دستگیری ۵ عضو شورای شهر نسیم شهر/ پاتک سربازان گمنام امام زمان به کاروان فساد اقتصادی در نسیم شهر

رئیس دادگستری شهرستان بهارستان، گفت: ۵عضو دوره پنجم شورای اسلامی شهر نسیم شهر بازداشت شدند.

دستگیری ۵ عضو شورای شهر نسیم شهر/ پاتک سربازان گمنام امام زمان به کاروان فساد اقتصادی در نسیم شهر

هاشم امامی رئیس دادگستری شهرستان بهارستان اظهار کرد: ۵ عضو شورای اسلامی شهر نسیم شهر توسط سربازان گمنام امام زمان (عج)در مجموعه سپاه پاسداران شهرستان بهارستان دستگیر شدند.

وی افزود: در ادامه روند برخورد با مفسدین و مبارزه با فساد در دستگاه های اداری و اجرایی شهرستان بهارستان به ویژه در مجموعه شورا و شهرداری نسیم شهر، با انجام اقدامات اطلاعاتی لازم، امروز پنج عضو دوره پنجم شورای اسلامی شهر نسیم شهر بازداشت شدند.

رئیس دادگستری شهرستان بهارستان با تاکید بر قاطعیت دستگاه قضا برای مبارزه با فساد، بیان کرد: دستگاه قضایی همواره به دنبال ایجاد عدالت، عدل وداد در جامعه بوده و ضمن حمایت از خادمین و خدمتگزاران به مردم، با هر شخص و مقامی، در هر پست و مسئولیتی، که بخواهد با سوءاستفاده از مقام و جایگاه خود، فسادی در جامعه به وجود آورد ، برخورد قاطعانه خواهد داشت.

از آغاز جریان برخورد با فساد در شهرستان بهارستان تاکنون، در ظرف کمتر از سه ماه ۱۵ نفر ازافراد مختلف از جمله۸ عضو شورای اسلامی شهر ۵ نفر دلال و کار چاق‌کن، شهردار و مدیر مالی شهرداری نسیم شهر به اتهام فساد اقتصادی، با پیگیری و جدیت دستگاه قضایی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در مجموعه سازمان اطلاعات سپاه پاسداران دستگیر شده اند.

بنا بر اخبار رسیده تا ریشه کن شدن این زنجیره فساد احتمال دستگیری های دیگری نیز وجود دارد و با دستگیری های امروز، تعداد دستگیر شدگان در مجموعه شورای شهر نسیم شهر به هشت نفر رسیده، که با این اقدام عمر دوره پنجم شورای اسلامی شهر نسیم شهر، زودتر به پایان رسیده و این شورا منحل می شود.

منبع: فارس

25

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • بهلول
    0

    شورای شهرها را تعطیل کنبد آبروی مملکت رفت با کثافت کاریهاشون.

  • m
    0

    اکثرشهرها دست شورای شهر و شهرداری با فرمانداری توی یک آخور است.

  • TN
    0

    در چند سال اخیر دو شهر ک بهارستان و مهر در نسیم شهر ساخته شده است که طبق قانون ساخت و ساز همه آپارتمانها و مجتمع ها می بایستی دارای پارکینگ باشن در صورتیکه بیشتر سازنده ها به شهرداری باج دادان و پارکینگ را تبدیل به مغازه یا واحد مسکونی کردن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها