زایمان پنهانی دختر ۱۱ ساله!

در این بخش درباره ماجرای دختر ۱۱ ساله‌ای خواهیم گفت که در سن ۱۰ سالگی باردار و ۱۱ سالگی مادر شد.

زایمان پنهانی دختر ۱۱ ساله!

داستان غم انگیز مادران کم سن و سال، داستان جدیدی نیست و درطول تاریخ بارها و بارها شاهد آن بوده ایم و اخبار گوناگون مرتبط با آن را شنیده ایم.

در این بخش درباره ماجرای دختر 11 ساله ای خواهیم گفت که در سن 10 سالگی باردار و 11 سالگی مادر شد.

" تریسا " مادر جوانی است اهل بریتانیا که تصاویرش در کنار اخبار داغ مربوط به بارداری اش خیلی سریع و مثل یک ویروس فضای مجازی را تصرف کرد.

در مورد جزئیات بارداری عجیب او حرف زیادی گفته نشد و او سعی کرد با سکوتش تمام سوالات مرتبط به این مسئله را بدون جواب بگذارد.

اما فعالان اجتماعی به طور جدی پیگیر ریشه ی این مسئله بودند ولی در نهایت به جایی نرسیدند.

گفته می شود خانواده اش از بارداری او بی اطلاع بودند و او این مسئله را از آنها پنهان می کرد و به بهانه های مختلف تلاش کرد تا حتی از خانه ای که والدینش زندگی میکنند دور بماند تا اینکه در نهایت در خفا نوزادش را بدنیا آورد.

پس از تولد نوزاد، پزشکان اطلاع دادند که حال مادر و نوزاد خوب است اما سن پایین مادر خطرات جدی میتوانست برای او داشته باشد که خوشبختانه پیش نیامد. این اولین مادر کم سن و سال در دنیا نیست ولی طبق آمار کم سن ترین مادر کشور بریتانیاست که مدتی است زندگی اش را صرف مراقبت از فرزند خود کرده.

بی توجهی برخی والدین به مسائل فرزندانشان بخصوص در سنین نوجوانی ریشه اصلی چنین مشکلاتی است که به سادگی مسیر زندگی هر فردی را دچار دگرگونی می کند.

منبع: نمناک

4167

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • عباس
    0

    وقتی مسائل ج‌نسی رو از بچه ها و حتی نوجوانان پنهان میکنند همین میشه دیگه ://

    نظرات شما -
    • رضا ی
      0

      داداش دختر تو انگلیس تو ایران نیست

    • محمد
      0

      اینکه دیگر چیزی ازش پنهان نبوده که باردارشده و درانجا هم که اموزش جنسی به روشهای گوناگون درمدرسه و موارد دیگر انجام می شود پس دلیل این نیست این قابل توجه کسانی است که قوانین اسلام را درخصوص رعایت موارد شرعی و جلوگیری از اخلاط بی مورد و سایر قوانین از این دست را زیر سوال می برندو می گویند باید چشم و دل سیر باشد خوب درانجاکه از فرط سیری دارند بالا می آورند اما این موارد به وفور دیده می شود

    • ناشناس
      0

      تو چقدر روشنفکری'روشنفکر از نوع بی غیرت

  • 09166619770
    0

    با سلام به استحضار می رساندپرونده ای بایک موضوع در شعبه ای راي بدوی وتجديدنظرقطعي شده و همان موضوع در شعبه ای ديگرمتاسفانه با اعمال نفوذبرخلاف رای اولیه صادرشده.۳سال است نامه ازدبيرخانه قوه قضائیه به مدیرکل دادگستری شهرکردارسال می شوداماتنهاهنرمديرکل این است که نامه راامضاکندوبنويسداقدامي ندارد.جای سوال است وقتی رای خلاف عرف و شرع صادربشودچگونه اقدامی ندارد?لذاعاجزانه از ریاست قوه قضاييه تقاضای کمک دارم بعداز10سال زندگی ازدست رفته ی مرابرگردانند.باتشکر

  • ازاد
    0

    شاید به نظر شما این هم تقصیر اصلاح طلبان است

  • دلسوز
    0

    اگر در ایران اتفاق افتاد ه بود آن دویست و هشتاد شبکه فارسی یک ماه تمام برنامه کارشناسی می گذاشتند خوبه که در بیخ گوش بی بی سی وانتر نشنال روی داده است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها