/برنامه تابلو/

وقتی مردم دست به کار می شوند تا فقط به عشق علی دل دیگران را شاد کنند

در این قسمت از برنامه تابلو به مناسبت فرا رسیدن عید غدیر، عاشقان حضرت علی (ع) وعده دادند تا در حد توان خود، دلی را شاد کنند.

وقتی مردم دست به کار می شوند تا فقط به عشق علی دل دیگران را شاد کنند

این برنامه را ببینید و شما هم کامنت بگذارید و بنویسید که به عشق امام علی(ع) حاضر هستید چه کاری انجام دهید تا دل دیگران را شاد کنید.

18

حجم ویدیو: 10.94M | مدت زمان ویدیو: 00:03:55 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • درد کشیده
    0

    اولا که ما محب هستیم و عاشق علی بودن کار هر کسی نیست. آنهایی که عاشق علی هستند گمنام هستند.در جامعه ایی که دولتمردان آن تمام چیزها را برای باقی بودن زیر پا میگذارند لاف از عشق علی زدن دروغی بیش نیست.ببینید هر روز بر تعداد مستمندان افزوده میشود بعد شما تبلیغ میکنید.علی از شما دور نیست ولی شما از او دورید.چون به دستورات عمل نمی کنید.فقط سعی در نشان دادن و تهیبج مردم میکنید.ناکثین و مارقین و قاسطین در این جامعه بظاهر عاشق علی بیشترند.

  • حاتم
    0

    این کارها فایده ندارد خانه از پایبست ویران است ...اگر علی ع بود که گردن شما یزیدیان و ریاکاران زمان را میزد ...

  • کاربر ناشناس
    0

    عشق علی نمی خواهد عمل‌ به علی می خواهد

  • یوسف
    0

    عشق به علی نیاز نیست عدل علی نیاز است که آبروی هرچی علی وحسین بود بردید.من همین اینها از شاه عباس سفویه دیوث میبنم که این کتل متل راه انداخت این عدالت علی نیست با این عمه فقر وبدبختی این ملت.لعنت خدا وعلی وحسین برباعث بانیش.

  • ناشناس
    0

    چرا خداوند آلوده ساختن دین خود را با ابتکارات بشری تحمل نمی کند؟ --- و قتی موجودی را که نمی توانیم به جزئیات حقایق عناصر چگونگی شکل گیری آن هیچ دست رسی پیدا کنیم دست خوش ابتکارات نا آگاهانه بشر قرار می دهیم چگونه می توانیم سلامتی کامل کار کرد این موجود را تامین و تضمین کنیم؟؟؟!!! در ضمن در صورت لوث و تخریب و نابود شدن کار کرد اصیل چنین موجودی که دست خوش ابتکارات نا آگاهان قرار گرفته است ، مسئولیت این کار منفی و پیامدهای گوناگون آن بعهده ی چه کسی خواهد افتاد؟؟؟!!! دین کامل خداوند و مذهب توحیدی - قرآنی اصیل اهل بیت پیامبر بازیچه نیستند که بشر پیوسته این ارزشهای الهی را بیش از آن چه خداوند تعیین کرده است آلوده ی ابتکارات من در آوردی تخیلات ذهن خود بکند و مفاهیم اصیل این ارزشها را با من در آوردیهای بشری ، بغرنج و نا مفهوم سازد و حقیقت ناب این ارزشهای انسان ساز الهی را لوث و نابود کند. خداوند یکتا حکیم مطلق جهان آفرینش در قرآن بارها به دخالت گران در دین خود هشدار داده و مجازاتهای سنگین ابدی جبران ناپذیری را برای این هتاکان تعیین کرده است. سکوت و بی تفاوتی یا تشویق دین شناسان در مقابل دخالتهای بشری در دین و مذهب بازار مکاره کاسبان حرام خور دین فروشی و مذهب فروشی را پیوسته رونق می بخشد و دین خدا و مذهب اهل بیت را همیشه لوث و بد نام می سازد. انفاقهایی که بنام بندگان مقرب با سهیم سازی این بزرگان در ویژگیهای منحصر به خداوند انجام می گیرند هیچ خواستگاه قرآنی و عقلی ندارند و بحکم صریح قرآن بجز بر انگیختن خشم خداوند با چنین انحرافهای قرآن ستیز و خرد گریز و پیامدهای تحمل ناپذیر این خشم برای انفاق گران و مشوقان این انفاقها هیچ بازده دیگری ندارند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها