شهردار تهران:

نخبگان و گروه های جهادی در شهر تهران شاخص های محلی را تغییر خواهند داد/ مدیریت شهری در کنار سایر مسئولین با مشارکت مردم برای حل مشکلات گام برخواهد داشت

شهردار تهران گفت: در سه سطح فعالیت نخبگان را ساماندهی و دنبال می کنیم. نخبگان ملی که بالاترین تعداد آن در تهران وجود دارد باید بتوانیم در مرکز مطالعات شهرداری تهران سامان یافتگی را در خصوص آنها داشته ‌باشیم.

نخبگان و گروه های جهادی در شهر تهران شاخص های محلی را تغییر خواهند داد/ مدیریت شهری در کنار سایر مسئولین با مشارکت مردم برای حل مشکلات گام برخواهد داشت

علیرضا زاکانی شهردار تهران در دومین برنامه از سلسله بازدید های هفتگی خود از مناطق پایتخت، برای بررسی آخرین وضعیت طرح ها و پروژه های فرهنگی، عمرانی و به منظور بهبود سطح زندگی شهروندان؛ صبح امروز به منطقه ۱۴ رفت و دستوراتی را برای مرتفع شدن مشکلات عمرانی، فرهنگی و رفاهی این منطقه صادر کرد.

برنامه های امروز شهردار تهران از ساعت ۵:۳۰ بامداد با اقامه نماز جماعت صبح و زیارت مقبره شهدای گمنام در بوستان زیتون آغاز شد.

زاکانی در ادامه دومین پویش قرار خدمت در جمع نخبگان منطقه ۱۴ تهران حاضر شد و به گفتگو و تبادل نظر با نخبگان این منطقه پرداخت.

نخبگان حاضر دراین نشست نیز در ادامه درباره موضوعاتی مانند اصلاح ساختاری بودجه ریزی و افزایش سرانه در منطقه ۱۴، توجه به محلات قدیمی و بافت فرسوده که ساختمان‌های آن بیش از ۵۰ سال قدمت دارند و تسهیل در نوسازی این بافت و مشخص شدن تکلیف خط آسمان در مناطق سخن گفتند.

همچنین شفاف‌سازی قوانین در حوزه شهرسازی، پیگیری ایمن‌سازی میدانگاه امیرکبیر و زدودن بزه از آن و تهیه پیوست اجتماعی برای پروژه های پیش رو، رسیدگی به وضعیت پله های برقی، کمک به باز شدن اتوبان شهید شوشتری، نظارت جدی تر بر پیمانکاران حوزه خدمات شهری و در اختیار قرار دادن مجموعه مهرورزان به مردم مطالبات دیگری بود که از سوی نخبگان به آنها اشاره شد. ایجاد عدالت شهری و شهروندی در نظام شهرداری، فراهم کردن امکان مشارکت اجتماعی توسط شهرداری به جای دخالت در این امر، استفاده از فعالین کف جامعه در قرارگاه اجتماعی، هم افزایی بین گروه‌های اجتماعی و جهادی، جلب مشارکت مردمی و استفاده از شورایاران برای حل آسیب های اجتماعی و توجه به آموزش و کسب و کارهای جدید از دیگر دغدغه های نخبگان منطقه ۱۴ است. توجه و رسیدگی به جانبازان شیمیایی و نامگذاری معابر به نام جانبازان شیمیایی که به شهادت می رسند، تهیه دانشنامه جانبازان شیمیایی و اختصاص فضایی برای ایجاد مرکز و موزه جانبازان شیمیایی، حمایت از ورزش شهروندی و ایجاد فضاهای بیشتر برای ورزش شهروندان را خواستار شدند.

شهردار تهران: نیاز امروز جامعه حرکت در مسیر تحقق شعار انقلاب


علیرضا زاکانی در دیدار با نخبگان منطقه ۱۴ ضمن گرامیداشت سالروز ۱۳ آبان‌ماه گفت: بسیار خرسندم که محضر شما عزیزان نخبه هستم و از صحبت های شما استفاده کردم و هستند افرادی که دارای ایده هستند و بنده توفیق حضور در بین آن‌ها را ندارم و امیدوارم بتوانیم با فهم وظایف و رسالت خود گامی در مسیر خدمت به شهروندان برداریم.

شهردار تهران افزود: منطقه ۱۴ دارالمومنین است و به اقتضای ظرفیت های موجود در منطقه و بنده به واسطه وجود شرایطی از جمله گذراندن دوران تحصیلی در این منطقه با اجزا و عناصر آن آشنا هستم و این ظرفیت بالا امکاناتی را برای ما فراهم می کند تا در کنار شهردار منطقه بتوانیم گام موثری در مسیر خدمت برداریم.
زاکانی اظهار کرد: آنچه امروز نیاز جامعه ماست حرکت در مسیر تحقق شعار انقلاب اسلامی است و بتوانیم شعارها را در مقام عمل محقق کنیم، ما در گام دوم انقلاب اسلامی وظیفه دولت‌سازی و اجتماع‌سازی را بر عهده داریم و این بدون حرکت بر محور مردم که بخشی از آنها نخبگان هستند امکان پذیر نیست.

وی افزود: امروز ۲ ماه و ۲ روز است که در خدمت مردم هستیم و برای خدمت به مردم برای رسیدن به فهم دقیق باید شفافیتی برای تهران در نظر بگیریم و نکته دیگر این است که بتوانیم بر اساس محور خدمت هم افزایی حاکمیتی برای تغییر در شهر تهران را برای مسئولین ایجاد کنیم، شهر تهران به تعبیر رهبر عزیز تر از جانمان یک کشور است و وقتی صحبت از ۹ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر جمعیت شب و ۱۴ میلیون جمعیت روز تهران می‌شود؛ نیازمندی تغییر و تحول ایجاد می‌شود.

شهردار تهران گفت: آنان که قابلیت و قدرت تحول در شهر را دارند مردم هستند و مردم باید در مسیر تغییر و تحول قرار بگیرند و در کنار آن نیز از تمام ابزارها استفاده کنیم و به فضل الهی شهری خلاق را ببینیم. شهرداری تهران بنا دارد تمام مسئولیت های مرتبط با خود را بپذیرد و خود را در جایگاه یک نهاد خدمتگزار و خدماتی قرار دهد و اگر بتوانیم به سمت مدیریت واحد شهری حرکت کنیم بسیاری از مشکلات شهر و کشور حل می شود زیرا رابطه مستقیمی بین تهران و دیگر شهرها وجود دارد.

زاکانی گفت: یکی از وجوه مغفول مانده در دوره گذشته، جنبه‌های نرم افزاری شهر است تا بتوانیم به وسیله آن روح شهر را مدنظر خدمت قرار دهیم. امروز نیازمند تحول توامان در روح و کالبد شهر هستیم و برای دنبال کردن این هدف یکی از مسیرها امکان تحقق مردم سالاری در شهر است و باید بتوانیم آن را به درستی پیاده سازی کنیم و برای این مقصود دو مسیر وجود داردکه یکی از آنها بستر فکری و بخش دیگر بهره مندی از نخبگان و فعالان محلی است.

هدف گذاری ۵۲ فعالیت محله‌ای بر اساس خدمت جهادی و حضور نخبگان

شهردار تهران در ادامه افزود: باید به سمت مسیری حرکت کنیم که اداره محلات از طریق نخبگان انجام شود و شهرداری در خدمت محلات و نخبگان پایتخت باشد و آنها در عمل امکان را در خدمت بگیرند و در خدمت مردم قرار دهند و این همان سطحی است که هر مرحله نیاز به قرارگاه دارد، نکته دیگر این است که در کف جامعه توجه بر این است که بتوانیم ۵۲ فعالیت را هدف گذاری کنیم و جریان های جهادی آن را دنبال کنند و از این راه شاخص‌های محلی تغییر کند.

زاکانی گفت: در طول سال باید شهر را زنده و فعال ببینیم و آنچه برای شهرداری مهم است عهده داری مسئولیت ها از سوی شهرداری تهران است ‌و باید بدانیم شهرداری به تنهایی نمی تواند در این مسیر حرکت کند.

وی اظهار کرد: سعی ما این است آنچه که در گام دوم انقلاب اسلامی مورد نیاز است بتوانیم وظایف خود را در این حوزه انجام دهیم و خود را فدای مردم کنیم. موضوع نخبگان در هر مجموعه ای به عنوان پیشران فکری و خلاقیتی یک نیاز اساسی و جدی است.

شهردار تهران ادامه داد: در سه سطح فعالیت نخبگان را ساماندهی و دنبال می کنیم. نخست این که درباره نخبگان ملی که بالاترین تعداد آن در تهران وجود دارد باید بتوانیم در مرکز مطالعات شهرداری تهران سامان یافتگی را در خصوص آنها داشته ‌باشیم و این ظرفیت را در اختیار حاکمیت و شهرداری تهران قرار دهیم.

زاکانی افزود: سطح دوم فعالیت پیرامون نخبگان به عنوان پیشانی فکری در مجموعه شهرداری و اجزای آن باید اتفاق بیفتد. بر همین اساس دبیرخانه‌ای در شهرداری تاسیس کردیم تا در همه سطوح شهرداری چارچوبی تنظیم می شود که هیات‌های اندیشه‌ورزی داشته ‌باشیم که هم برای مشاورین و معاونین و هم برای مدیران مناطق و سازمان‌ها و شرکت‌ها بتوانیم از این هیات‌ها بهره بگیریم.

وی اظهارکرد: سطح سه ناظر به محلات است. در موضوع مشارکت مردم توجه ما به این است که نخبگان و موثرین هر محل را گرد هم آوریم تا برای ما ایده پردازی و تصمیم سازی و بر ما نظارت کنند و برای محله خودشان تصمیم بگیرند و در کف هرم اجتماعی نیز شرایط را به سمتی حرکت دهیم که موثرین و فعالین هر محل با فعالیت های خود بتوانند پارامترهای زیست پذیری شهر و شور و نشاط و تلاش در مدار نخبگان برای رسیدن به محله مطلوب و تعلق مکانی بهتر و زمینه رشد یافتگی بیشتر را فراهم کنند و شهرداری خود را در خدمت مردم قرار دهد.

منطقه ۱۴ دارالمومنین است اما دچار تنگناها و سختی‌هایی است

علیرضا زاکانی شهردار تهران ظهر امروز در ادامه بازدید از منطقه ۱۴ شهرداری تهران در مسجد علی بن الحسین علیه السلام منطقه ۱۴ با بیان اینکه یاد امام(ره)، دانش آموزان و دانشجویان شهید که حماسه سه گانه در ۱۳ آبان را برای ما خلق کردند گرامی می‌داریم، گفت: امروز بزرگترین میراث پیامبر اکرم(ص) که اسلام است را با افتخار به عنوان مکتب و میراث انقلاب اسلامی در دست داریم. پیام اسلام خدمت به مردم است. در انقلاب اسلامی استمرار امامت را در ولایت و دو نایب امام زمان(عج) مشاهده کردیم که امام‌خمینی(ره) فرمود به من خادم بگویید و رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند که من نوکر مردم هستم. بنابراین چیزی برای مسئولین غیر از خادمی و نوکری مردم وجود ندارد.

شهردار تهران افزود: مردم ما بزرگ هستند و استحکام و ایستادگی این مردم همه دارایی های ما را رقم زد و آنقدر اعتبار دارند تا آنجا که رهبر معظم انقلاب از مشروعیت الهی و مردمی به عنوان‌ پایه های نظام یادکرد، یعنی در کنار مشروعیت الهی مشروعیت مردمی تقویت کننده نظام است بنابریان مسئولین ما به مردم بدهکارند و امروز در روز استکبارستیزی باید بگویم که هیچ مبارزه ای مستحکم تر از خدمت به مردم نیست.

زاکانی اضافه کرد: دلاورمردان ما در سپاه دیروز پوزه امریکایی‌ها را در دریای عمان به خاک مالیدند و این برای ما افتخار است. هر کسی به نوعی خدمت می کند و ما نیز راهی جز خدمت به مردم نداریم و چیزی جز آن ما را به اهداف انقلاب اسلامی نخواهد رساند.

وی با بیان اینکه آنچه شعار خادمین شما در مجموعه شهرداری است، کار است، عنوان کرد: در این هفته جلسات متعددی با شهردار منطقه ۱۴ که صاحب علم و فرزند شهید است برگزار و نکاتی مطرح شد از جمله اینکه یک سری از امور در منطقه روی زمین مانده است. مثلا رمپ و لوپ تقاطع بزرگراه امام علی(ع) و خاوران که چند سال معطل مانده یا ورزشگاه چند هکتاری سعیدی چندین سال است که رها شده و حل این مشکلات ایجاد یک فضای جدید برای منطقه خواهد کرد. منطقه ۱۴ دارالمومنین است اما دچار تنگناها و سختی هایی است، مثلا کمتر از ۳ متر سرانه فضای سبز دارد و این مناطق نیازمند توجه هستند، در حالی که بعضی از مناطق دارای سرانه فضای سبز ۱۲۲ متری هستند. بنابراین آنچه که برای ما آزا ردهنده است تبعیض است.

تلاش مدیریت شهری در کنار سایر مسئولین برای حل مشکلات

شهردار تهران یادآور شد: حل مشکل گود برداری مسجد آدینه که منشا خطر شده ‌بود و سایر مشکلات مطرح شده که در مجموع امروز درباره حدود ۲۵ نکته مرتبط با منطقه ۱۴ به جمع بندی رسیدیم و از فردا مقدمات کار آن عملیاتی خواهد شد و شاهد گره گشایی از منطقه خواهیم بود.

زاکانی گفت: در مجموعه مدیریت شهری در کنار سایر مسئولین در حال تلاش برای حل مشکلات هستیم. امروز دولت خدمتگزار تلاش می کند و بنده این تلاش‌ها را دو روز در هفته در هیات دولت می بینم. امروز پرچم انقلاب به دست آقای رئیسی است و باید به او کمک کنیم، رئیس جمهوری که ویرانه‌ای را از دولت قبل تحویل گرفته است. مثلا در موضوع مرغ چرخه نابود شده و ۸ ماه طول می‌کشد که ترمیم شود.

وی افزود: دو سال پیش فاجعه ای در مورد بنزین اتفاق افتاد که لکه‌ای سیاه بود، همین مشکل چند روز پیش اتفاق افتاد اما همدلی دولت و پیگیری رئیس‌جمهور و بصیرت و صبر مردم توطئه‌های طراحی شده را ناکام گذاشت.

شهردار تهران گفت: ما در شهرداری نوکر شما هستیم و باید مسیری را برویم که در هر محله نخبگان کار را به دست بگیرند و ما در خدمت آن ها باشیم. با مدل مشارکتی و پیوستگی با متن مردم به ویژه نخبگان، دست به دست هم دهیم تا این خدمت را ارائه و اهداف را محقق کنیم. این مشکلات حل شدنی است و نیاز به فکر ، اراده، توسل ، توجه و شکستگی در برابر مردم دارد و امیدواریم این مسیر پیش روی مردم تهران قرار بگیرد.

زاکانی در پایان بازدید از منطقه 14 تهران در جلسه جمع بندی این بازدید میدانی، با اشاره به مشکلات منطقه 14 تهران از قبیل وجود معارض پروژه پل های رو‌گذر امام علی (ع) - خاوران، نیاز به احیا و بهسازی و ایمن سازی ورزشگاه سعیدی و مناسب سازی آن برای استفاده معلولان و جانبازان، نیاز به تامین اعتبار و تکمیل پروژه مسجد آدینه، نیاز به تبدیل پارکینگ شیوا به پارکینگ طبقاتی، نیاز به تخصیص اعتبار برای پروژه‌های دوربرگردان غیر همسطح بزرگراه بسیج و پروژه تعریض بزرگراه بسیج به سمت جنوب از خیابان ائمه اطهار، تعریض خیابان قره یاضی، احداث بوستان در خیابان نبی اکرم(ص)، کف سازی، ایمن سازی و زیبا سازی مسیل ابوذر در بودجه سال ۱۴۰۱ ، تملک خانه شهید ابراهیم هادی و تبدیل آن به موزه، تکمیل پروژه نیمه تمام پایگاه پشتیبانی(سوله) مدیریت بحران امام علی( ع) - محلاتی، تعیین تکلیف پروژه میدانگاه و پارکینگ امیرکبیر، تامین روشنایی بزرگراه امام علی(ع) محدوده بزرگراه محلاتی، مرمت،بهسازی و زیباسازی خیابان کرمان، و نیز در خصوص بررسی و ارائه گزارش در مورد دیگر مشکلات منطقه دستوراتی را صادر کرد.

لازم به ذکر است شهردار تهران در مراجعه خود به منطقه 14 تهران و بازدید از این منطقه جهت بررسی مشکلات و دیدار چهره به چهره با مردم، به دیدار خانواده شهید ابراهیم هوشیاری رفت و ضمن ادای احترام به ساحت خانواده معزز این شهید گرانقدر؛ پای صحبت پدر ومادر شهید هوشیاری نشست. این شهید گرانقدر، در عملیات کربلای ۴ در منطقه ام‌الرصاص به فیض شهادت نایل آمده است. در این دیدار مهدی چمران رییس شورای شهر تهران، حبیب کاشانی عضو شورای شهر تهران نیز علیرضا زاکانی شهردار تهران را همراهی کردند.

76

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 26
  • علی
    0

    ماستی که ترش است ازتغارش پیداست گاوباش وشاخ بزن جوجه راآخر پاییز میشمارند ببینیم وتعریف کنیم بر منکرش لعنت

  • رضا
    0

    هیچ اتفاقی نمی افتد ، فقط شعار داد و رفت . این موضوع نخبگان هم به کار گیری داماد و بچه فک وفامیل خودشانی ها به عنوان نخبه با پاداش های کلان است .

  • شعار نه
    0

    تا وقتی حقوقهای نجومی و یامفت همکارانت را نتوانی چاره کنی هیچکدام از حرفهایت را قبول نخواهیم کرد

  • کوک
    0

    زاکانی: من نوکر شما هستم....!یعنی الان تو نوکر منی......پس بیا آشغالامون ببر......زبون باز ، چرت گو

  • hadad
    0

    فعلا که تنها عملکرد شهرداری و شورای شهر در چند سال گذشته تغییر نام کوچه ها و خیابانها بوده که مردم را سردرگم کرده اند. گاهی نام کوچه یا خیابانی از یک فرهنگ و یا تاریخ محل نشان دارد که همه را از بین بردید. انقدر اتوبانها را چند پاره کرده اید که نمی دانیم انجا که هستیم را جه بنامیم.

  • رانت
    0

    انتصابات رانتی درشهرداری وآقا دامادهای انقلابی جزء کدام یک از شعارهای انقلاب است وصیت نامه امام وتوصیه ایشان بر عدم ورودنظامیان درسیاست کجای شعارانقلاب است.

  • حسین
    0

    ظاهرا یکی از نخبگان هم میتونه داماد شما باشه

  • للب
    0

    هدایت بسیج برای سرکوب مردم

  • ناشناس
    0

    نخبه = داماد زاکانی

  • قوقولی قوقو
    0

    پر سیدند در کارها چرا تغییری نیست ؟رندی گفت پوششی ها وارد میدان شدند و مستقل ها مهاجر و خانه نشین شدند.

  • نخبگان میلی
    0

    دقیقاً از چیزی حرف میزنند، ک خودشان خلاف آن عمل میکنند! کدام استعدادپروری ؟؟ فعلاً ک خودتون و فک وفامیلاتون نخود هر آشین، با آشی هم ک واسه ما پختین نه دیگه ازدواج می کنیم، ازدواجم کنیم نمیتونیم بچه دار بشیم، بچه دارم بشیم نمیتونیم ازپس خرج تحصیلش بربیایم، تازه مگه از این سیستم آموزشی هردمبیل و دروس تیرکمون شاهی و بی فایده و مدرک گرا نخبه هم درمیاد؟ باشه هم پارتی انقلابیمون کجا بود ک معرفش باشه و تاییدش کنین. البته اگه شانس بیاره و دوماد آقایی مثل شما بشه. ک واسه شهرداری میلی، سیمای میلی، و اینهمه سازمان میلی، نخبه گی هم لازم نیست خیلیییی....

  • پزشک سهمیه ای
    0

    حتما دختر نخبه تو و شوهرجانش

  • غریبه
    0

    اگر میدونستم پاداش فحاشی و بی ادبی شهرداری تهران است و مدرک هم اصلا مهم نیست از یک سال قبل از انتخابات شروع به فحاشی به کل دنیا میکردم

  • مش جمعه
    0

    حرفی زده که ما هم فکر کنیم خود زاکانی نخبه هست .مدرک تحصیلی زاکانی با پست شهرداری تطبیق ندارد و ایشان این پست شهرداری را بوسیله وزارت کشور تصرف عدوانی کرده است.

  • ناشناس
    0

    این آدم!!! تندرو، بیمار روحی وروانی، بی بصیرت وتدبیر و........چرا گذاشتند شهردار ابر شهری مانند تهران بشود؟؟!! او شهر به آشوب میکشد ( خیلی پر حاشیه است) و سیری ناپذیر از قدرت

  • ارر
    0

    مگر تو ترکیه وامریکا وژاپن ومالی وسنگاپور وکره وامارات خدمت جهادی واقتصاد مقاومتی وجود دارد که اینهمه پیشرفت کرده در دبی اولین های دنیا هست شعار کافیه به عمل کار براید مثلا رییسی بگه رشد اقتصادی اگر از ۷ درصد کمتر باشد استعفا می دهم الان همه از مملکت فراریند نمونش بازیگران پزشکان نخبه های شریف وامیر کبیر با فامیل بازی وسهمیه کار درست نمیشه فقط مشکل رییسی نیست روحانی وبقیه هم همینطور بودند.اما خجالت داره مردم ما برای کارگری برند عراق طرف میگه با بورس پول مسکن ملی را جور میکنم یعنی تورم

  • ممد خانتی
    0

    روباه ، با اون چشمهای دریده و زبانی نیش دار بی ادب گستاخ ............حاضرم برم نقطه صفر مرزی ولی داماد تو نشم

  • تاول
    0

    عبیدزاکانی باشهردارنسبتی داره اگرنداره حتماحرفای اون باکارهای این شباهت داره دامادی که نمی دونه شهرداری کارش چیه می زارن مشاور!!مشاورکسی است که تجربه تخصصی اش بکارمدیرمی اد درایران هرکس قراراست حقوق مفت بگیردوسواررانت بودمی شودمشاور مثل مشاوران یاحواریون زنگنه دروزارت نفت

  • استودان
    0

    این آقای زاکانی یک پوپولیست به تمام عیار هست و دقیقا مدل احمدی نژاد را پیروی می کنه تا بعد از شهرداری انشالله رییس جمهور بشه. اصلا فریب این ادمهای بی سواد و عوام فریب را نخورید که جز بدبختی چیزی عاید این‌مملکت نمی شود. دیدارهای مردمی، نوکر و خادم مردم، ساده زیست ، جهادی ،از ساعت ۵:۳۰ بعد از اذان صبح کارشو شروع می کنه و تا پاسی از شب در حال کار است، در یک روز صدهزار مصوبه برای بهبود وضعیت شهر تهران داده ، هیچ خط قرمزی در مبارزه با فساد در شهرداری نداره.....

  • اندکی فکر کنید بد نیست
    0

    یک عمر تراکم فروشی کردید به ما که رسید باید یک ساختمان دو طبقه بین دو ساختمان چهار طبقه بسازم ؟! بعد میروند زمین در بیابان را ساختمان میسازند و به جوان میگویند برو آنجا !!!

  • حمید رضا
    0

    شما اگر دوست داری به ایران و شهر تهران و مردم خدمت کنی به قانون تمکین کن و چون مدرک تحصیلی و مناسب شهرسازی نداری استعفا بده تا یک نفر از تو لایق تر و باسواد تر و خلاصه بهتر از شما در همه جهات مثل ادبیات کلامی و اعتقادی و فرهنگی و از هم مهم تر مسئله در سوادی که شما نداری شهردار بشود من مطمئن هستم شما از رانت جبهه استفاده کردی و با زد و بندهای پشت پرده شدی شهردار تهران تو لیاقت و شایستگی این مقام و پست را نداری چون به مردم دروغ گفتی در مورد مبارزه با فساد که شما با اطرافیانت نظیر داماد و دخترت برخورد نکردی حتی با خودت هم رو راست نیستی که بگویی این مال و ثروت را از کجا اوردی که با این همه مشکلات اقتصادی مردم با دلار ۳۰ هزار تومن دخترت رفت سوئیس زایمان کرد چرا مگر تهران یا قم بیمارستان نداشت نکنه خودت را در شان مردم ندانستی

  • حمید رضا
    0

    شما اگر دوست داری به ایران و شهر تهران و مردم خدمت کنی به قانون تمکین کن و چون مدرک تحصیلی و مناسب شهرسازی نداری استعفا بده تا یک نفر از تو لایق تر و باسواد تر و خلاصه بهتر از شما در همه جهات مثل ادبیات کلامی و اعتقادی و فرهنگی و از هم مهم تر مسئله در سوادی که شما نداری شهردار بشود من مطمئن هستم شما از رانت جبهه استفاده کردی و با زد و بندهای پشت پرده شدی شهردار تهران تو لیاقت و شایستگی این مقام و پست را نداری چون به مردم دروغ گفتی در مورد مبارزه با فساد که شما با اطرافیانت نظیر داماد و دخترت برخورد نکردی حتی با خودت هم رو راست نیستی که بگویی این مال و ثروت را از کجا اوردی که با این همه مشکلات اقتصادی مردم با دلار ۳۰ هزار تومن دخترت رفت سوئیس زایمان کرد چرا مگر تهران یا قم بیمارستان نداشت نکنه خودت را در شان مردم ندانستی

  • ایرانی
    0

    مدرک تحصیلی جنابعالی فریاد می زند . شما نخبه نیستی . پخمه هستی و این مدرک را مدیون صدامی...

  • فراری از اصلاح طلب و اصولگر
    0

    جهادی انقلابی حال بهم زنی

  • طهران
    0

    متأسفم برای تهران زیبا که این بی تربیت نا زیبا ، شهردارش شده

  • سلمان
    0

    جناب زاکانی کسی که قانون را زیر پا میگذلرد و به سطل اشغال می اندازد به فکر خدمت به مردم نیست بلکه فقط تشنه قدرت و رانت است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها