کندوان و هراز فردا یک طرفه می‌شوند

محور‌های کندوان و هراز به منظور تسهیل در آمد و شد خودرو‌ها فردا جمعه ۱۶ خردادماه یک طرفه می‌شوند.

کندوان و هراز فردا یک طرفه می‌شوند

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران،گفت: محور‌های کندوان و هراز به منظور تسهیل در آمد و شد خودرو‌ها فردا جمعه ۱۶ خردادماه با توجه به اقتضای شرایط‌ ترافیکی یک طرفه می‌شوند.

او افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز جمعه ۱۶ خردادماه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۱۷ خردادماه از کرج (میدان امیرکبیر) به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز جمعه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یک طرفه خواهد بود.

محدودیت یک طرفه محور هراز

رییس پلیس راه مازندران، گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز جمعه ۱۶ خردادماه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۱۷ خردادماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) بصورت یک طرفه خواهد بود.

ممنوعیت تردد کامیون در هراز و سوادکوه

رییس پلیس راه مازندران گفت: تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و یا فاسدشدنی از تا ساعت ۱۸ روز شنبه ۱۷ خردادماه از محور هراز ممنوع است.

او افزود:تردد تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و یا فاسدشدنی از ساعت ۱۲ روز شنبه ۱۷ خردادماه تا ساعت ۲۴ از محور سوادکوه ممنوع است.

رییس پلیس راه مازندران گفت: تردد موتور سیکلت تا ساعت ۶ روز شنبه ۱۷ خردادماه از محور‌های کرج - چالوس، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها