زاکانی در شورای شهر تهران: از مردم قم عذر می‌خواهم؛ رفیق نیمه راه بودم

منتخب شهرداری تهران با اشاره به اینکه پایتخت ام‌القری جهان اسلام است،‌ گفت: کالبد شهر نیاز به تحولات دارد و باید تلاش کنیم با کمک مردم این تحولات را ایجاد کنیم‌.

زاکانی در شورای شهر تهران: از مردم قم عذر می‌خواهم؛ رفیق نیمه راه بودم

علیرضا زاکانی در صحن امروز شورای شهر تهران جهت ارائه برنامه‌های خود حضور یافت و اظهار داشت: تهران ام‌القری جهان اسلام و ستون فقرات نظام اسلامی محسوب می‌شود و توجه به این مسأله بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه عرصه خدمت در شهر تهران فرصت بی‌نظیری برای خدمت به مردم است که در تهران حضور دارند یا به این شهر سفر می‌کنند، گفت: همه ما وظیفه داریم دست به دست هم دهیم و شهر را بسازیم و تهران را آنطور که شایسته انقلاب است تبدیل کنیم.

منتخب شهرداری تهران ادامه داد: از مردم قم پوزش می‌طلبم ولی البته پیگیر مطالبات و مشکلات آنها خواهم بود همچنین از نمایندگان مجلس عذرخواهی می‌کنم که رفیق نیمه‌راه شده و مجبورم از آنها جدا شوم.

زاکانی گفت:‌همچنین از کسانی که نامزد شهرداری تهران بوده‌ام تشکر می‌کنم و امیدواریم بتوانیم از همه ظرفیت‌های آنها در پیشبرد اهداف شهر و بهبود وضعیت شهر از آنها مدد و کمک بگیریم.

وی خاطرنشان کرد:‌آنچه در شهر اسلامی با نگاه درست مدنظر است عدالت در تقسیم خدمات‌، تأمین آرامش روحی و معنوی، عمران و آبادی است و همه این‌ها باید مورد توجه قرار گیرد چرا که این مسائل سخنان رهبر انقلاب نیز است و همه باید با هم همت کنیم و اقدامات لازم را در شهر انجام دهیم تا تهران الگویی برای جهان اسلام باشد همچنین تلاش کنیم از ساخته‌های گذشته و زحمات قبلی بیفزاییم.

وی با بیان اینکه رویکرد تحولی در شهر تهران ضروری است گفت: تلاش داریم که از ظرفیت‌های فناوری و هوشمندسازی در شهرداری تهران بهره‌مند شویم و با وحدت نظر و انسجام کارها را پیش ببریم.

منتخب شهرداری تهران تأکید کرد:ـ برای اینکه تحقق در اهداف را شاهد باشیم نیازمند هستیم همه مردم به عرصه‌ها ورود کنند تا تحولی بزرگ و کالبدی ایجاد شود.

زاکانی خاطرنشان کرد: نمونه همکاری مردم در دفاع مقدس بود و اکنون نیاز است که مردم پای کار آیند تا بتوانیم موانع را از پیش‌رو برداریم و به اهداف برسیم.

وی خاطرنشان کرد:‌تهران باید تبدیل به کارخانه مولد باشد و تبدیل به شهری با نشاط شود همچنین کالبد شهر نیاز به تحولات دارد که ما این موضوعات را مورد توجه قرار داده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه در شهرداری تحولات بنیادی را مورد توجه داریم، گفت: شهر باید قابل پیش‌بینی باشد و عدالت و اعتماد عمومی را به همراه داشته باشد و رنگ و روی دیگری ایجاد کنیم. همچنین آرامش در شهر ایجاد شود.

منبع: فارس

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 14
  • بسیجی قمی
    0

    این حرف های نزن برادر هر جا خدمت و جهاد کنید ما از شما راضی هستیم همانطور که تا امروز خدا و رسول خدا و امامان و امام الزمان و رهبر از شما رضایت داشتن

  • محمد
    0

    خدا کند اصلاحاتی ها و اعتدالی ها مقابله به مثل نکنند

  • ناشناس
    0

    آقای ذاکانی سهم خواه بزرگ شما مرد کارهای نیمه هستین نماینده ای که سودای ریاست جمهوری داشت ونیمه راه متوجه ناتوانی شد وحالا شهرداری که آن هم با اجبار به استعفا خواهد کشید ونیمه کار رها خواهد شد چه سفره ای نوش جان

  • علی کریمی
    0

    خوب با کلمات بازی می کنی. مدرک تحصیلی و رزومه سابقه کاری شما چه ربطی شهرداری!!!! این صندلی بیشتر شبیه پاداش است برای انصراف از ریاست جمهوریتان.

  • سیدامیر
    0

    ماازاول به همه دوستان وطرفداران جنابعالی گفتیم ایشون فقط قدرت طلب وتشنه میزو سمت هست وبا اینکارثابت شد. وازطرفی همانطورکه خود ایشون اذعان داشتن اقای رییس جمهورگفته برو شهرداری من هم کمکت میکنم .این یعنی چی؟غیرازاینه که شورای شهر کشک؟واقای رییسی اولین پارتی بازی را شروع کرد.خسته نباشید

  • رمضانی
    0

    عزیزم همه جا رفیق نیمه راه هستی با هزاران امید برای رییس جمهور شدنت چشم از صفحه نلویزیون بر نمی داشتیم و نطقهای آتشینت علیه رقیب را گوش می دادیم آخرش دیدیم رقیب بخوبی جنستو شناخته و جواب سوالتتو هم نمی داد . بله سوپر پوششی عزیز انشاء الله پیشنهاد پست بهتری دوباره وسوست نکنه واز مردم تهران بابت رفیق نیمه راه بودن عذرخواهی نکنی شیفته وتشنه قدرت گرامی

  • حسن فریدونی
    0

    پرویی سمتی!!! این میخاد نماینده بشه رییس جمهور بشه شهردار بشه دو روز دیگه به هوای سمت بالاتر .... بسه چقدر حریصید کجان اون دلواپسایی که از 12 مرداد بیکار شدن؟

  • حسن
    0

    از کسانی که تو را بر مردم تهران تحمیل کردند بیزاریم

  • احسان
    0

    با ارزوی موفقیت خدا به همراه و کمککار شما

  • علی بیاضی
    0

    سلام. تنها یک راه برای آبادانی ایران و تهران وجود دارد و آن هم عبارت از قرار دادن افراد درست در جای درست است. افراد درست یعنی افرادی که شرایط احراز تعریف شده را دارند، جای درست یعنی تقسیمات ساختاری مناسب. طبیعتا اگر فرد نادرستی را در یک جای درست قرار دهیم، آن ساختار نابود خواهد شد؛ اگر فرد درستی را د ر جای نادرست قرار دهیم آن فرد تخریب خواهد شد. اگر فرد نادرست در جای نادرست باشد، نابودی و ناکامی و مصیبت پدیدار خواهد شد ولی چنانچه فرد درستی را در جای درست قرار دهیم همواره شاهد آبادانی، رشد، خودتنظیمی و توسعه خواهیم بود. به امید آبادانی

    نظرات شما -
    • دکستر
      0

      افرین به هم وطن تحصیل کرده خودم

  • منتقد
    0

    امثال شما و جناحتان اونقدر که به فکر و پست و مقام و مسائل شخصی و جیب خود هستید به فکر اعتلای کشور و خدمت به مردم بینوا نیستید !!!!

  • راد
    0

    این کار نشانه ان هست که منفعت شخصی مهمه نه کشور نه مردم .همه چی با عذر خواهی ساده حل نمیشه

  • کاربر ناشناس
    0

    شما دنبال منافع هستید نه مردم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها