لاکچری‌ها فقط با لاکچری‌ها می‌توانند زندگی کنند

رضا ساکی

لاکچری‌ها فقط با لاکچری‌ها می‌توانند زندگی کنند

حالا دیگر به راحتی می‌شود گفت که یک طبقه در کشور وجود دارد به نام طبقه لاکچری. طبقه‌ای که با طبقه پول‌دار متفاوت است و با مایه‌داران و ایضا خرپولان نیز فرق دارد. این طبقه از همه آنها درآمد بیشتر و البته خرج بیشتری هم دارد.
این طبقه لاکچری البته سال‌هاست که هست اما ما از وجودش بی‌خبر بودیم تا این که اینستاگرام آمد و این طبقه را به ما معرفی کرد. لاکچری‌ها کسانی هستند که برای یک مایو تا سه میلیون تومان پول می‌دهند. دم‌کنی خانه‌شان زاراست و حتی فرچه مستراح‌شان مارک است!
اینها همان‌هایی هستند که لباس عروس 224 میلیونی و کت‌وشلوار 90 میلیونی می‌خرند. اینها همان‌هایی هستند که بستنی طلایی می‌‌خورند و آخر هفته‌ها را در اروپا می‌گذارنند. طبقه لاکچری حتی وقتی می‌خواهد رکابی بخرد رکابی مارک می‌خرد. یعنی گاهی به اندازه دیه مرد مسلمان پول زیرپوش می‌دهند و می‌پوشند.
لاکچری‌ها فقط با لاکچری‌ها می‌توانند زندگی کنند و رفت‌وآمد داشته باشند چون هر غذایی نمی‌خورند و هر جایی نمی‌روند. ما شاید بتوانیم دوست مایه‌دارمان در تلافی خوراک میگو به یک فلافل‌فروشی ببریم اما یک لاکچری را باید به یک فلافل‌فروشی لاکچری‌ ببریم که قیمت تمام شده نخودش کیلویی پنج میلیون تومان است و قیمت هر ساندویچش 30 هزار تومان. پس شما ترجیح می‌دهید با 30 هزار تومان به 30 نفر از بچه محل‌هایتان فلافل کثیف بدهید تا یک لاکچری‌ را مهمان کنید.
یادتان باشد هرگز پشت سر ماشین یک لاکچری‌ حرکت نکنید چون اگر تصادف کنید و چراغش بشکند باید جفت کلیه‌هایتان را تقدیم کنید.
باقی بقای‌تان

35

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها