واکنش معنادار عضو دفتر رهبر انقلاب به اظهارات معاون رئیسی/ عکس

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب به اظهارات معاون رئیسی واکنش نشان داد.

واکنش معنادار عضو دفتر رهبر انقلاب به اظهارات معاون رئیسی/ عکس

مهدی فضائلی در واکنش به اظهارات معاون اجرایی رئیس جمهور که گفته بود "دولت خودش را در مقابل مقام معظم رهبری عددی نمی‌داند"؛ در شبکه اجتماعی ایکس بخشی از بیانات رهبری را منتشر کرد و نوشت:

رهبر انقلاب: فلسفه وجود بنده و امثال بنده و دیگر مسؤولان، خدمت است. ما نوکر و خدمتگزار مردم هستیم. اعتبار و آبروی ما به این است. اسلام این را برای ما معیّن کرده است. ما حقّی به گردن مردم نداریم؛ مردم به گردن ما حق دارند.

5946931

گفتنیست، دیروز محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور درخصوص اینکه دولت سیزدهم هرگز خود را در مقابل رهبر قرار نمی‌دهد، تاکید کرد: امروز در کشور حاکمیت دوگانه وجود ندارد، دولت خود را برابر رهبری قرار نمی‌دهد و خود را نوکر ولایت فقیه می‌داند، ما خود را زیر سایه ولایت فقیه می‌دانیم و با پیروی از رهنمود‌های ایشان به دنبال خدمت کردن به ملت هستیم.

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
نظرات شما - 1
  • ای شکم خیره به نانی بساز !
    0

    تا بساط تزویر و ریاکاری گسترده ست این کشور و مردم رنگ پیشرفت و رفاه را نخواهند دید !
    متأسفانه چون ملاک گرفتن پست و مقام در این دولت از همان روز اول هرچه ولایی تر و ذوبی تر گذاشته شد مسئولان گوی سبقت رو در تملق و چاپلوسی ربوده اند !
    کاش در خدمت صادقانه کردن به مردم و گره گشایی از مشکلات آن ها و آبادانی کشور در راه رضای خدا که بالاترین و برترین است اینچنین عمل می کردند!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها