قوانین سخت علیه مردان‌ زن‌ نما در چین

مدیریت سلبریتی‌ های مرد چین، از استفاده بیش از اندازه مردان سلبریتی از پودر سفیدکننده انتقاد کرد، و خواستار مقابله با این اتفاق شد و از مسئولین خواست تا در مواجهه با این ماجرا، فرهنگ سنتی و آتمسفر ملی چین را تقویت کنند.

قوانین سخت علیه مردان‌ زن‌ نما در چین

موج جدید سانسور در چین، این بار رفتارها و خلقیات عامه مردم را نشانه گرفته‌ و به مرحله اجرا رسیده‌ است. هدف از قانون جدید اخلاقی در چین "افزایش رفتارهای مردانه در میان ذکور" است. براساس این رویکرد حضور مردانی که شبیه زنان آرایش می‌کنند در تلویزیون چین به ویژه در برنامه‌های سرگرمی و گفتگومحور ممنوع است، منتقدان این رویکرد جدید را سختگیرانه‌تر شدن سانسور برنامه‌های سرگرمی در چین توصیف می‌کنند اما در مقابل اداره ملی رادیو و تلویزیون چین، این سیاست‌ها را تشدید قوانین نظارت بر "محتوای غیرسالم" در برنامه‌های تلویزیونی برمی‌شمرد.

بنابراین، هرگونه رنگ و لعاب و ساختار زیبایی، که مردان را شبیه زنان نشان بدهد، در برنامه‌ها ممنوع است، زیرا به گفته مسئولان چینی این امر باعث شکل‌گیری شخصیت‌های مبتذل و تاثیر منفی روی جامعه می شود و تصویر مردان واقعی را مخدوش می‌کند.

قوانین سخت علیه مردان‌ زن‌نما در چین

در این راستا، مدیریت سلبریتی‌های مرد چین، از استفاده بیش از اندازه مردان سلبریتی از پودر سفیدکننده انتقاد کرد، و خواستار مقابله با این اتفاق شد و از مسئولین خواست تا در مواجهه با این ماجرا، فرهنگ سنتی و آتمسفر ملی چین را تقویت کنند.

تیغ تیز سانسور چینی‌ها بر گردن هالیوود

این طور که به نظر می‌رسد سلبریتی‌های چینی تمایل جوانان چینی را برای تشویق به "مرد بودن" از بین برده‌اند، از سوی دیگر شی‌جین‌بینگ رییس‌جمهور چین درخواست کرده تا "جوانی ملی" با تشدید سلطه کمونیستها بر کار، آموزش و فرهنگ، در این کشور تجدید بشود.

قوانین سخت علیه مردان‌ زن‌نما در چین

منبع: تابناک باتو

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها