صدرنشینی فیلم انفرادی در جدول فروش سینمای ایران

فروش فیلم انفرادی ساخته مسعود اطیابی از مرز ۱۸ میلیارد تومان عبور کرد.

صدرنشینی فیلم انفرادی در جدول فروش سینمای ایران

سینمای ایران همچنان با نمایش ۱۱ فیلم در ژانر‌های مختلف جنگ، دفاع مقدس، طنز و اجتماعی مردم را به سالن‌هایی می‌کشاند که به گفته برخی سینمادارن در وضعیت خوبی قرار ندارند و در هفته گذشته یکی از سینما‌های تهران با نام سینما «عصر جدید» تغییر کاربری داد.

اما از بین فیلم‌های در حال اکران، انفرادی ساخته مسعود اطیابی همچنان در صدر جذب مخاطب قرار دارد و با فروش ۵ میلیاردی در هفته گذشته مجموع فروش این فیلم از ۱۸ میلیارد تومان عبور کرده است.

سگ بند ساخته مهران احمدی در یک هفته ۱ میلیارد و پانصد میلیون تومان فروش رفت و مجموع فروش این فیلم به ۳۲ میلیارد تومان رسید. موقعیت مهدی با فروش ۴۲۳ میلیون تومانی در یک هفته از فروش ۱۱ میلیارد تومان عبور کرد.

فیلم «چند میگیری گریه کنی ۲» ساخته علی توکلی نیا که جدیدا نمایش داده شده است، ۳۱۸ میلیون تومان فروش داشت. لامینور داریوش مهرجویی علی رغم تصور‌ها از فروش بالای این فیلم، تاکنون ۱ میلیارد و دویست میلیون تومان فروش داشته است. فیلم مغز استخوان با بازی بازیگرانی همچون جواد عزتی، پریناز ایزدیار و بابک حمیدیان در هفته اخیر ۳۸۹ میلیون و در ۲۳ روز اکران، ۱ میلیاد و چهارصد میلیون تومان فروش داشته است.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها