فعال سیاسی اصولگرا و مشاور زاکانی:

عده‌ای بابت تقدیر از تتلو شرمنده‌اند، اما من آن را نقطه قوت می‌دانم

فعال سیاسی اصولگرا و مشاور زاکانی، شهردار تهران از ماجرای تقدیر از «امیر تتلو» در سال ۹۶ دفاع کرد و نوشت: بر خلاف عده‌ای که مرعوب و شرمنده تقدیر نیرو‌های مومن به انقلاب از تتلو هستند بنده آن حرکت را در زمان خودش نقطه قوت می‌دانم.

عده‌ای بابت تقدیر از تتلو شرمنده‌اند، اما من آن را نقطه قوت می‌دانم

عبدالله گنجی نوشت:

آن رفتار مبتنی بر "ملاک حال فعلی افراد است" صورت گرفت و تقدیر کنندگان منفعت شخصی در آن تقدیر نداشتند. آن حرکت پاسخ و اتمام حجتی علیه اتهاماتی همچون: مرزبندی، خالص سازی، انحصارطلبی، عدم درک جوانان، بی توجهی به سلایق متفاوت، قطب بندی انقلابی-غیر انقلابی... بود.

تتلو امروز مرز‌های اخلاق را در نوردیده است، اما حزب الله احساس میکند او کیس گویایی از "توجه" است که خودش نخواست و شایستگی نداشت. نیرو‌های انقلاب اصل چنین راهبردی را باید ادامه دهند.

منبع: فرارو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • آمر
    0

    واقعا حالش بهم میخوره از تحلیل و توجیه افرادی مثل این آقای گنجی .میدونی مشاور کیه یه انسان دانا خلاق وصادقه که اجازه نمیده رییسش حرف اشتباه بزنه تصمیم اشتباه بگیره .اقدام اشتباه بکنه .یعنی تماما غقل و دانایی.این ملاک حال افراده بد بلایی شده توی این مملکت هر کی رو راحت میشه باهاش برد بالا هر کی رو میشه باهاش کشت این جمله مال دانایانی مثل حضرت امیره نه شما .درضمن همون موقع هم قیافه تتلو و اون همه تتو ی عجیب غریبش هیچ سنخیتی با حزب الله نداشت که بخوان روش سرمایه گذاری کنن.خواهشا سکوت کنید

  • ناشناس
    0

    رو که نیست .

  • ناشناس
    0

    منفعت شخصی نداشتند فقط دنبال جمع کردن رای جوانان و نوجوانان مبتذل طرفدار تتلو بودند پنج میلیون فالور کم نبود وگرنه این همه جوان ناشناس توبه کرده از گناه چرا از آنها تقدیر نمی کنید این یک لکه ننگی برای کسانی است که دنبال رأی افراد رذل بودند چون اندیشمندان به آنها رای نمی دادند

  • ناشناس
    0

    شما اشتباهاتان هم اجر دارد با همین فرمان برید

  • دومان
    0

    فروشنده خوبی هستی......

  • مهدی
    0

    آمدن تتلو خودش سیاست پیچیده ای است که خیلی‌ها از آن سر در نمیارن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها