کواکبیان در انتقاد از مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در جشن ۲۵ میلیونی شدن خبرفوری:

در قانون اساسی شورای عالی انقلاب فرهنگی نداریم/ صدا و سیما با محدود کردن شبکه‌های نمایش خانگی در حال رقیب کُشی است/ ویدئو

نماینده سابق مجلس نسبت به مصوبه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی بر نظارت صداوسیما بر شبکه نمایش خانگی انتقاد کرد.

در قانون اساسی شورای عالی انقلاب فرهنگی  نداریم/ صدا و سیما با محدود کردن شبکه‌های نمایش خانگی در حال رقیب کُشی است/ ویدئو

مصطفی کواکبیان در جریان رونمایی از کتاب در جشن ۲۵ میلیونی شدن خبر فوری بیان کرد: امشب شب سالگرد شهید بهشتی است و ایشان طرفدار آزادی بیان بودند و اصول 24، 26 و 27 قانونی اساسی مدیون زحمات ایشان بود و من شاگرد ایشان بودم و ایشان معتقد بودند مهمترین پایه بشر، آزادی است.

کواکبیان

کواکبیان سپس خطاب به خسروپناه، دبیر شورای عالی فضای مجازی و دیگر میهمان این جشن گفت: آقای خسروپناه هستند و دارند بلایی سر پلتفرم ها می آورند. اینقدر به رسانه ها گیر ندهیم. اگر صداوسیما هنر دارد، خودش مخاطب جذب کند. از آقای خسرو پناه خواهش می کنم شبکه خانگی را رها کند.

او گفت: اصلا شورای عالی انقلاب فرهنگی را در قانون اساسی نداریم و با تایید رهبری شکل گرفته است. حالا صدا و سیما با محدود کردن شبکه‌های نمایش خانگی در حال رقیب کشی است. در حالی که اگر رسانه ها تقویت شوند، نظام تقویت می شود.

در ادامه مراسم، خسروپناه مراسم را ترک کرد. اما محمد مهدی زاهدی، نماینده مجلس به کواکبیان پاسخ داد و گفت:  اگر رقیب کشی بود، خبر فوری 25 میلیون مخاطب نداشت. 

او ادامه داد: تبریک می گویم به مجموعه خبر فوری که گل کاشتند و به عنوان بخش خصوصی وارد رسانه شدند و این همه مشتری و مخاطب پیدا کردند، مخاطب مختلف از جوان و نوجوان و ... کار بزرگی است و حتی رسانه ملی به موفقیت خبر فوری نرسیده است. امیدواریم این زیست بوم همچنان تاثیرگذار باشد.

پاسخ افراسیابی معاون ساترا به صحبت‌های کواکبیان 

صحبتهای کواکبیان را ببینید:

حجم ویدیو: 8.70M | مدت زمان ویدیو: 00:02:46 | دانلود ویدیو
منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها