استاندار تهران:

پیشنهاد تعطیلی ۲ هفته‌ای پایتخت فردا با حضور وزرا بررسی می‌شود

استاندار تهران گفت: پیشنهاد تعطیلی دو هفته‌ای پایتخت به دلیل افزایش شیوع کرونا، فردا دوشنبه ۱۲ آبان ماه با حضور وزرای بهداشت و کشور بررسی می‌شود.

پیشنهاد تعطیلی ۲ هفته‌ای پایتخت فردا با حضور وزرا بررسی می‌شود

انوشیروان محسنی بندپی عصر یکشنبه در حاشیه جلسه شورای اداری استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیشنهاد تعطیلی دو هفته‌ای پایتخت به دلیل افزایش شیوع کرونا فردا دوشنبه ۱۲ آبان ماه با حضور وزرای بهداشت و کشور بررسی می‌شود.

محسنی بندپی با بیان اینکه قطعاً همه پیشنهادات با نقاط ضعف و قوت همراه است گفت: در جلسه‌ای که فردا تشکیل می‌شود ۷ تن از استاندارهای کشور و ۷ نفر از رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی حضور خواهند داشت.

استاندار تهران بیان داشت: در استان تهران علاوه بر استفاده از ماسک و وسایل حفاظتی و دورکاری ۵۰ درصدی کارمندان نیازمند تمهیدات پیشگیرانه بیشتری هستیم و مشاهده می‌شود که با اقدامات انجام شده فاصله گذاری اجتماعی از ۳۲ درصد به ۶۸ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۷۹ نفر در استان تهران به دلیل ویروس کرونا جان باختند لذا نیازمند این موضوع هستیم که اقدامات پیشگیرانه و رعایت پروتکل‌های بهداشتی به نحو مطلوب‌تری انجام شود.

محسنی بندپی به انجام الکترونیکی فعالیت‌ها تاکید کرد و عنوان داشت: حتی‌المقدور باید از ترددهای غیر ضرور خودداری شود و امور مختلف به صورت الکترونیکی و غیرحضوری انجام شوند تا بتوانیم از شیوع ویروس جلوگیری کرده و نسبت به کاهش آمار ابتلاء تلاش کنیم.

منبع: مهر

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • سید
    0

    تا شماها جان به جان آفرین تسلیم بگید و این مهم رو فوراً عملیاتی کنید نصفه مردم کشور نابود شدند رفته باید کل کشور مثل فروردین تعطیل کامل بشه وگرنه یه کشتار وحشتناکی درراهه

  • سید علی میرافضلی
    0

    عجیبه ،،،،، همه کارهاتون اینقدر دیر انجام میشه که دیگه کاراز کار میگذره

  • شهروند
    0

    خیلی جالبه اینهمه از امار مرگ و میر دائما بحث میکنید و جلسه های بیخودی فقط برای وقت گذرانیتون تشکیل میدید که فقط ادارات دولتی و جاهایی که خودتون مشغول هستید رو تعطیل کنید؟این جلسات چه فایده ای برای افرادی که مشغول به کار در شرکتهای خصوصی هستند داره؟تعداد افراد شاغل در شرکتهای خصوصی چند برابر ادارات دولتی است؟اینهمه جلسات الکی که بر پا کردید برای خودتونه نه عموم مردم.ساعات کاری ادارات دولتی کم شد و حضور کارمندان هم شد 50 درصد و پنجشنبه ها هم که تعطیل هستید حالا ترس از شیوع کرونا بین خودتون دارید؟؟؟؟؟؟؟پس کارکنان شرکتهای خصوصی چی؟هیچکدوم از امکانات شمارو ندارن تعطیلی هم ندارن و تمام وقت مشغول فعالیت و خدمت هستند لطفا به بفکر این قشرهای زحمت کش باشید نه خودتون

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها