ترقی: موتلفه در اعتصاب امروز بازار نقشی نداشت/ روحانی از اعتراضات خوشحال می‌شود

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی درباره اعتصاب بازار تهران گفت: حزب موتلفه نقشی در اعتراضات امروز دوشنبه بازار تهران نداشته و اطلاعی هم نداشته است و این درحالی است که روحانی از این اعتصاب ها خوش حال می شود.

ترقی: موتلفه در اعتصاب امروز بازار نقشی نداشت/ روحانی از اعتراضات خوشحال می‌شود

حمید ترقی درباره اعتصاب امروز دوشنبه 4 تیرماه بازار تهران به خبرنگار خبر فوری گفت: از اعتصاب بازار چهارسو مطلعه بودم ولی از اعتصاب امروز بازار تهران نه حزب موتلفه و خودم من هیچ اطلاعی نداشتیم.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه با تاکید به بی اطلاعی در خصوص اعتصاب بازاریان تهران تصریح کرد: طی صحبتی که با آقای محمد کریمی اصفهان ی دبیر کل جامعه اصناف و بازار داشتیم ایشان مخالف اعتصاب بازار در شرایط فعلی بودند و بعید هست که این اعتصاب توسط جامعه اسلامی اصناف باشد.

ترقی با اشاره به وضعیت نابسامان ارز در کشور اظهار کرد: با این وضعیت اقتصادی این طبیعی است اما این اعتراضات را ما به مصلحت نمی دانیم چرا که این گونه اقدامات در شرایط فعلی مورد سوءاستفاده دشمنان نظام و مردم ایران قرار می گیرد.

وی در ادامه افزود: اینگونه اقدامات و اعتراضات از دست جامعه اصناف و بازار خارج شده است چرا که آن انسجام قبل در بازاریان به علت ورود جوانان و یا بازنشستگان که قائل به آن تشکیلات نیستند وجود ندارد و مثل قبل و بازاریان قدیمی عمل نمی کنند.

در انتها حمید ترقی در پاسخ به این سئوال که دولت در مقابل چنین اعتراضات و اعتصاب ها چه واکنشی خواهد داشت و آیا اقدام موثری برای خاتمه این اتفاقات می کند یا خیر؟ گفت: آقای روحانی و دولت بیشتر از این اتفاقات و اعتصاب ها خوشحال می شوند چرا که با این گونه اتفاقات می توانند برای تغییر رفتار سیاسی نظام در منطقه و داخل کشور فشار وارد کرده و امتیاز بگیرند.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    0

    روحانی در پنج سال اخیر با تشدید بحرانهای اقتصادی و عدم اتخاذ تدابیر پیشگیرانه و بازدارنده در مقابل افسار گسیختگی بازار کالا و خدمات و ارز و به حضیض رساندن و نابودن کردن ارزش پول ملی و قدرت خرید اکثریت مردم و دامن زدن پیوسته به درد و رنجهای دهها میلیون از قشر اکثریت بی بضاعت نه تنها ثابت کرده از اعتراضات خوشحال می شود بلکه تنها هدف او از آشفته کردن اقتصاد کشور بالا بردن اعتراضات بنفع بیگانگان علیه نظام و همیشگی کردن این اعتراضات است . وفادران صدوق نظام باید با این هدف بگونه ای منضبط و حکیمانه و قانون مند برخورد کنند و آن را خنثی سازند تا بتوانند صاحبان این هدف شوم خائنانه را رسوای خاص و عام کنند و به مجازات عادلانه ی شایسته برسانند.

    نظرات شما -
    • جواد
      0

      شماها که همیشه دنبال بریدن پاره كردن(برجام)با آبرو کسی بازی كردن هستید این هم نتیجه ایران بدون برجام،حق شما همین تحریم،آشفتگی بازار ارز،رکود،گرانی،،،

  • zaeim
    0

    خدا لعنتشون کنه. زوری زوری میخوان کشور رو به قهقرا ببرن.

  • غلامی
    0

    این جمله «حق شما همینه » خیلی اعتراف داخلش هست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها