عضو هیات رییسه شورای شهر تهران: نمی شود شهر را خراب و بعد فرار کرد/ با انتقال پایتخت مساله حل نمی شود

عضو هیات رییسه شورای شهر تهران طرح بحث انتقال پایتخت را به سه دلیل دانست؛ اول اینکه افرادی این بحث را راه می اندازند که هزینه های زیادی به شهر وارد کرده اند که بسیار سنگین بوده.

عضو هیات رییسه شورای شهر تهران: نمی شود شهر را خراب و بعد فرار کرد/ با انتقال پایتخت مساله حل نمی شود

به گزارش گروه اجتماعی خبر فوری ، عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران ، گفت: کسانی طرح انتقال پایتخت را مطرح می کنند که در طول چند دهه، شهر و منابعش را مصرف کرده اند و حالا چون توان حل مشکلاتش را ندارند با فاصله گرفتن، از آن فرار می کنند.
زهرا نژادبهرام، طرح بحث انتقال پایتخت را به سه دلیل دانست؛ اول اینکه افرادی این بحث را راه می اندازند که هزینه های زیادی به شهر وارد کرده اند که بسیار سنگین بوده و نمی خواهند این هزینه ها را بپردازند و برای ترمیم آن نیاز به بودجه زیاد دارند و باید زمان بگذارند.

نکته دیگری که نژادبهرام به آن اشاره کرد، این بود که موافقان انتقال پایتخت دنبال حاشیه امن هستند لذا اصلا خود را به مساله ورود نمی دهند؛ سوای همه این مسائل، مسئولان جواب بدهند قرار است چند شهر شبیه تهران شوند؟

او گفت: تا کی قرار است شهر و منابع آن را مصرف کنیم و بعد از آن فاصله بگیریم؟


نژادبهرام این سوال را از دولت مطرح کرد که "تا کی قرار است از منابع استفاده و بعد یک ویرانه بجا مانده را رها کنیم و برویم؟ چطور زمان مصرف، استوار می ایستیم؟

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها