شهرک سازانی که پشتوانه مذهبی دارند را بشناسید/ پست روحانی اینستاگرامی در مورد خانواده‌های روحانیون مشهور که در بورلی هیلز ایران زندگی می‌کنند

سید مهدی صدرالساداتی اخیرا طی پستی مطالبی را در مورد ساخت شهرکهای اشرافی چند صد هکتاری توسط خانواده های صاحب نفوذ در ایران منتشر کرده است.

شهرک سازانی که پشتوانه مذهبی دارند را بشناسید/ پست روحانی اینستاگرامی در مورد خانواده‌های روحانیون مشهور که در بورلی هیلز ایران زندگی می‌کنند

به گزارش خبر فوری ، سید مهدی صدرالساداتی که یک روحانی مشهور در اینستاگرام است و معمولا پستهایی جنجالی علیه برخی سیاستمداران و افراد صاحب قدرت منتشر می‌کند، اخیرا طی پستی مطالبی را در مورد ساخت شهرکهای اشرافی چند صد هکتاری توسط خانواده های صاحب نفوذ در ایران منتشر کرده است.

صدرالساداتی در کپشن پستش نوشت:

"خانواده مالک باستی (شهرک خصوصی ده هکتاری) و خانواده مالک کلاک (شهرک خصوصی صد هکتاری) که هر دو تخلفات آشکار داشته اند و باز مجوز گرفته اند با یکدیگر فامیل هستند .
شکی نیست که در جمهوری اسلامی نمیشود چنین شهرکهایی بدون ارتباطات مذهبی ساخت. خصوصا بعد از سخنرانی عمومی رهبری در مذمت ساخت شهرک کلاک .
یعنی یک ضد انقلاب کرواتی از خارج برگشته هزار سال هم نمی تواند برای اینکارها مجوز بگیرد.
مثلا همین خانواده که صاحب پتروشیمی های چند میلیارد دلاری است، کارهای خیر زیادی میکند که کمک به هیئات مذهبی و ارتباط با بعضی مداحان معروف تهران از جمله آنها است.
یا مثلا یکی از دامادهای این خانواده، نتیجه علامه امینی (‌صاحب الغدیر) و پسر آقای آخوندی که باجناق آقای ناطق که رییس سابق بازرسی بیت رهبری و مسئول مدرسه علمیه لواسان است که همگی در لواسان زندگی می‌کنند.
اما بالاخره این شهرک ها ساخته میشوند، شهرکهایی که در انقلاب اسلامی ضد امپریالیسم، تنه به تنه بورلی هیلز آمریکا در مهد امپریالیسم می زند!
این کارها فقط و فقط از اشرافیت مذهبی برمی آید ..
اشرافیت مذهبی رسانه های عظیم دارد، منبری دارد، هیئت دارد با قم ارتباط دارد، خرج میکند، کار خیر میکند و برای فامیل بازی، رانت، قلدری، مصونیت قضایی، کاخ سازی، بوسیله رسانه هایش توجیهات مذهبی درست میکند و همه اینها را در لایه های بعدی قدرت بصورت غیرمستقیم فرهنگسازی میکند... تعدادشان زیاد است. فرمان رهبری را هم دور میزنند و غیر از آتش به اختیار راهی نمانده .
اشرافیت مذهبی انتقاد ناپذیرترین و بی رحم‌ترین و پرنفوذترین تفکر است ..."

صدر الساداتی در انتهای خبرش عکسهایی را برای تایید نظرش منتشر کرده و در انتها هم بورلی هیلز آمریکا و ایران را با هم مقایسه می‌کند.

اکنون نظر شما در این رابطه چیست و آیا با محتوای این پست موافقید؟ شما علت این فسادهای اقتصادی حاصل از رانتهای خانوادگی را چه می‌دانید؟

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 16
  • محمد
    0

    یقینا بهشت شما همین جاست.... و چه عاقبت بخیر ی.........

    نظرات شما -
    • رضا
      0

      این روحانی هم به زودی حذفش میکنن حالا به هر روشی که شده حالا می بینیم

    • تنها
      0

      آقای ظریف اینها همان مای شما هستند که علی کریمی عزیز گفت وبه شما بر خورد

  • رزمنده دفاع مقدس
    0

    آقای صدرالساداتی یک تنه نمیتونی بااین اشرافیون به ظاهر مسلمان درافتی 40ساله عده ی زیادی ازمسلمان نماهای حکومتی که اسلام را سپر دزدیها اختلاسها اشرافی گرها ثروت ت اندوزیها وخانه ها وویلاها وماشینهای میلیاردی خود قراردادند واز برکت خون جوانان این مملکت استفاده های کلان بردند .منم 30ماه جبهه بودم وبدون هیچ چشمداشتی به وطنم ومردمم خدمت میکردم .آری مردم اینها را میبینند که آه در بساط نداشتن وحالا اینهمه ثروت بهم زدند به خدا امام زمان خجالت میکشد ظهور کند .اینهمه تبعیض نابرابری بی عدالتی چقدر میشه تحمل کرد در عوض فساد و فحشای زنهای شوهر دار بخاطر فقر ارمغان این جکومت برای طبقه ی ضعیف جامهه است .این مملکت درست بشو نیست واین وضعیت معیشت مردم است که گرگهای در لباس میش به سر مملکت آوردند .فقط ایران یه بمب هستهای میخواد که همه نابود شوند ونسل نوینی سر کار بیاید .اینا فقط حرف میزنند وشعار میدهند

  • سعید
    0

    وعده خدا قطعا و تاکیدا عملی میشه و این اقایون رسوا میشن بخاطر ترویج اشرافیت تو مملکتی که خیلیا به نون شب محتاج هستند. انشاالله باشیم و اون روز رو ببینیم که اقایونی که دم از اسلام می زنند و خودشون رو اویزون دین عزیز اسلام کردند به فجیع ترین شکل ممکن رسوا بشن.

  • حسینی
    0

    خداوند حفظ کند روحانیون شجاع وغیور که افشاگری هایشان مایه روشنگری وخجالت زدگی مسئولین است البته اگر خجالت بکشند

  • رضا خزاعی
    0

    سلام.. خداوند زیبایی دنیا را خلق کرد تا همگان از بهرمند گرددند و چ بسیار توصیه و پیام برای آدم فرستاداز طریق بهترین بندرگاه درگاهش ک دلباخته و وابسته آن نشود ک آن گذراست... و این اشرافیت مستلزم نکوهش هست!!!

  • تنها
    0

    ما مردم خودمون خواستیم که لعنت بر خودمون باد .........

  • بینام
    0

    مگه خدا بی کار نشسته اینا با خودشون زرنگی می کنند سر مردم کلاه میزارن ولی سر خدارو نمیتونن البته ما مردم عادی نیز نباید بی کار بشینیم واجازه بدیم این جور افراد هر کاری دلشون خواست انجام بدن نباید از احساسات مذهبی مردم سو استفاده کنن از سفره مردم بگیرن به هیت کمک کنن این اعمال هیچی ثواب نداره بلکه از نظر شرعی عقاب سختی خواهد داشت این گونه کارها باید از سوی علما تقبیح شود نه اینکه به بهانه کمک به هیات تشویق گردند بهرحال با خدا نمیشه زرنگی کرد ومکرو ومکرالله والله خیر ماکرین

  • اذر عسکری
    0

    بله موافقم تا اطلاع ذسانی نباشد فساد برملا نمیشه ریشه هرچه فاسده کنده بشه

  • علی فاتح
    0

    متاسفانه هستند افرادی که برای لاپوشانی کارهای خلافشان خیر می شوند.آنهم نه برای باقیات وصالحات و افراد ضعیف وکارهای عام المنفعه باشد.فقط برای اسم درکردن نزد فلان شخصیت ازاین کارها می کنند باصطلاح دانه می پاشند.وکارشان برای رضای خدا نیست.کسانیکه ازبعضی خیرین شبهه دار کمک می گیرند باید حواسشان خیلی جمع باشد وبازجای تاسف است افرادی تحت پوشش دین باارتباطاط مذهبی به دین ضربه وارد می کنند.وهدفشان فقط مادی است

  • Reza Abdollahvand
    0

    چه نظری می توان در مورد این قماش داشت؟ هموطنانمان برای بیمارشان پول دارو خریدن ندارند و اینها داخل ایران یک کشور دیگر ساختن

  • ابوالقاسم
    0

    سلام اقا،باور بفرمایید پیروزی وموفقیت از ان ماست که دنیار را رهاکردیم که این جماعت فیض ببرند وخودمان دل به اخرت خوش کرده ایم ،ما خسرالدنیا هستیم واقایان مذهبی خسرالاخرت ،ولشون کنید بگذاریدلذت دنیای فانی را ببرند و اخرتشون را ببازند ما خوبیم که لذت دنیارا رها کردیم واخرت را هم باید تاوان بی تفاوتی وبی مسئولیتی خودمان را بدهیم قرنهاست که جماعت را با این روایات بی تفاوت تربیت کردند که خودشان لذت ببرند،روندتاریخی به بردگی کشیدن انسان استثمار ،استعمار،استحمار،(خریت،نفهمی)وقرنهاست که ما استحمار شدیم ،واین روش نوین بردگی است،

  • مهران رضایی
    0

    سلام . من خودم یه خانواده رو می‌شناسم توی استان کهگیلویه و بویراحمد که اونجا حدود صد سال هست دارن زندگی میکنن . این خانواده بیش از ده روستا رو برای خودشون خریدن و با ایجاد تونل و منحرف کردن آب یه رودخانه به یک دره در نزدیکی شون و پهن کردن الیاف نانو در کف دره تونستن یک دریاچه بسیار بزرگ رو برای خودشون درست کنن . شهرکی که برای خودشون درست کردن دارای خونه های بسیار زیبا و چند طبقه است که همه رو توسط معمار های فرانسوی و ایتالیایی طراحی و ساخته اند . کلکسیون ماشینهای روز دنیا که حداقل فکر کنم حدود ۲۰۰ تا ۲۵۰ تا بوگاتی و لامبورگینی اونجا بود . این خانواده دارای شورا برای تصمیم گیری های خودشون هستن و هیچ کاری رو بدون اجازه شورا هیچ یک از افراد خانواده انجام نمیدن . ساکنین روستاهای که در مالکیت این خانواده هستن محصولی رو که این شورا تصمیم میگیرن رو باید کشت کنن . جت شخصی برای مسافرت های خارجی . ساختمان های مخصوص مهمان های دولتی . خودروهای که هیچ جای دنیا نمیشه یکجا دیدشون ولی اونجا میشه هر چه تعداد ازشون خواستید رو ببینید . برق فشار قوی برای محافظت از دور تا دور شرکشون . پروش دادن آهو و گوزن برای علاقه شخصی افراد خانواده تلسکوب فضایی که هیچ جای ایران نمونشو نخواهید دید ‌. این خانواده یکی از اصلی ترین سهامداران شرکت های بزرگ آمریکای و اروپایی هستن ولی درآمد اصلیشان در‌معامله آثار باستانی کشورمون هستن. این خانواده با داشتن نفوذ در google تونستن موقعیت خودشون رو توی سایت گوگل حذف کنن . بیشترین تاکید شورای بزرگان خانواده شناخته نشدن هستش . یه بانک فعال دارن . مالیات هاشون رو به موقع میدن . دختراهای خانواده سن کم ازدواج میکنن . فیلم و عکس های دارم ازشون که اگه نامی ازم برده نشه میتونم در اختیارتون قرار بدم . با تشکر

  • بینام آشنا
    0

    بله از اقای وزیر می پرسند چکاری انجام دادی برای مردم ؟ جواب می دهد هیچ کار ی نمی توانم انجام دهم در خصو ص مسکن مهر ولی این شهرکها از کجا ساخته می شود برای اقوام فامیل پول شویی به اینها می گویند نه آنهای که جان و مال خود شان را فدای اسلام میکنند اینها همه ریها سازی میکنند از ریس جمهور بگیر تا معاون ریس جمهور برادر ریس جمهوری که اخیرا دادگاهی میشود غیر حضوری چرا دادگاه علنی نشود که قوه قضایه نتواند دادگاهی اشنا بازی کند چون همه شان دست تو کار دارند اخرش چه می شود چون برادر ریس جمهور است ارفاق داده شود ؟؟؟؟؟؟؟؟

  • بیگدلو
    0

    من توپیج اقای صدرالساداتی هستم خیلی قاطع افشاگری میکنه انشاالله که زحماتش نتیجه بده.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها