رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا:

تردد در محورهای درگیر با برف وکولاک روان شد/ آخرین وضعیت جوی راهها

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: تمامی محورهای اصلی که شبانه‌روز گذشته به علت بارش شدید برف و کولاک بسته شده بودند، بازگشایی شده و ترافیک روان و بدون مشکل دارند.

تردد در محورهای درگیر با برف وکولاک روان شد/ آخرین وضعیت جوی راهها

سرهنگ احمد شیرانی با اشاره به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی اظهار کرد: در محورهای استان‌های خراسان‌رضوی و خراسان شمالی شاهد بارش برف هستیم.

وی ادامه داد: تردد در محور شهمیرزاد - کیاسر در استان سمنان و محورهای زنجان - طارم و گردنه - قره‌آغاج در استان زنجان با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی در محورهای منتهی به پایتخت گفت: ترافیک در آزادراه قزوین - کرج محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس، آزادراه کرج - تهران در محدوده پل فردیس تا پل کلاک و جاده شهریار - تهران در محدوده شهر قدس نیمه سنگین گزارش شده است.

وی بیان کرد: تمامی محورهای اصلی که شبانه‌روز گذشته به علت بارش شدید برف و کولاک بسته شده بودند، بازگشایی شده و ترافیک روان و بدون مشکل دارند.

شیرانی در پایان یادآور شد: محورهای شهداد - نهبندان، خرم‌آباد - پلدختر، شمشک - دیزین، اولنگ - شاهرود سی‌سخت - پادنا، گنج‌نامه - تویسرکان، پونل - خلخال، سروآباد - پاوه و وازک بلده مسدود هستند.

منبع: مهر

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها