بابک کریمی با حضور در غرفه خبرفوری در خانه جشنواره فیلم فجر:

برخی ترجیح می دهند ما یک ملت نبوغ کُش باشیم / چرا همیشه در شرایط بحران هستیم؟ / با اصغر فرهادی همان کاری را کردند که با کیارستمی، بیضایی و پدرم شد

بابک کریمی یکی دیگر از چهره‌های نام آشنایی بود که در جشنواره چهلم حضور داشت و در غرفه خبرفوری به گپ و گفت با خبرنگار ما نشست.

برخی ترجیح می دهند ما یک ملت نبوغ کُش باشیم / چرا همیشه در شرایط بحران هستیم؟ / با اصغر فرهادی همان کاری را کردند که با کیارستمی، بیضایی و پدرم شد

بابک کریمی در ویژه برنامه «مدیا» خبرفوری گفت: از موقعی که پایم را در سینما گذاشتم، مدام شنیدم که بحران است و انگار قرار است فردا بمیریم. 

او در عین حال افزود: سینما شروع یک موج خیلی جالب از فیمسازان جوان است که صاحب سبک هستند.

کریمی در خصوص حواشی پیش آمده برای اصغر فرهادی و فیلم "قهرمان" او گفت: عین همین صحنه ها را درباره کیارستمی، بهرام بیضایی و پدر خودم دیدم، ما وقتی می بینیم شخصی موفق است، به جای اینکه خودمان را بالا بکشیم آن طرف را پایین می آوریم!

ویدئوی کامل این گفتگو را در ادامه ببینید:

حجم ویدیو: 47.22M | مدت زمان ویدیو: 00:09:13 | دانلود ویدیو
منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    3

    چراییش معلوم نیست ؟خب اگه امور دست نوابغ واهلش بیفتد که دیگه جایی برا تحفه ها نمیماند .

    نظرات شما -
    • محدثه
      0

      تخت خواب سه نفره، محلل، حکیم باشی، اخم نکن سرکار، که همگی بدون استثنا تصویر برهنه یک زن و مرد روی خود داشتند، نمونه شاهکارهای پدر نابغه ایشون هست !

  • خودم
    2

    بخاطر اینکه افراد و کشورهایی که برایشان چهل ساله ،ارزوی مرگ میکنیم هنوز نمرده اند ،،،بنا بر این تا امریکا و اسراییل و انگلیس و منافقین و نفوذی ها و دشمن خیالی داخلی ،نمیرند این استرس و غم و غصه هم وجود خواهد داشت ،،

    نظرات شما -
    • سینا
      0

      کودتای ۲۸ مرداد: خیالی کودتای ۲۹ اسفند: خیالی، کودتای نوژه: خیالی، جنگ ۸ ساله: خیالی، تحریم شکننده: خیالی، قرارداد ترکمنچای و ... : خیالی. نکشیمون واقعی :)))))

  • محمود
    1

    هزاران دورود به روح هنرمند فقید نصرت الله کریمی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها