صبحانه خوشمزه ای که دختر بچه را لال و فلج کرد!

کنسرو خوشمزه ای که دختر کوچک خانواده باید برای یکی از وعده های غذایی آن را می خورد موجب شد تا دختربچه دیگر هرگز نتواند راه برود و صحبت کند.

صبحانه خوشمزه ای که دختر بچه را لال و فلج کرد!

کنسرو خوشمزه ماهی تن دختر 8 ساله را لال کرد

وجود مقدار زیادی جیوه داخل غذای کنسروی خوشمزه ، ماهی تن دختربچه ای اهل هال سیتی را دچار مشکل جسمی دردناکی کرد. کنسرو خوشمزه

"لیندزی گرنت" 30 ساله در مصاحبه با دیلی میل گفت:دخترم "لکسی" علاقه بسیاری به خوردن ماهی تن و کنسرو شده داشت برای همین اکثرا اوقات به عنوان یکی از وعده های اصلی بایستی از فروشگاه برایش ماهی تن می خریدم تا روزی که مشکلی عجیب و دردناک برای او پیش آمد.

کنسرو خوشمزه

عاقبت تلخ خوردن کنسرو خوشمزه برای دختربچه 5 ساله کودکی که به دلیل مصرف مکرر کنسرو خوشمزه ماهی دچار معلولیت شد

"لکسی" کاملا سالم و بدون هیچ مشکل جسمی به دنیا آمد تا زمانی که 5 ساله شد و بر اثر یک مسمویت غذایی دیگر قادر به راه رفتن و صحبت کردن نبود.

انجام انواع آزمایشات خون و .. ام آر آی و عکسبرداری های دقیق هیچ دلیل واضحی برای تغییر وضعیت جسمی دخترم ثابت نکرد و پزشکان معتقد بودند که این معلولیت به طور ناگهانی و با دلیلی غیر قابل شناخت ایجاد شده است.

بعد از ماهها و سالها مطالعه و صحبت با پزشکان متخصص در کشورهای مختلف اروپا بالاخره مطمئن شدم که ورود جیوه به بدن دخترم او را به این وضعیت دراورده است . در جایی خواندم که یک زن جوان وضعیتی مشابه "لکسی" دارد وعلت اختلال جسمی او مصرف روزانه تن ماهی گزارش شده بود. بعد از ان مطمئن شدم که دخترم به دلیل مصرف روزانه ماهی تن که حاوی جیوه است توانایی راه رفتن و صحبت کردنش را از دست داده است.

کنسرو خوشمزه

معلولیت حرکتی و تکلمی کودک با خوردن کنسرو خوشمزه

خانم گرانت گفت:همه چیز خوب بود تا زمانی که در 5 سالگی دچار عفونت گوش شد ، پزشک آنتی بیوتیک تجویز کرد. داروهای تجویزی را به اودادم تا بتواند راحت تر بخوابد اما صبح روز بعد وقتی او بیدار شد مثل این بود که او دچار سکته مغزی شده بود، صورتش کج شده بود و دیگر نمی توانست حرکت کند.

ما بلافاصله او را به درمانگاه سلطنتی هال رساندیم و به مدت دو هفته در انجا بستری بود، اما پزشکان هیچ دلیلی برای مشکل دردناک او نیافتند.

دخترم تمام توانایی های خود را از دست داده است و متاسفانه علی رقم تمامی اطلاعاتی که من جمع آوری کرده ام هنوز پزشک حاضر به قبول این مسئله نیست که جیوه موجود در تن ماهی فرزندم را ناتوان ساخته.

حالا 3 سال از ان ماجرای تلخ می گذرد و لکسی من 8 سال دارد اما نمی تواند بازی و فعالیت های هم سالانش را انجام دهد.

منبع: نمناک

16

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها