یکی‌ از اعضای شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرفوری:

دیدار اعضای حزب اعتماد ملی با محسن هاشمی صحت ندارد/ همچنان تلاش می‌کنیم تا افشانی بماند

سخنگوی کمیسیون فرهنگی اجتماعی اعلام کرد: خبر دیدار اعضای حزب اعتماد ملی با آقای هاشمی و اعلام حمایت از ایشان صحت ندارد.

دیدار اعضای حزب اعتماد ملی با محسن هاشمی صحت ندارد/ همچنان تلاش می‌کنیم تا افشانی بماند

حجت نظری در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی خبر فوری اعلام کرد:ما تلاشمان این است که آقای افشانی بماند.

این عضو اصلاح طلب شورای شهر درباره خبری که روز گذشته مبنی بر دیدار اعضای حزب اعتماد ملی با محسن هاشمی و‌ اعلام حمایت حزب از او مطرح شد گفت: من خبری شنیدم که آقای حق شناس با آقای هاشمی دیدار کردند که البته این خبر صحت ندارد زیرا آقای حق شناس تازه دیشب از کربلا باز گشتند.

وی در ادامه گفت: ایشان ساعت ده شب از کربلا بازگشتند و اصلا چند روز نبودند به نظر نمی‌رسد که خبر صحت داشته باشد.

حجت نظری تاکید کرد: من به هیچ وجه مذاکره حزب را با آقای هاشمی تایید نمی‌کنم، تاکنون هیچ مذاکره‌ای صورت نگرفته زیرا باورمان این است که شورا به صورت یکپارچه برای حفظ آقای افشانی تلاش می‌کند. ما گمان می‌کنیم که راهی برای ماندن شهردار وجود داشته باشد فلذا تاکنون وارد مذاکره با هیچ عزیزی نشدیم.

وی درباره اینکه شورا از چه راهی برای ابقای افشانی تلاش می‌کند تاکید کرد: ما امیدواریم و گمان می‌کنیم که هنوز راهی وجود داشته باشد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران درباره احتمال انتخاب شدن یک زن به عنوان گزینه شهرداری گفت: صادقانه بخواهم بگویم نمی‌دانم. باید فکر کنیم که ما می خواهم بر اساس شاخص ها نظر بدهیم یا صرفا ملاحظاتی در نظر بگیریم.

حجت نظری درباره اینکه زنان شایسته مقام شهرداری در کشور وجود دارند و باید به آن‌ها مجال حضور آن‌ها داده شود گفت: حتما همینطور است ما برای هر جایگاهی به دنبال افراد مناسب آن جایگاه هستیم و شرایط جایگاه را احراز کنیم. ممکن است فردی برای جایگاه شهرداری مناسب باشد اما برای نمایندگی مجلس مناسب نباشد یا بالعکس لذا حتما شاخص ها بر اساس جایگاه شهرداری تهران مشخص می شوند.

وی در پایان تاکید کرد: من تلاش می کنم که اگر رسیدیم به جایگاهی که قرار شد هر عضو پنج نفر به عنوان گزینه شهردار انتخاب کند تلاش می کنم که یکی از انتخاب‌های من از خانم‌های شایسته ایرانی باشد.

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها