رائفی‌پور: ‌این سبک مدیریت را حتی در احوالات قاجار هم نخوانده بودیم

رائفی پور ، سخنران جنجالی به نامه تعدادی از انجمن‌های بخش خصوصی به مقامات کشور درباره عملکرد ضعیف یکی از معاونین وزارت راه واکنش نشان داد.

رائفی‌پور: ‌این سبک مدیریت را حتی در احوالات قاجار هم نخوانده بودیم

 علی اکبر رائفی پور در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت:

«گزارش مردمی به موسسه مصاف حاکی از آن است در پی انتشار نامه انتقادی سرگشاده تعدادی از انجمن‌های بخش خصوصی به مقامات کشور درباره عملکرد ضعیف یکی از معاونین وزارت راه که از وضعیت مدیریت او به هر دلیلی به ستوه آمده بودند، معاون محترم وزیر در تلافی این اقدام، ضمن بلوکه کردن مطالبات تعدادی از شرکت‌های عضو این انجمن‌ها و ایجاد فشار جدی مالی، آن‌ها را در اتاقی جمع کرده و گفته اگر حق‌شان را می‌خواهند باید نامه‌ای در تمجید از عملکرد او و انتقاد از اظهارات انجمن‌ها و حتی تکذیبِ نامه‌های انتقادی قبلی خود به وزیر نوشته و نسبت به وضعیت مدیریت ایشان ابراز امیدواری کنند!

‌عجیب‌تر آن که متن نامه را نیز خود تهیه نموده است!

‌این سبک مدیریت را حتی در احوالات قاجار هم نخوانده بودیم!».

1863412_365

به نظر می‌رسد واکنش رائفی‌پور به نامه رییس هیات مدیره انجمن شرکت‌های حمل‌و نقل ریلی به وزیر راه و شهرسازی اشاره دارد که در آن سبحان نظری می‌گوید، مدیرعامل راه‌آهن نه تنها توجهی به مشکلات موجود و درخواست شرکت‌ها برای وصول مطالبات ۱۰ ماهه گذشته توجهی نمی‌کند بلکه با شرکت لجبازی کرده و آن‌ها را مشمول جرایم سنگین کرده‌است. به گفته رئیس هیات مدیره انجمن شرکت‌های حمل و نقل ریلی، به دلیل کمبود لکوموتیو در بخش حمل و نقل بار هم با افت وحشتناک جابه‌جایی‌ها مواجه هستیم و به دلیل کمبود لکوموتیو مدت انتظار سیر هر واگن باری به دو ماه رسیده است.

نامه‌ای که اواخر تیر امسال منتشر شد و حواشی زیادی ایجاد کرد.

منبع: فرارو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ميلاد
    0

    اين دولت چقدر داغونه كه هم سفره اي هاي خودشون هم دارن اعتراض مي كنند.

  • ناشناس
    0

    به کسی ربطی ندارد ، مملکت مال حزب اللهی ها

  • آمر
    0

    تمام مشکل این مملکت از اونجاست که بادمجانها رو آوردن نشوندن قاطی میوه جات به زبان خیلی عامیانه .وقتی تئوریسین این مملکت میشه شما و امثال شما مدیرعامل هم میشه اوشون شو من خوبی هستی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها