یک سند جدید از ماجرای باغ 1000 میلیاردی صدیقی و پسران/ آقای صدیقی! چگونه با جاعل محترم رفتید محضر و سند انتقال باغ را «با هم» امضا کردید؟

قصه باغ 1000 میلیاردی ازگل را همه می دانند. سندی که امروز منتشر شده، به همه ابهامات پایان می دهد و راست و دروغ ماجرا را آشکار می سازد.

یک سند جدید از ماجرای باغ 1000 میلیاردی صدیقی و پسران/ آقای صدیقی! چگونه با جاعل محترم رفتید محضر و سند انتقال باغ را «با هم» امضا کردید؟

مختصر و مفید می گوییم:

1 - آقای کاظم رجبی صدیقی، تولیت حوزه علمیه امام خمینی به خبرگزاری فارس گفته است:

" متأسفانه بر اساس اعتمادی که به آقای جواد عزیزی داشتیم، تمامی امور را به ایشان و معتمدان خود واگذار کردیم ولی این فرد بدون اطلاع بنده و دیگران از جمله حاج‌آقای محسنی رئیس حوزه علمیه امام خمینی ره، شرکتی تأسیس کرد که 100 درصد برخلاف اهداف و پیشنهادهایی بود که از ایشان خواسته شده بود و عملاً در این راستا، امضاهای بنده و دیگران ازجمله حاج‌آقای محسنی جعل‌ شده است."

2 - حوزه علمیه امام خمینی در بیانیه اول خود نوشته است که بعد از احراز اشکالات در تاریخ 4 آذر 1402 جلسه مجمع عمومی تشکیل شده و اشخاصی که موسسه پیروان اندیشه های قائم به نام شان بوده، از آن خارج شده اند.

پس تا بدین جای کار، این گونه بوده که فردی به نام جواد عزیزی که معتمد آقای صدیقی، پسران و مدیر مدرسه بوده، سوء استفاده کرده و موسسه پیروان اندیشه های قائم را به نام همه آنها و نیز خودش ثبت کرده و سپس آقای صدیقی و بقیه متوجه شده اند و در تاریخ 4 آذر 1402 این افراد از موسسه بیرون رفته اند و به قول خبرگزاری فارس "در جوابیه حوزه علمیه، به تاریخ ایجاد مجمع عمومی برای اصلاح اهداف و سهم اختصاص داده‌شده به افراد اشاره‌شده و مشخص می‌شود که تولیت و حوزه علمیه بدون هیچ تأخیر و توجیهی، در آذرماه 1402 به دنبال اصلاح خطای معتمدین حاج‌آقای صدیقی بوده است."

تاریخ 4 آذر 1402 را به خاطر بسپارید که مهم است.

3 - اما آقای صدیقی در چه تاریخی با پسرش محمد مهدی و جواد عزیزی به دفترخانه شماره 1467 تهران - واقع در جماران - رفته، سند انتقال باغ را امضا کرده و اثر انگشت شان را ثبت سیستمی کرده اند؟ طبق سندی که در سایت یاشار سلطانی منتشر شده، در تاریخ 19 آذر 1402 .

1798698_326

سوال اینجاست که اگر آقای صدیقی مدعی است که در جریان سوء استفاده جواد عزیزی و جعل امضای خودش و بقیه شرکا قرار گرفته و در تاریخ 4 آذر هم برای این کارمجمع عمومی هم تشکیل داده اند، چرا درست 15 روز از تاریخ ادعایی، پا شده و با همان کسی که به ادعای خودش سوء استفاده و جعل کرده، به محضر رفته و با او و پسرش به عنوان مدیران موسسه پیروان اندیشه های قائم، معامله کرده و باغ را به موسسه منتقل کرده است؟

یعنی همان کسی که مدعی بودند خلاف کرده، نه تنها از موسسه بیرون نرفته، بلکه همراه پسر آقای صدیقی، از زمره مدیران دارای حق امضا بوده است.

راستی علیه جاعل شکایت می کنند یا با او می روند محضر و باغ به اسم او می کنند؟  اگر کسی امضای شما را جعل کند و بخواهد باغ مدرسه تحت تولیت تان را بالا بکشد و شما متوجه شوید، علیه او شکایت می کنید یا در حداکثر در می گذرید و از او حذر می کنید یا با او می روید به محضر و در حالی که می دانید 24 درصد موسسه به اسم اوست، سند انتقال باغ مدرسه تحت تولیت خود را به آن موسسه منتقل می کنید؟

اگر کسی واقعاً دنبال واقعیت باشد و نه در پی تخریب یا ماستمالی، همین سند و استدلال برایش کفایت می کند.

منبع: عصر ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 16
  • ناشناس
    15

    بنام خدا. اگر بنا است که قضیه روشن شود، یک مسیول قضایی، در مورد این پرونده بسیار مهم مهریه قول آقای صدیقی اعتماد مردم به نظام را می توان. تخریب کند، با مستندات قضیه را توضیح دهد.
    آنچه که بنده تا حالا از این ضد و نقیض گویی حوزه علمیه ازگل متوجه شده ام، فسادی است که آقای صدیقی و حوزه علمیه تکذیب کرده است. اعتماد ما را از نابودی نجات دهید.

  • ناشناس
    0

    راستی ماجرای چای دبش به کجا رسید

  • رابی
    1

    حالا دیگه سخت نگیرید.چند هزار متر زمین که بیشتر نبوده.

  • 🐜
    2

    تانباشد چیزکی مردم نگویند چیزها!!! کاظم رجبی صدیقی و پسران و عروس ایشان فریب شیطان را خوردند یک اقرار ساده بزرگترین راه رهایی خاندان کاظم رجبی صدیقی است عام و خاص میدانم مرتکب جرم زمین خواری شدند پس لطفاً دنبال ماست‌مالی نباشید و وقت ملت ایران زمین را نگیرید شاید فکر کنید میتوانید سر ملت ایران را کلاه بزارید آیا سر خداجان هم می‌توانید کلاه بزارید!!!؟؟؟

  • ناشناس
    1

    همه میدانند موضوع چیست ،،جز مسولان امر که هر کدام یک سطل ماست دستشان است !
    این پرونده تمام اعتبار و آبروی قوه قضاییه است

  • ناشناس
    0

    دیگه بهیچکس نمیشه اعتماد کرد .

  • سعید
    1

    چقدر جالب ....
    شیخ گریان خوب خندیدی به ریش مومنان

  • ناشناس
    1

    خوب حالا هرجی برگردونید دیگه از دین و اعتقادات چی مونده .....

  • ناشناس
    1

    بخور بخوره

  • ناشناس
    0

    تو سند به آدرس آقایون دقت کنید ،
    ماشالا ماشالا همگی هم ادرسشون
    شمیرانات تجریش هست یه منطقه کاملا مستضعف نشین و محروم !!!
    ما راضی به ساده زیستی شماها هستیم ولی دیگه نگفتیم خودتون را هلاک کنید و بروید مناطق محروم تهران زندگی کنید .

  • حمید
    0

    کفر نگید این وصله ها به امثال حاج اقاوطفلان نمیچسبه
    صددرصد بیگناهن بندگان خدا
    باغ خودش بوده وزمین خودش بوده به کسی ربط نداره که بفروشه یا حوزه بزنه یا توش بادمجان بکاره!!!
    مال پدرش بوده این باغ

  • ناشناس
    1

    من شخصا به عنوان یک مسلمان که اعتقاد به دین اسلام داشتم و لی اکنون با عملکرد روحانییت در این چهل و پنج سال بیشتر اعتقاداتم را از دست داده و فقط به خدای یکتا اعتقاد دارم و در ان دنیا امثال ایشان و بقیه روحانیون را که در این مدت با اعمال و کردارشان مرا بی اعتقاد کردند در درگاه خداوند متعال مقصر میدانم

  • نگار
    0

    حالا فهمیدم چرا گریه میکردی واسه گناهانت بوده ای شیخ

  • بانزی
    0

    متاسفانه از این موردها زیاد هست جتی در اوقاف و امور خیریه...شما اگر بخواهید در یکی از بقاع متبرکه قم دفن کنید باید بعضا بجز پول قبر یک مبلغی به خساب یک موسسه خیریه واریز کنید که سهامدار آن یکی از مدیران اوقاف هست..اگر یکم تیز باشید حرف منو میفهمید....

  • حسن سلیمی
    0

    خبر فوری دمت گرم کیف کردم واقعا نوبری هزار ماشاالله خیلی مردین خدا حفظتون کنه.

  • ناشناس
    0

    سلام درخصوص باغ ازگل چندنکته سئوال دارم ازاقای صدیقی بعنوان بچه انقلاب ازدستاوردهای این مملکت بایستی دفاع نمودایاشماامین مردم هستی چراجلوتخریب درختانرانگرفتی ایادرازگل واجب بوددرانجامدرسه درست شودایاساختمان لاکچری ساخته شودبابهترین مصالح ایاتمام استعلامات دولتی گرفته شده است یاخیرایابودجه ایی تخصیص یافته برای ساخت این مدرسه توسط چه کسانی ایامجری داشته پیمانکارداشته باچه حکمی قضایی تخریب صورت گرفته باامضای چه کسی درکدامین دولت باپول چه کسی ایانظارت مسئولین بلندمرتبه بوده یاخیرایاشماخداوکیلی دردفترخانه اسنادرسمی رفتی یانه بافرزندت وهمراه ایااثرانگشت شمااست امضادرحضوردوربین وشاهدین بوده یاخیراگرامضاشماجعل شده به چه صورت الان سالیانی الکترونیکی است مگرمی شوددادستان محترم تحقیق کندایاشمارفتی محضریانه ایاوجهی بحساب شمایاغیره جابجاشده به چه میزان خداوکیلی این سروصداهابی خودی بوده قضاوت بایستی بزرگترهای قضاوت بگویندکمیته حقیقت یاب کارشناسان خداشناس برای مردم حقیقت روشن شوداگریک فردمعمولی این کارراانجام داده بودچه حکمی بهش میدادندبایستی طبق عدالت عدلیه باخاطی بدون مماشات برخوردقضایی شودمردم ماخون دادندجانبازشدندبخاطرشهداعزیزوایثارگران حق هرشهروندایرانی است ازاین مملکت وناموس وغیره دفاع کندجلوافرادسودجوگرفته شودایاسندتک برگ جعلی است طبق استعلامات مراحل انجام شده یاخیراگردرست است بخاطرخداحق رابرای مردم شریف ایران بازگوکنیدنسبت به جامعه روحانیت سوذنی نداشته باشندهمه پاسداراین مملکت صاحب الزمانی هستندانشاالله موردلطف همه مسئولین عزیزخدمتگزارباشدبنده کوچک شماخدمتگزاران به انقلاب اسلامی ایران عزیزهستیم ودرراشهداوانقلاب جان می دهیم اگرسپاه نبودکشورهم نبودمامدیون شهداهستیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها