رییس شورای شهر تهران:

چمران: از تعطیلی قبل نتیجه خوبی نگرفتیم/همه روانه شمال کشور شدند

رییس شورای شهر تهران گفت: اگر در تعطیلی‌ها رعایت شیوه نامه‌ها انجام شود خوب است اما دفعه قبل که تعطیلی‌ها اعلام شد، همه روانه شمال کشور شدند که نتیجه خوبی نگرفتیم.

چمران: از تعطیلی قبل نتیجه خوبی نگرفتیم/همه روانه شمال کشور شدند

مهدی چمران در حاشیه افتتاح مرکز واکسیناسیون منطقه ۱۶ شهرداری تهران گفت: ضرورت دارد که در این زمان همه مردم واکسینه شوند تا قدرت مقابله با ویروس کرونا بیشتر شود و این موج پایان یابد.

وی افزود: یکی از مراکزی که با مردم ارتباط دارد شهرداری است و براساس اولویت بندی که صورت گرفته و با همکاری شرکت شهر سالم افراد به مرکز واکسیناسیون منطقه ۱۶ خواهند آمد و تزریق واکسن انجام خواهد شد تا بتوانیم تعداد مرگ و میر را به طور کلی کاهش دهیم.

وی ادامه داد: در این شرایط لازم است که همه پای کار بیایند و این آمادگی را داریم که تمام سوله‌ها برای واکسیناسیون در اختیار قرار گیرد، واکسن خریداری شده و اگر مراکز کم باشد حتی می‌توانیم از مدارس هم استفاده کنیم و بسیج و دانشگاه‌ها هم اعلام آمادگی کرده اند.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ١٦ تهران، چمران درباره تعطیلات اعلام شده نیز گفت: این تصمیم ستاد کرونا است؛ اگر در تعطیلی‌ها رعایت شیوه نامه‌ها انجام شود خوب است اما دفعه قبل که تعطیلی‌ها اعلام شد و همه روانه شمال کشور شدند که نتیجه خوبی نگرفتیم.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • محمد
    0

    مردم این طوری راحت تر هستند دولت هم امکانات پزشکی شمال را افزایش دهد

  • کاربر ناشناس
    0

    همه از جمله ایشان میگوید مردم باید واکسینه شود چه کسی باید واکسن تهیه کند همه شعار میدهید کاش امر تهیه واکسن را به دشمن واگذار میکردید عملکردشان بهتر از شما بود چون بهتر و دلسوزتر از شما عمل کردند برای مردم کشورشان

  • علی
    0

    آقای چمران این همه که مردم اعتراض کردند و این همه که تذکرات دستگاههای قانونی برای شما ارسال شد، اگر کمی احترام به نظرات مردم و قانون میگذاشتید و مانند برادر بزگوار و شهیدتان به حق الناس اهمیت میدادید، نباید اجازه میدادید زاکانی که هیچ شاخصی برای شهردار شدن را ندارد، شهردار تهران شود. آقای چمران اینها در تاریخ میماند و به نام شما ثبت میشود. در ضمن شما در همان شهرداری نگذارید حق الناس از بین برود، بحث سفر یا مسافرت مردم به شما ارتباطی ندارد

  • علی
    0

    سلام خسته نباشید بزرگوارن "خبر فوری" خدا وکیلی اگر این خبر را نمیگذاشتید چه اتفاقی می افتاد؟؟ حداقل این انسانهایی را که قانون گرزند و به نظر مردم و دستگاههای قانونی هیچگونه اهمیتی نمیدن و دست از سر مدیریت این کشور برنمیدارن و اجازه نمیدن انسانهایی با افکار جدید و دیدگاههای بروز دنیا مدیریت را بعهده بگیرند، در خبرهاتون بایکوت کنید. چرا نباید یه گروه جوون و با انگیزه بیان تو شورای شهر تهران، چرا اینا با سن بالایی که دارن صحنه مدیریت بخصوص مدیریت اجرایی کشور را ترک نمیکنن.؛ به خدا جوونا میتونن تحول ایجاد کنن، میتونن فعالتر باشن، میتونن خود رای نباشن و خودشونو با افکار جمعیت جوان کشور هماهنگ کنن و کاری را انجام بدن که اغلب مروم راضی باشن؛ من جای شما باشم نام افرادی را که شما هم بهتر از من میشاسید به هیچ عنوان در خبرفوری اجازه نمیدم مطرح بشه

  • کاربر ناشناس
    0

    اصلا رعایت نمی‌شود و مردم این تعطیلی را فرصتی برای خوشگذرونی میدونن. این تعطیلی اشتباه است. منتطر فاجعه دیگری باید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها