رئیس دفتر رهبر انقلاب: مشتریان کالاهای ایران در صف ایستاده‌اند

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: امروز قدرت و عظمت ایران و نیروهای مسلح کشورمان به جایی رسیده که مشتریان ما در صف ایستاده اند و دشمنان متفرق و سر درگم هستند.

رئیس دفتر رهبر انقلاب: مشتریان کالاهای ایران در صف ایستاده‌اند

حجت‌الاسلام محمد محمدی گلپایگانی روز سه شنبه در آیین ساخت و افتتاح ۱۱۰ مدرسه بنیاد برکت اظهار داشت: روزگاری دشمنان منع می‌کردند که هیچ چیز به ما نفروشند اما الان به خریداران التماس می کنند بکه از ما نخرند؛ «نفروشند کجا و نخریدن کجا». امروز خریداران کالاهای ما در صف ایستاده اند.

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی یادآور شد: امروز قدرت ایران، عظمت ایران و نیروهای مسلح به جایی رسیده که مشتریان ما در صف ایستاده اند و دشمنان ما متفرق و سر درگم هستند.

بیشتر بخوانید: امام جمعه قم: امروز اروپایی‌ ها برای خرید تجهیزات ما در نوبت هستند

حجت‌الاسلام گلپایگانی ادامه‌ داد: امروز کشور در عین تحریم های بزرگ، ثابت قدم پیش می رود و هر روز شاهد شکوفایی فعالیت های مختلف هستیم و این‌ موضوع در سفر با برکت رییس جمهور به سازمان ملل متحد، نشان داده شد.

وی با اشاره به بخشی از سخنان رییس جمهور در سازمان ملل در خصوص اینکه «آمریکا باید بداند دوران آنچه آنها فکر می کردند که بر جهان مسلط شدند بعد از سقوط اتحاد جماهیر شوروی خیال باطل بود»، این جمله را بسیار پر معنا توصیف کرد.

دشمنان تصور می‌کردند کار تمام است

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در ادامه با اشاره به نامگذاری یکی از مدارس بنیاد برکت به نام شهید آرمان علی‌وردی نژاد که در ناآرامی های سال ۱۴۰۱ به شهادت رسید، گفت: کیفیت شهادت این شهید بزرگوار را حتما شنیده اید؛ در زمانی که می‌خواستند این شهید بزرگوار را دفن کنند ، مادر ایشان بی قراری می کردند؛ مداح معروفی که ایشان را دفن کردند، برای اینکه مادر تسکین خاطری پیدا کند، گفت این شهید را در آغوش اباعبدالله الحسین قرار دادم؛ چند روز بعد، کسی در عالم خواب اباعبدالله را دیده بود که ایشان به شخص خواب بیننده فرمودند این شهید را من در آغوش گرفتم، این نشان دهنده عظمت و بزرگی این شهید است.

محمدی گلپایگانی با بیان اینکه کمال قصاوت و بی رحمی درباره این شهید به کار بسته شد،گفت: خودفروخته ها طبق دستور اربابان خود این کار را انجام دادند و تصویرشان این بود که کار تمام است؛ غافل از اینکه این مردم پای دین و کشور خود تا آخرین قطره خون ایستاده اند .

وی با بیان اینکه مدرسه مکان تعلیم علم‌و دانش است، گفت: خداوند در قرآن به پیغمبر می‌فرماید اگر خواستی چیزی از من بخواهید بگویید خدایا علم‌من را زیاد کن.

گفتنیست، آیین افتتاح و بهره‌برداری از ۱۱۰ مدرسه برکت در ۲۰ استان کشور امروز سه‌شنبه با حضور حجت الاسلام محمدی گلپایگانی رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در ستاد اجرایی فرمان امام(ره) برگزار شد.

این مدرس شامل ۴۶۰ کلاس درس در مناطق محروم کشور است که با سرمایه‌گذاری ۵۷۸ میلیارد تومانی ستاد اجرایی فرمان امام به بهره‌برداری رسیدند. مدرسه ۱۶ کلاسه شهید مدافع امنیت «آرمان علی‌وردی» در روستای فیروز بهرام اسلامشهر یکی از ۱۱۰ مدرسه است.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها