فائزه‌هاشمی: وارد بحث خیانت خاتمی نمی‌شوم/ حامیان رئیسی شبهه داشتند باید به خیابان می‌آمدند/ برانداز نیستم

اولین قسمت از سلسله برنامه

فائزه‌هاشمی: وارد بحث خیانت خاتمی نمی‌شوم/ حامیان رئیسی شبهه داشتند باید به خیابان می‌آمدند/ برانداز نیستم

فائزه هاشمی در ارتباط با سوالی مبنی بر اینکه در سال 97 نقش برانداز در جمهوری اسلامی را ایفا می نماید و یا اصلاح طلب گفت: معلوم است که نقش اصلاح را ایفا می نمایم، برای براندازی که باید سراغ کارهای دیگری می رفتم، من دنبال اصلاح هستم، من فکر می کنم جمهوری اسلامی نظامی هست که قابلیت اصلاح را دارد، من همیشه به عنوان یک چهره اصلاح طلب مطرح بودم.

وی در پاسخ به این سوال که وِیژگی مثبت جمهوری اسلامی چیست که نباید آن را براندازی نمود افزود؟ من اینطوری بهش فکر نکردم، بالاخره نظامی هست که باهاش بودیم، بزرگ شدیم کنارش تلاش کردیم برای اومدنش چه پدر من و خانواده من لذا تعصب داریم نسبت بهش،،بالاخره نظامی هست که فکر می کنیم باید وجود داشته باشه، من هنوز به این نتیجه نرسیدم که نظام اصلاح بشون نیست،شرایطی وجود داره که میتونه اصلاح بشه

فائزه هاشمی یکی از موانع پیشرفت جمهوری اسلامی را گزینش های عقیدتی در جمهوری اسلامی قلمداد نمود و اذعان داشت که این مسئله منجر به خروج نخبگان و شایستگان از کشور می گردد، و ضمن مثال زدن از ریاست جمهوری یک سیاه پوست در آمریکا و شهردار گشتن یه پاکستانی در انگلستان، این موارد را مثال های مثبتی از نبود گزینش های عقدیتی قلمداد نمود و اظهار داشت که در آمریکا گزینش بر اساس اعتقاد وجود ندارد.

مجری کارشناس برنامه ضمن بیان مثال نقض از نبود امکان اظهار نظر در ارتباط با هولوکاست در آمریکا این مورد را یکی از اصول و معیار گزینش های اعتقادی و فکری در آمریکا قلمداد نمود و نظر خانم هاشمی را در اینباره جویا شد.

فائزه هاشمی عنوان نمود که این مسئله مربوط به آمریکا نیست و این مسئله در آلمان وجود دارد و اظهار نمود: مگه کسی میگه که آمریکا یا انگلستان همه چیزشون عالی هست! مثلا همین قضیه سیاهپوست ها در آمریکا حقوق اونها در آمریکا ضایع میشه همه کشور ها یک ایراداتی دارند.

فائزه هاشمی سیاست در ایران را فرد محور خواند و اذعان داشت: آقای احمدی نژاد خیلی کارها را اختیار داشت که انجام دهد، می توانست به اوباما نامه بزند، می تواند مادر چاوز را بغل کند و ببوسد و می تواند وزیر زن در کابینه داشته باشد.

هاشمی در پاسخ به اینکه معیار شما برای مرزبندی در حاکمیت چیست گفت: من فقط مبارزه مسلحانه را ملاکی برای مرزبندی می دانم، حتی من معتقدم یه عده به اسلام هم میتونن نقد کنن و اشکالی نداره من مبارزه مسلحانه رو باهاش رابطه ای ندارم.

فائزه هاشمی در پاسخ به سؤالی درباره فایل صوتی که سال 88 از وی درباره خیانت خاتمی پخش شد، گفت: نمی‌خواهم نمی خوام واردش این بحث بشوم.

وی همچنین در ارتباط با انتخابات ریاست جمهوری سال 96 و شبهه در ارتباط با تخلفات دولت گفت: هوادارن آقای رئیسی اگر شبهه داشتن باید به خیابان میریختند.

منبع: تسنیم

728

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • مهدی
    0

    حواشی هر خبر باید بیشتر باشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها