برخی گزینه‌های برای شهرداری تهران، بازنشسته‌اند/ آیا اعضای شورای شهر اشتباه انتخاب افشانی را تکرار می‌کنند؟

لیست اولیه نامزدهای شهرداری تهران مشخص شد، به نظر می‌رسد تعدادی از اسامی مطرح شده مشمول قانون منع به کار گیری بازنشستگان هستند.

برخی گزینه‌های برای شهرداری تهران، بازنشسته‌اند/ آیا اعضای شورای شهر اشتباه انتخاب افشانی را تکرار می‌کنند؟

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبر فوری ٬ لیست اولیه نامزدهای شهرداری تهران منتشر شد. چند نفر از این لیست سی نفره در دوره‌های قبلی هم کاندیدای شهرداری تهران بودند و تعدادی دیگر هم احتمال حضورشان در مسند شهرداری تهران می‌رفت. اما نکته مبهم ماجرا سن و سال بسیاری از این کاندیداهاست. در آستانه انتخابات شهردار در شورای شهر باز هم این سوال مطرح می شود که آیا اصلاح طلبان اشتباه انتخاب افشانی را تکرار می‌کنند؟

در ادامه به سوابق و سن و سال تعدادی از اعضای این لیست اشاره می‌کنیم.

علی ربیعی، وزیر اسبق کار و تعاون و رفاه اجتماعی نیز ۶۳ ساله است و اگر وزیر می‌ماند مشمول قانون منع به کار گیری بازنشتگان نمی‌شد.

علی اوسط هاشمی، استاندار سابق سیستان و بلوچستان است او هم اکنون ۶۰ ساله است و اگر از ۳۰ سالگی هم کار کرده باشد اکنون مشمول قانون منع به کار گیری بازنشستگی است.

محسن پورسید آقایی نامی آشنا برای آن‌هایی که به شهرداری آمد و شد دارند نیز به نظر می‌رسد که در آستامه بازنشستگی باشد. او اکنون معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران است و همان زمانی که زمزمه رفتن شهردار تهران شنیده شد رسانه‌ها خبرهایی از اینکه او هم رفتنی است منتشر کردند. او اکنون ۵۷ ساله است.

الهه کولایی که در دوره قبل هم نامش به عنوان گزینه شهرداری مطرح شد، ۶۲ ساله است. اگر بازنشستگی برای زنان را ۲۵ سال در نظر بگیریم به نظر نمی‌رسد که او مشمول این قانون نشود. کولایی اکنون استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران است.

عباس آخوندی وزیر مستعفی راه و شهرسازی نیز اکنون ۶۱ ساله است و احتمال نزدیک شدن او به سن بازنشستگی زیاد است.

رسول کشت پور اکنون شهردار منطقه ۲ است. در خبرها آمده بود که او هم مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان است و بعد از ۲۴ آبان باید از شهرداری منطقه برود.

بسیاری دیگر از این نام‌ها هم شاید مسمول قانون باشند اما از آنجایی که بسیاری‌شان چهره شناخته شده نیستند سال تولد آن‌ها در سایت‌ها مختلف است! اکنون باید تا روز ۲۲ آبان صبور باشیم و منتظر بمانیم که آیا شورای شهر اشتباه انتخاب یک عضو بازنشسته دیگر را تکرار می‌کند یا نه؟

منبع: خبرفوری

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • علی نیا
    0

    صندلی ریاست بر بهشت بسیار گرم و راحت هست و دل کندن از اون دل و جراتی میخواد که هرکسی نداره .....

  • ایرانی
    0

    درگذشته شهرداری که تهران راآباد کرد یادتان هست چه کسی بود غ_ح_ک وبعدجریان اختلاس هاودادگاه و........ کسی فکرهم نمیکرد وباورکردنی نبود .هرکس باشد بدتراز پورسیداقایی معاون ورییس سازمان ترافیک برای انتصاب شهرداری نیست مبادا ومبادا این بشود که شبانه باید ازتهران فرارکرد ۰

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها