کرونا بوستان های تهران را تعطیل کرد/ تکذیب شد

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران ضمن تکذیب تعطیلی دو هفته‌ای بوستان‌های تهران گفت: تنها بوستان‌های دامنه جنوبی البرز و تفرجگاه‌های درکه و دربند تا فردا تعطیل خواهند بود.

کرونا بوستان های تهران را تعطیل کرد/ تکذیب شد

علی محمد مختاری ضمن رد تعطیلی دو هفته‌ای بوستان‌ها و پارک‌های تهران اظهار کرد: به هیچ عنوان چنین برنامه‌ریزی از سوی شهرداری تهران و سازمان بوستان‌ها و فضای سبز وجود ندارد.

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران تصریح کرد: با توجه به شرایطی جوی که از سوی سازمان هواشناسی برای پایتخت اعلام شده است تنها بوستان‌ها و پارک‌هایی که در دامنه جنوبی البرز قرار دارند از جمله بوستان آبشار، جوانمردان، نهج‌البلاغه، گلابدره، بوستان فردوسی در منطقه یک، بوستان جنگی کوهسار، جمشیدیه و همچنین تفرجگاه‌های شمال تهران از جمله دربند، درکه و توچال تا فردا تعطیل خواهند بود.

از پارک لاله تا آب و آتش؛ کرونا بوستان های تهران را تعطیل کرد

علی محمد مختاری گفت: این تعطیلی شامل بوستان‌های محله‌ای نمی‌شود، اما انتظار داریم شهروندان در بوستان‌های محله‌ای نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی حضور پیدا کنند.

وی ادامه داد: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا تمامی بوستان‌های جنگلی از جمله لویزان، چیتگر، شهدای خلیج فارس، کوهسار، یاس فاطمی که بوستان‌های فرا منطقه‌ای محسوب می‌شوند به مدت ۲ هفته تعطیل شد.

مدیرعامل سازمان بوستان‌های شهر تهران ادامه داد: تمامی بوستان‌های منطقه‌ای از جمله بوستان‌های ارم، ولایت، نهج البلاغه، آب و آتش، لاله و سایر اماکن تفرجگاهی شهر تهران به مدت ۲ هفته تعطیل است.
وی از شهروندان خواست در این زمینه همچون گذشته با عوامل حراست بوستان‌ها همکاری داشته باشند و این تدابیر در راستای حفظ سلامت شهروندان اجرایی و عملیاتی شده است.

مختاری گفت: سلامت شهروندان از هر موضوعی مهمتر است و با جسم سالم می‌توان به دل طبیعت زد و با همکاری خوب مردم امیدواریم از این شرایط سخت کرونایی عبور کنیم.

به گفته مختاری تمامی مسیرهای ورودی بوستان‌های پایتخت توسط عوامل حراست مسدود شده و از ورود شهروندان جلوگیری می‌شود و همچنین بنرهای اطلاع رسانی نیز در قسمت ورودی بوستان‌ها نصب شده است.
۲ هزار و ۲۸۹ بوستان شهری و جنگلی در مناطق ۲۲ گانه پایتخت واقع شده که بوستان جوانمردان، نهج البلاغه، چیتگر، شهدای خلیج فارس، یاس فاطمی، تلو، ارم، سرخه حصار و ولایت از جمله آن‌ها است.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • ناشناس
    2

    ولنگاری دولت در اجرای پروتکل های بهداشتی باعث افزایش سرایت و همه گیری ویروس کرونا در کشور شد!

  • ناشناس
    1

    پارک که فضای باز هست تعطیل میشه اما ادارات و کارخونه ها تو فضای بسته نه این دولت واقعا احمقه

  • ناشناس
    1

    فضای باز پارک ها بسته ولی مساجد فضای بسته اشکالی ندارد و باید باز باشد

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      الآن اگر یک آخوند یا بسیجی بمیرد حکومت تمامی پروتکل های بهداشتی ابلاغی را نادیده می گیرد تا مراسم تشییع جنازه و ترحیم این فرد را با حضور همه افراد سیاسی وابسته به نظام باشکوه هر چه تمام تر برگزار گردد تا آن شخص خدای ناکرده در غربت و غریبی دفن نگردد!

  • Mm
    1

    تعطیلی به خاطر کروناست یا شروع ماه محرم؟راستش را بگویید.

  • امیررضا
    1

    چطور پس ۵ میلیون نفر قراره اربعین برن عراق

  • ناشناس
    0

    تشکر

  • ایرانی
    0

    فقط باید گفت لعنت بر پدر و مادر هر آدم دروغگو و ریاکار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها