آقای بیگی؛ دروغ بس نیست؟

دیروز و پس از آنکه هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان به هیئت رئیسه مجلس نامه نوشت که با توجه به تخلفات و اتهامات احمد علیرضابیگی، وی حق صحبت در نطق میان دستور ندارد، او با استفاده از همان روش‌های قبلی خود سعی کرد تا رئیس مجلس را متهم به موارد غیرقانونی کند.

آقای بیگی؛ دروغ بس نیست؟

حال اینکه بیگی حتما مطلع است که تصمیمات هیئت نظارت ربطی به رئیس مجلس ندارد. اعضای آن توسط نمایندگان مشخص می‌شوند و رئیس آن نیز نایب رئیس مجلس است و رئیس مجلس یا دیگر اعضای هیئت رئیسه در آن دخالتی ندارند. اما هیئت رئیسه باید احکام صادره از آن را اجرایی کنند. پس باید گفت که متاسفانه بیگی بازهم با اتهام‌زنی دروغین، کارنامه خود را سیاه‌تر کرده است. 

از طرف دیگر او دوباره گفته است که می‌خواسته در این هفت دقیقه، حقیقت را روشن کند. او درحالی این حرف را زده که در هیئت نظارت، دادستانی، دادگاه و تمامی رسانه‌های عمومی داخل و خارج از مجلس، نتوانسته یک لیست پنج نفره از آن هفتاد نفری که ادعا می‌کرد را منتشر کند. حالا چطور در روزهایی که قرار است حکم وی صادر شود، خواسته تا از این تریبون استفاده کند؟ این جانفدای احمدی‌نژاد پس از آنکه در یک انتحار بزرگ با دروغ خود برای نظام و مجلس انقلابی هزینه درست کرد، به دنبال آن است که در همین ایام باقی مانده بازهم جنجال سازی بکند.

بیشتر بخوانید:

 تاوان سنگین علیرضابیگی برای افشاگری، محدودیت‌های بیشتری در راه است؟

ممنوعیت نطق علیرضابیگی که ماجرای شاسی‌بلندها را مطرح کرد/ قالیباف: این، تصمیم هیات نظارت بر رفتار نمایندگان است نه هیات رئیسه

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها