پیشتازی ضرغامی در کسب عنوان خادم‌الرضایی

عزت‌الله ضرغامی به انتشار تصویر جارو به دست وزیر جوان کابینه حسن روحانی در حرم امام رضا(ع) به اعطای عنوان خادم‌الرضا به مقامات و مسئولان اعتراض کرد.

پیشتازی ضرغامی در کسب عنوان خادم‌الرضایی

ضرغامی با انتشار عکسی که محمدجواد آذری‌جهرمی مشغول جارو زدن حرم امام هشتم(ع) است نوشت:‌ «نمی‌دانم چرا با سنت اعطای عنوان خادم الرضا(ع) به مقامات، هیچ‌گاه کنار نیامده‌ام. خوب است جناب آقای رئیسی در کنار کارهای خوبی که در این مدت انجام داده‌اند، در این خصوص هم تجدید نظر کنند. مقامات هم خودشان دنبال نکنند! و هزینه رفت‌وآمد برای این خدمت الهی را صرف محرومین کنند. لطفا! پیشنهاد می‌کنم تولیت محترم محل مناسبی در نزدیکی حرم برای حضور مقامات جهت رسیدگی به امور مردم در نظر بگیرد. اگر هم خواستند قربة الی‌الله، جاروکشی کرده یا دستشویی‌ها را تمیز کنند که دیگر نیازی به حکم نیست. برای دنیایشان هم بهتر است، چه برسد به آخرت.»

ضرغامی در حالی نسبت به اعطای عنوان خادم‌الرضا(ع) به مسئولان و هزینه‌‌های رفت‌وآمد برای «این خدمت الهی» گلایه کرده است که خودش در سال 89 دعوت تولیت آستان قدس رضوی را برای دریافت عنوان «خادم فرهنگی امام رضا(ع)» و دریافت «نشان عالی رضوی» به مشهد لبیک گفته بود.

او در پایان همان مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار «جام جم» با بیان اینکه ما افتخار می‌کنیم که خاک پای خادمان ایشان (امام رضا) باشیم، از کسانی که آن برنامه را تدارک دیده بودند تشکر کرده بود.

در آن زمان مرحوم آیت‌الله عباس واعظ طبسی تولیت آستان قدس رضوی را برعهده داشت.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها