میرسلیم در گفت و‌ گو با خبرفوری:

سرسختی کردن روحانی درباره حضور برخی از وزرا در دولت توجیهی ندارد/کابینه باید ترمیم شود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: سرسختی کردن رئیس جمهور درباره حضور برخی از وزرا در دولت توجیهی ندارد.

سرسختی کردن روحانی درباره حضور برخی از وزرا در دولت توجیهی ندارد/کابینه باید ترمیم شود

مصطفی میرسلیم عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت و‌ گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره درخواست برخی از نهادها، احزاب و چهره های سیاسی برای استعفای رئیس جمهور با توجه به شرایط اقتصادی کشور اظهارکرد: به طورکلی دولت متناسب با شرایطی که در کشور رخ می دهد باید ابزار مناسب خود را از لحاظ تدابیر و نیروهای انسانی انتخاب کنند.

وی خاطرنشان کرد: افراد و ابزارهایی برای شرایط عادی مناسب هستند که در این شرایط مسائل را حل کنند از این رو بدون شک این افراد در شرایط خاص نمی توانند در جهت حل مشکلات کشور وارد عمل شوند و رئیس جمهور باید برای تغییر آنها تدبیر جدی را اتخاذ کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه استعفای روحانی چاره کار مشکلات امروز کشور نیست تصریح کرد: سرسختی کردن درباره برخی از اعضای کابینه در شرایطی که متناسب با وضعیت کشور نیست توجیهی ندارد و به نظر خود دولت است.

میرسلیم تاکید کرد: متاسفانه از هماهنگی و رویکرد یکپارچه در کشور در شرایط امروز خبر نیست از این رو مشکلاتی که امروز در کشور شکل گرفته است عمدتا ریشه داخلی دارد که البته در این میان تحریم های خارجی را نیز نباید بی تاثیر دانست.

وی اظهار کرد: امیدوارم که رئیس جمهور بتواند یک تدبیر مناسب اتخاذ کند تا دولت از پس مشکلاتی که در کشور ایجاد شده است برآمده و به اهداف مدنظر خود دست پیدا کند.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ذوالقرنین
    0

    این اقا با لباس کارگری میاد ثبت نام ریاست جمهوری با ماشی خارجی جفت راهنما میا مناظره اصلا اقتصاد مقاومتی یعنی به.....

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها