تعرفه تاکسی‌های اینترنتی به عهده کیست؟

وزیر کشور گفت: ساماندهی حمل و نقل درون‌شهری یکی از تکالیف شهرداری‌هاست و تعیین تعرفه تاکسی‌های اینترنتی نیز به عهده شهرداری‌ها قرار دارد.

تعرفه تاکسی‌های اینترنتی به عهده کیست؟

احمد وحیدی در حاشیه دومین رویداد بین‌المللی نمایشگاه ایران قوی که در مصلای تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران در ارتباط با تعیین تعرفه تاکسی‌های اینترنتی، اظهار کرد: زمانی که یک تاکسی قرار است در شهر فعال شود اتحادیه مربوط به آن باید در جریان هماهنگی آن قرار بگیرد.

وی افزود: ما در این رابطه، شهرداری را به عنوان ساماندهی حمل و نقل درون‌شهری می‌شناسیم و شهرداری‌ها باید در این حوزه ورود پیدا کنند.

وزیر کشور گفت: ساماندهی حمل و نقل درون شهری یکی از تکالیف شهرداری‌ها است و تعیین تعرفه تاکسی‌های اینترنتی نیز به عهده شهرداری‌ها قرار دارد.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    مطمئن رباش مثل بانکها که قیمت مسکن را رقم می‌زنند ، تعرفه اینترنتی ها هم بوسیله تاکسیرانی مشخص میشود نشان به آن نشانی که اکثر تاکسی های خطی در زمان ترافیک و اوج نیاز ملت بصورت اینترنتی کار میکنند و تاکسیرانی هم فقط نگاه میکند

  • علیرضاامینی
    0

    به عهده هرکسیکه صبح زودتر بیاد سرکار توشرکت اسنپ وتبسی وغیره تاشب همون شخص رئیس شرکته اعم از نرخ مسافربا بار یا مسافربدون بار یا بار خالی ایناهرکدوم قیمتش فرق میکنه مالیات برارزش افزوده میخوره هزینه خدمات بهش تعلق میگیره ودر آخر جریمه اضافه بار عههه فکر کردی کم الکیه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها