گفت‌وگوی خبر فوری با سخنگوی حزب کارگزاران؛

مرعشی: شیطنت نکنید،اختلافی بین کارگزاران و شورای‌عالی سیاستگذاری نیست/تشکیل پارلمان اصلاحات در دست بررسی است/اختلاف اصلاح‌طلبان با عارف صحت ندارد

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی می گوید: حزب متبوعش همراه با شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‎طلبان فعالیت می کند و بنایی برای جدایی از این شورا ندارد

مرعشی: شیطنت نکنید،اختلافی بین کارگزاران و شورای‌عالی سیاستگذاری نیست/تشکیل پارلمان اصلاحات در دست بررسی است/اختلاف اصلاح‌طلبان با عارف صحت ندارد

فاطمه علی‎اصغری- زمزمه های اختلاف تشکل های اصلاح طلب این روزها بلندتر از قبل شده است و احتمال جدی تر شدن این اختلافات تا انتخابات مجلس وجود دارد، اختلافاتی که یک سر آن را باید در شورای عالی سیاستگذاری دنبال کرد. چه آنکه برخی تشکل های پرریشه این جریان همچنان حاضر به پذیرفتن محوریت این شورا نیستند و عمر آن را تمام شده می دانند. خروج حسین مرعشی از شورای عالی سیاستگذاری باردیگر گمانه ها بر سر پشت پرده این خروج را داغ کرده است. برخی این اقدام مرعشی را استارت کارگزاران برای کناره گیری از تصمیمات شورای عالی و ارائه لیست مستقل در انتخابات 98 می دانند.

حسین مرعشی سخنگوی حزب کارگزاران اما در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری این گمانه ها را صریحا رد کرد و تاکید کرد اختلافی بین احزاب اصلاح طلب وجود ندارد.

متن گفت و گوی خبر فوری با حسین مرعشی را در ادامه بخوانید؛

خبر فوری : آقای مرعشی! خروج ناگهانی و یکباره شما از شورای عالی سیاستگذاری برخی احتمالات درباره جدی شدن اختلافات در جریان اصلاحات را همراه شد و آن را نتیجه اختلاف حزب متبوع شما با عملکرد و محوریت این شورا دانستند، دلیل خروج خود از شورای عالی را بیان می کنید؟

مرعشی: خیر اینگونه نیست، بنده تنها عضویت در شورای عالی سیاستگذاری را براساس دلایل شخص نپذیرفتم از این رو اختلافی بین کارگزاران و مجموعه شورای عالی سیاستگذاری وجود ندارد. از این رو شیطنت نکنید و به این موضوع دامن نزنید.

خبر فوری : برای انتخابات آینده چه برنامه‎هایی در دستور کار حزب کارگزاران است

مرعشی: حزب کارگزاران به مانند دفعات پیش از طریق شورای عالی سیاستگذاری و هر ائتلافی که از سوی اصلاح‎طلبان شکل گیرد در انتخابات وارد عمل خواهد شد و اقدامات لازم را انجام می‎دهد.

خبرفوری: مباحثی که درباره اختلاف نظر برخی تشکل های سیاسی با اقای عارف مطرح می شود چقدر صحت دارد؟ شما تایید می کنید؟

مرعشی: خیر، وضعیت طبق روال گذشته در جریان است و اختلافی بین اصلاح‎طلبان وجود ندارد.

خبرفوری: موضوع تشکیل پارلمان اصلاحات که از سوی برخی از اصلاح‎طلبان از جمله آقای کواکبیان مطرح شده است به کجا رسید؟ احتمال برپا شدن پارلمان تا انتخابات 98 وجود دارد؟

مرعشی: این موضوع در حال بررسی است اما ما هنوز به جمع‎بندی نهایی دست پیدا نکردیم.

خبرفوری: اصلاح‎طلبان چقدر به پیروزی در انتخابات مجلس شورای اسلامی امیدوار هستند؟

مرعشی: از منظر ما زمان زیادی تا انتخابات مجلس شورای اسلامی باقی مانده است ولی گروه و احزاب اصلاح‎طلب فعالیت خود را آغاز کردند. با نزدیک شدن به ایام انتخابات برنامه‎های خود را در این راستا اعلام خواهیم کرد.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها