طرح ترافیک از هفته آینده اجرا می‌شود

محمد علیخانی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه لغو طرح ترافیک تا چه زمانی ادامه دارد و آیا با توجه به آلوده شدن شدید هوا و نزدیک شدن به پاییز بنا است،لغو طرح ترافیک ادامه پیدا کند.

طرح ترافیک از هفته آینده اجرا می‌شود

محمد علیخانی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه لغو طرح ترافیک تا چه زمانی ادامه دارد و آیا با توجه به آلوده شدن شدید هوا و نزدیک شدن به پاییز بنا است،لغو طرح ترافیک ادامه پیدا کند،به خبرنگار اقتصاد آنلاین گفت: شهرداری تهران با ستاد ملی مقابله با کرونا همکاری کرده و طرح دو هفته لغو شد و بنا نیست همیشه به همین شکل باشد و از هفته آینده دوباره اجرا خواهد شد.

او اضافه کرد: عوارض لغو طرح ترافیک عوارض خود را جای دیگر نشان می‌دهد،ممکن است تا حدود کمی تعداد مسافران حمل و نقل عمومی کاهش پیدا کند اما سفرهای غیر ضروری را افزایش می‌دهد.

علیخانی تاکید کرد: برخی شهروندان حتی اگر نیازی به حضور با خودرو نداشته باشند اما چون ورود رایگان است،در هر ساعتی به خیابان می‌آیند و وضعیت بدی ایجاد شده است.حضور شهروندان در مراکز خرید به شدت افزایش پیدا کرده و همین تراکم بیش از حمل و نقل عمومی سبب شیوع کرونا می‌شود.

پربیننده ترین سرانجام صدور پروانه ساخت پلاسکو جدید حرکت لاک‌پشتی قرارداد ساخت ۶۳۰واگن در چین واکنش معاون حناچی به اظهار نظر خلیل‌آبادی درباره سرسری پاسخ دادن شهرداری به تذکرات/ در حد وظایفمان پاسخ می‌دهیم انتقال انبار نفت موضوع جلسه مشترک وزارت نفت و شورای شهر محرومیت‌های اجتماعی در انتظار افرادی که پروتکل‌‌ها را رعایت نمی‌کنند

منبع: اقتصادآنلاین

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها