آیا محدودیت‌های ترافیکی کرونا و منع تردد شبانه اجرا می‌شود؟

سخنگوی ناجا ضمن ارائه آخرین وضعیت اجرای طرح ممنوعیت‌های ترافیکی مرتبط با کرونا، از ارائه پیشنهاداتی از سوی پلیس در همین رابطه به ستادملی مقابله با کرونا خبر داد.

آیا محدودیت‌های ترافیکی کرونا و منع تردد شبانه اجرا می‌شود؟

سردار مهدی حاجیان درباره آخرین وضعیت اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی تردد، گفت: در حال حاضر آخرین مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا پابرجاست و بر این اساس خروج پلاک‌های بومی از شهرهای قرمز و نارنجی کرونایی و نیز ورود پلاک‌های غیربومی به شهرهای قرمز و نارنجی کرونایی ممنوع بوده و مشمول جریمه خواهد شد.

وی درباره اجرای طرح منع تردد شبانه نیز اظهار کرد:‌ در این مورد تغییری ایجاد نشده و طرح با تصمیم ستادملی مقابله با کرونا در حال انجام است.

سخنگوی نیروی انتظامی ادامه داد:‌ در این زمینه پلیس تصمیم‌گیر نیست و ما هر اقدامی که برای تغییر یا برداشتن ممنوعیت ها انجام دهیم، منوط به تصمیم ستاد ملی مقابله با کروناست و تصمیم گیرنده پلیس نیست.

حاجیان درباره اینکه آیا پلیس موافق اجرای روند فعلی محدودیت‌های تردد هست یا خیر نیز به ایسنا گفت:‌ما پیشنهاداتی را در این خصوص مطرح کردیم. حدود سه یا چهار نوع پیشنهاد دادیم و البته تا این موارد بررسی و نظر نهایی اعلام نشود، همچنان طرح به همان رویه قبلی اجرا خواهد شد.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • شوخ
    0

    شوخی میکنی پلیس!!!ستاد ملی مقابله با کرونا چون وسط ملی نوشته شده !!بایست با شما هماهنگ و نظرات شما را اعمال کنند!!!!مگر چندی قبل نگفتند احتیاجی به منع تردد شبانه نیست؟؟جواب شما چه بود ؟؟؟چقدر خبرنگاران بی عرضه ،یا پلشت ،یا دستوری هستند!!خبر نگار در واقع بایست صدا و سوال مخاطب باشد نه منشی و میرزا بنویس

  • امید شایانی
    0

    محدودیت شده منبع درآمد نیروی انتظامی مگه به همین راحتی لغو میکنن

  • ناشناس
    0

    بیرید بابا خودتون را سیاه کنید از آنور جادها را باز نگه می دارید از آنور برای اربعین مرزهارا باز میکنید از آنور واکسن میزنید پس برای چی واکسن میزنید هر که واکسن زده کرونا گرفته همه مردم می دانند این را شماها دولت کل مسولین نظام نمخواهند مردم سالم و زندگی داشته باشنند سره مردم را با کروونا و گرانیها دارن گرم می کنند مردم را گرفتار کردن اینها قم ظلمین هستند همشون یک مشت دروغگو هستند مردم و زندگی مردم را نابود کردن چرا مرزهارا باز میس کنند که برن با کرونا برکردن چرا جادها را باز می گذارنند مردم بن با کرونا برکردن آخ اخ چه کردن و چه میکنند به روز مردم کجای دنیا مثله کشور ایران است کدام مسولین کشورها مثله مسولین کل کشور ایران هستند بی رحمی دروغ به سقف اسمان رسیده تو مملکت کی به فکر مردم است کی به فکره مردم بوده تا حالا که از این به بعد بخواهند باشند مردم اسیر هستند خدایا خدایا تو به حق اقا امام حسینت تورو به حق خون شهدا مردم را نجات بده از دست قم ظلمین

  • متین
    0

    دیگه مسخره بازیه، دنیا کرونا. رو داره تموم می کنه ما هنوز اندر خم پس کوچه ایم حدی افغانستان هم واکسینه شدن

  • مولایی
    0

    اوضاع بحالت عادی برگشته ولی از اونجایی که خوب پولی به جیب میزنید حیفه لغوش کنید.

  • شوخ
    0

    راستی ما در آپ آیتول پول شارژ عوارض آزاد راهی را پیش پرداخت کرده ایم، ولی بعد از استفاده پیام میاید ظرف هفت روز .....در صورت عدم پرداخت جریمه می گردید،!!!یکی نیست از پلیس سوال کند چرا؟؟؟!!!هم چوب را بخوریم وهم بوووووق، هم جریمه را بدهیم!!!!؟؟؟

  • حجت الاسلام پناهیان
    0

    هر کجا بوی پول بیاد و چاپیدن ملت، مسوولین نظام مقدس به سرعت وارد عمل می‌شوند

  • ناشناس
    0

    والله هر از گاهی مجبورم فرزندم را ببرم دکتر و معمولا تا دکتر ویزیت کند و برگردم اواخر شب میشه. هم باید ویزیت افلاکی دکتر را بدهم هم جریمه تردد را لعنت بر پدرومادرتان .

  • ايراني
    0

    تنها ارگاني كه در كرونا سود كلاني برده نيروي انتظامي است بيچاره ملت عزيزانشان را ازدست دادند بدبختي و بيچاره گي در اين مدت كشيدند والله اين پولها حرام است اينها دست بردند به سفره زن و بچه مردم ، با اين همه بدبختي كه مردم پول آذوقه خانواده شان را به زورتامين مي نمايند ولي نيروي انتظامي با خيال راحت با هر روشي جيب مردم را خالي مي كند مطمئن باشيد نيروي انتظامي به هيچ عنوان راضي نخواهد شد كه محدوديت ها برداشته بشه و د ست به دعا هستند كه كرونا هميشه وجود داشته باشد ولي نمي دانند خدا جاي حق نشسته كه انشاالله جزاي اعمالشان را خواهند ديد .

    نظرات شما -
    • بیسواد
      0

      به ایرانی کاش اطلاعاتت بیشتر می کردی پول جرائم مستقیما به حساب دولت می رود وبعنوان منبع درآمد دولت مانند نفت و مالیات وغیره جزء درآمدهای دولته که هر سال روی آن برنامه ریزی میکنه و یک ریالشم به نیروی انتظامی نمیرسه مسئولین خودشون پشت سر پلیس پنهان کردن ومردم هرچی فریاد دارن سر پلیس تنها نیروی مردمی میکشن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها