زن ۳۱ ساله بی‌خبر از باردار بودنش زایمان کرد!

یک زن بریتانیایی در حالی در خانه خود وضع حمل کرد که اصلا نمی‌دانست باردار است و درد‌های شکمی او پیش از آن سندرم روده تحریک‌پذیر تشخیص داده شده بود.

زن ۳۱ ساله بی‌خبر از باردار بودنش زایمان کرد!

شارلوت ویلر اسمیث، وکیل ۳۱ ساله بریتانیایی بدون آنکه علائم بارداری مانند بزرگ شدن شکم در او دیده شود، به مدت ۹ ماه باردار بود، بدون اینکه از این موضوع خبر داشته باشد.

خانم شارلوت به برنامه تلویزیونی Good Morning Britain گفت که به مدت دو روز دچار درد معده شده بود و پزشکان به او گفتند که دلیل این موضوع سندرم روده تحریک‌پذیر و جمع‌شدن گاز‌های شکمی است. او بدون آنکه متوجه بارداری‌اش باشد، ۷ کیلومتر دویده بود و در جلسات تمرینی خصوصی هم شرکت کرده بود.

این مادر جوان در ادامه توضیح داد، همسرش در بیرون خانه در حال ورزش کردن و دویدن بود که او دچار درد زایمان شد. او گفت: «زمانی که از پله‌های خانه بالا و پایین می‌رفتم شکمم درد گرفت. فکر کردم به دستشویی بروم، شاید واقعا دلیل این درد جمع شدن گاز‌های شکمی باشد. زمانی که خروج بند ناف را دیدم متوجه شدم که داستان چیز دیگری است. فورا به همسرم و اورژانس زنگ زدم و تا قبل از رسیدن آن‌ها دخترم را در هال خانه‌مان به دنیا آوردم.»

او از همسرش و از تیم اورژانس به ویژه در زمینه احیاء موفقیت‌آمیز دخترش که به شدت بیمار بود، تشکر کرد. او گفت که همسرش توانسته با به یاد آوردن اصول کمک‌های اولیه که در مدرسه ابتدایی یاد گرفته بود، به او کمک کند.

پزشک تیم اورژانس هم از خونسردی و آرامش خانم و آقای اسمیث ابراز خرسندی کرد. دختر این خانواده در زمان تولد به کمبود شدید اکسیژن دچار شده بود که با کمک تیم پزشکی توانست نجات پیدا کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • ناشناس
    0

    خوب به سندرم حاملگی بدون شوهر مبتلا نبوده خیلی رایج شده

    نظرات شما -
    • من
      0

      این سندرم رایج نمی شود مگر اینکه مردان البته برخی از مردان از اداره کردن زنان خود ناتوان نباشند.

    • علی
      0

      درکشورخودمان شایع تره بااین وضع اقتصادی

    • ناشناس
      0

      یعنی خورشید را می شود انکار کرد

  • یک ایرانی
    0

    چه خوب که همسرش کمکهای اولیه در این زمینه را می دانسته. کاش همانگونه که دکتر گیو شریفی هم اشاره کردند در مدرسه کارها و رفتارهایی که واقعا به درد فرد می خورد را به او یاد می دادند.داشتم به آن دختر 1 ساله کرمانی که در سطل آب افتاد و خفه شد فکر می کردم که شاید اگر در خانواده کسی چیزی می دانست و منتظر اورژانس و بیمارستان نمی ماندند او زنده می ماند چون زمان واقعا بسیار مهم است.

  • سادیسم دارید
    0

    زنی و پسرش در صحرا به دست ترکی افتادند هر دو را بکرد و برفت مادر از پسر پرسید که اگر ترک را ببینی بشناسی گفت د ر زمان کردن رویش از طرف تو بود تو او را زود تر بشناسی

    نظرات شما -
    • با اصالت
      0

      کاش مرتبط با متن و خبر پیغام بذاریم !!! در واقع کاش موقعیت شناس باشیم ...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها