حمله روزنامه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید/ او طرفدار پیمان ابراهیم و عادی سازی با اسرائیل است

روزنامه جمهوری اسلامی به مواضع مولوی عبدالحمید درباره اسرائیل، انتقاد کرد.

حمله روزنامه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید/ او طرفدار پیمان ابراهیم و عادی سازی با اسرائیل است

این روزنامه در ستون صرفا جهت اطلاع امروز نوشت:

مولوی عبدالحمید امام جماعت مسجد مکی زاهدان در خطبه دهم آذرماه جاری درباره جنگ غزه گفت: «چرا باید یک اختلاف ۷۵ سال طول بکشد و فلسطینی‌ها و اسرائیلی‌ها و جامعه جهانی نتوانند به یک راه‌حل اساسی برسند؟... مسائل این‌ها باید حل شود و حق هر کسی داده شود.»

از اینکه عبدالحمید برای اسرائیل حق قائل است مشخص می‌شود او طرفدار پیمان ابراهیم و همفکر سران کشورهائی است که به توصیه دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا رژیم صهیونیستی را به رسمیت شناخته و مرتکب عادی سازی با آن رژیم شده‌اند.

چنین سخنی درباره یک رژیم غاصب به‌ویژه بعد از آنکه رژیم صهیونیستی اخیراً در غزه مرتکب آنهمه جنایت جنگی شده، بسیار عجیب است.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • ناشناس
    0

    درود بر مولوی عبدالحمید.

  • ناشناس
    0

    هرکی هست بعضی شماهاست

  • آمر
    0

    من کاری به عبدالحمید ندارم اینک مزدور هست نیست .منافق هست نیست و هرجیز دیگه .من از روز نامه جمهوری اسلامی تعجب میکنم و از نگارنده ی این مطلب . اگر حرف عبدالحمید اینه که شما نوشتین که هیچ مغایرتی با حرفهای حتی رهبر نداره بلاخره اون سرزمین یهود داشته مسیحی داشته مسلمان داشته ایشون حرف بدی نزده اگر چه به احتمال زیاد اینبار تکلیف فلسطین معلوم خواهد شد .دنبال شر نگردید همه خسته شدن .و کشورهای عرب نیز متفق القول با اسراییل رابطه بر قرار میکنن چه ما بخوایم چه نخوایم.

  • ناشناس
    0

    ایشان که صراحتا این موضوع را نگفته و اگر هم نظرش این باشد نظرش است!مگر باید فکر و نظر او مانند شما باشد؟!شاید آینده مشخص کند که حق با اوست

  • ناشناس
    1

    خوبه بالا برید وپایین بیایید وهرچه رنگ ولعاب انسانیت به خودتون بزنید سر بزنگاه ذات کثیف خودتونا نشون میدید .

  • شهرام.ر
    0

    مولوی عبدالحمید یک ایرانی مبارز و حقگوست .

  • مهدی
    0

    ما هم طرفدار صلح اسرائیل و فلسطین هستیم این مشکل بین المللی باید یک روز حل شود نه ایده حذف اسرائیل و نه حذف فلسطین راه به جایی نمی برد تنها راه صلح است دو کشور در کنار هم با صلح و آرامش

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها