آگر در آغوش گرفتن جدیدترین عضو خانواده ممکن نباشد چه کار باید کرد

والدین در ژاپن کیسه های برنج به وزن نوزادان تازه متولد شده را برای اقوامی ارسال می کنند که به دلیل همه گیری نمی توانند از آنها دیدن کنند.

آگر در آغوش گرفتن جدیدترین عضو خانواده ممکن نباشد چه کار باید کرد

این کیف ها دارای طیف گسترده ای از طرح ها هستند، برخی از آنها شبیه به نوزادی هستند که در یک پتو پیچیده شده اند تا اقوام در حالی که به عکس چهره خود که به جلو متصل شده است نگاه می کنند، انگار در حال ورود جدید هستند.

مقدار برنج در کیسه مطابق با وزن نوزاد هنگام تولد است و قیمت آن به موازات اندازه نوزاد افزایش می یابد.

برخی از شرکت ها برای هر گرم یک ین هزینه دارند و بسته 3.5 کیلوگرمی آن 3500 ین (22.90 پوند) قیمت دارد.

"من اولین بار در مورد 14 سال پیش، زمانی که پسر خودم به دنیا آمد، به این ایده رسیدم و به این فکر کردم که برای اقوامی که دور زندگی می کردند و نمی توانستند به ملاقات او بیایند، می توانم چه کار کنم.

به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم کیسه های برنج با وزن و شکل مشابه کودک بسازیم تا اقوام بتوانند آنها را در دست بگیرند و شیرینی را احساس کنند. "ناروتو اونو ، صاحب برنج فروشی Kome no Zoto Yoshimiya می گوید.

یکی از مشتری ها یکی از کیسه های برنج با عکس پسر خود را در فروشگاه این شرکت در کیتاکیوشو، نزدیک فوکوئوکا مشاهده کرد و اشاره کرد که چقدر شیرین و جالب بود.

معتقد است که ممکن است بازار برای آنها وجود داشته باشد و تولید کیسه برای مشتریان را آغاز می کند و به تدریج از سراسر ژاپن سفارش می گیرد.

Ono دامنه محصولات خود را به کیسه های برنج برای جشن های عروسی افزایش داده است.

اونو می گوید: "در مورد وسایل عروسی، عروس و داماد آنها را به همراه والدین خود به همراه عکس هایی از آنها در دوران نوزادی، به عنوان راهی برای قدردانی از به دنیا آوردن آنها تحویل می دهند."

کیف های عروسی برنج حتی بیشتر از کیف های تولد محبوب شده اند.

اونو افزود: "در طول همه گیری ، تقاضا برای آنها واقعاً افزایش یافت زیرا مردم فرصت سفر به مراسم عروسی را نداشتند."

افزایش جنبه های تجاری عروسی به جبران تاثیر کاهش نرخ زاد و ولد در ژاپن کمک کرده است ، هرچند تعداد افراد کمتری در هر سال با مشکل مواجه می شوند.

جمعیت ژاپن در سال گذشته بیش از 480 هزار نفر کاهش یافت و به 126.65 میلیون نفر رسید. محدودیت های شدید سفر تعداد افرادی را که از خارج به کشور مهاجرت می کنند کاهش می دهد و این کاهش را ناشی از روندهای طولانی مدت جمعیتی تشدید می کند.

تعداد نوزادان تازه متولد شده در سال 2020 به کمترین میزان خود یعنی 843،321 نفر رسیده است که از زمان متولد شدن 1.25 میلیون نوزاد در سال 1989 هر سال کاهش می یابد. از 47 استان ژاپن ، تنها توکیو و سه منطقه اطراف آن ، همراه با جزیره جنوبی اوکیناوا ، افزایش جمعیت را در سال گذشته گزارش کردند.

منبع: خبر صبح

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها