خشم دولت چین از پنگوئنی راه رفتن مردم این کشور پس از تست مقعدی کرونا/ ویدئو

انتشار ویدیوهایی طنز در شبکه های اجتماعی که شهروندان چینی را در حال راه رفتن پنگوئنی پس از تست مقعدی کرونا نشان می‌دهد، دولت چین را وادار به واکنش کرد.

خشم دولت چین از پنگوئنی راه رفتن مردم این کشور پس از تست مقعدی کرونا/ ویدئو

انتشار ویدیوهایی طنز در شبکه های اجتماعی که شهروندان چینی را در حال راه رفتن پنگوئنی پس از تست مقعدی کرونا نشان می دهد، دولت چین را وادار به اطلاع رسانی در این مورد کرد که انجام تست مقعدی کرونا باعث نمی شود پنگوئن وار راه بروند. چین استفاده از تست مقعدی برای تشخیص کرونا را برای کسانی که در ریسک بالای ابتلا به این ویروس قرار دارند از چند روز پیش آغاز کرده است. این تصمیم به خلق تصاویر و ویدیوهای طنز بساری در سراسر این کشور تبدیل شده؛ از جمله ویدیوهایی که شهروندان شهر شیجیاژوانگ مرکز استان شمالی هبی را در حال راه رفتن به شکل اردک و پنگوئن با پاهای خشک نشان می دهد.

انتشار ویدیوهایی طنز در شبکه های اجتماعی که شهروندان چینی را در حال راه رفتن پنگوئنی پس از تست مقعدی کرونا نشان می دهد، دولت چین را وادار به اطلاع رسانی در این مورد کرد

این ویدیو قبل از اینکه از اینترنت چینی ها حذف شود، میلیون ها بار در شبکه های اجتماعی چین دیده شده است. روزنامه دولتی گلوبال تایمز به نقل از مرکز گزارش اینترنت شیجیاژوانگ مدعی شده که این ویدیو ساختگی و طنز بوده و بعد از تست مقعدی کرونا چنین اتفاقی برای شهروندان این کشور رخ نخواهد داد. مقامات گزارش داده اند که در این منطقه از شهروندان تست دهانی و مقعدی کرونا گرفته شده است. در هفته های اخیر شیوع ویروس کرونا در مقیاس کوچک در شهرهای مختلف شمال چین باعث شده این شهرها به طور کامل قرنطینه شده و از افراد مشکوک تست مقعدی گرفته شود.

انتشار ویدیوهایی طنز در شبکه های اجتماعی که شهروندان چینی را در حال راه رفتن پنگوئنی پس از تست مقعدی کرونا نشان می دهد، دولت چین را وادار به اطلاع رسانی در این مورد کرد

مقامات چینی مدعی هستند که تست مقعدی کرونا می تواند امکان شناسایی افراد مبتلا به ویروس کرونا را افزایش دهد زیرا بقایای ویروس کووید-۱۹ مدت زمان بیشتری در مقعد نسبت به سیستم تنفسی می مانند. این رویه جدید در تست شهروندان چینی برای شناسایی موارد ابتلا به کرونا با واکنش های طنز شهروندان این کشور در شبکه اجتماعی Weibo که نسخه چینی توییتر به شمار می آید همراه شده است. یکی از کاربران با لحنی طنز در این باره نوشته است: «خوش شانس بودم که زودتر به چین برگشتم». کاربر دیگری نوشته است: «درد زیادی ندارد اما یک تحقیر بزرگ است».

یک کاربر چینی دیگر نسبت به تست مقعدی کرونا چنین واکنش نشان می دهد: «من تاکنون دو تست مقعدی انجام داده ام، هر باری که یک تست مقعدی انجام می دهم باید بلافاصله نیز تست دهانی بدهم. ترسیدم نکند پرستار پنبه تست را عوض نکند».

منبع: روزیاتو

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ali
    0

    ببین طب سنتی گفته بود همه چی از این نقطه از بدن نشات میگیره !!! هیچکس باور نکرد حالا هم دارن همون روغن معذوف رو استفاده میکنن

  • کاربر ناشناس
    0

    خخخخ

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها