ازدواج مرد جوان با دختری دو برابر قد خودش!/ تصویر

ازدواج یک مرد قد کوتاه با دختر قد بلند باعث شوکه شدن کاربران فضای مجازی شده است.

ازدواج مرد جوان با دختری دو برابر قد خودش!/ تصویر

مراسم ازدواج متفاوتی در یکی از کلیساهای کنیا در حال برگزاری بود، مسئله ی متفاوت این مراسم به خوبی به چشم می آمد چرا که شاید حاضرین تا به حال چنین عروس و دامادی ندیده بودند، عروس و دامادی که اختلاف ظاهری چشم گیری داشتند.

این عروس و داماد در کنار یکدیگر باعث ایجاد تیتر های خبری مختلف شدند و بسیاری از مردم واکنش های منفی نسبت به عکس های عروسی آن ها نشان دادند و اظهار داشتند که داماد قد بسیار کوتاهی دارد و اصلاً تناسبی در کنار عروس ندارد زیرا عروس قدی دو برابر قد داماد دارد بله عروس قد و وزنی دوبرابر داماد داشت و این همان تفاوتی بود که اشاره کردیم.

عروس 28 ساله بیش از 2 متر قد دارد، ولی داماد با 33 سال سن حدودا یک متر از او کوتاه تر است. همین اختلاف قدی و وزنی عروس و داماد آنها را به تیتر داغ اخبار در کنیا و بسیاری از کشورهای دیگر کرده و نظرات پرتعدادی را دریافت کرد.

همه این ها باعث شد که خبرنگاران با عروس و داماد مصاحبه کنند و دلیل این انتخاب و تصمیم مهم زندگی شان را بدانند. عروس اظهار داشت که قد مسئله مهمی نیست که بخواهد مانع از عشق بین دو نفر شود . او گفت:"ما در این شرایط احساس شادی زیادی در کنار یکدیگر داریم و واقعا از این که کنار هم هستیم لذت می بریم زیرا عشق هیچ حد و مرزی ندارد. "

جالب است بدانید یک نظرسنجی توسط کارشناسان در سال 2016 انجام شد و به این نتیجه رسیدند که مردان با قد کوتاه و یا متوسط معمولا وفادارتر هستند و بین قد ، سایز و وفاداری مردان رابطه مشخصی وجود دارد .

منبع: نمناک

4167

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها