شهادت ۵ مامور مرزبانی در حمله گروهک جیش الظلم به پاسگاه مرزی سراوان/ عکس شهدا

5 تن از ماموران مرزبانی سراوان در شب ولادت حضرت معصومه (س) در درگیری با یک گروهک معاند کوردل یه شهادت رسیدند.

شهادت ۵ مامور مرزبانی در حمله گروهک جیش الظلم به پاسگاه مرزی سراوان/ عکس شهدا
 شمس آبادی، دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان گفت: ۵ نیروی مرزبان در حمله گروهک جیش الظلم به پاسگاه مرزی شهرستان سراوان به شهادت رسیدند.

وی در گفت‌وگو با میزان اظهار کرد: شب گذشته در پی حمله گروهک جیش الظلم به پاسگاه مرزی مک سوخته شهرستان سراوان ۵ نفر از نیرو‌های هنگ مرزی این شهرستان شهید و تعدادی نیز مجروح شدند.

دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان افزود: دستورات قضایی لازم جهت دستگیری عوامل این حادثه صادر شده است.

مقاومت مرزبانان دلیر مانع ورود اشرار به کشور شد

جانشین فرماندهی انتظامی کشور به همراه فرمانده مرزبانی فراجا برای بررسی موضوع شهادت مرزبانان در سراوان از ساعاتی پیش در منطقه درگیری حضور پیدا کردند.

مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات فراجا طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی حمله تروریستی ناجوانمردانه اشرار و معاندان، شب گذشته تلاش تروریست‌های معاند برای ورود به کشور از مرز پاکستان با مقاومت مرزبانان دلیر برجک مرزبانی مَزه سر هنگ مرزی سراوان روبه رو شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات فراجا؛ در پی حمله تروریستی ناجوانمردانه اشرار و معاندان در شب گذشته و تلاش برای ورود به کشور با مقاومت مرزبانان دلیر برجک مرزبانی «مزه سر» هنگ مرزی سراوان روبه رو شدند که در این درگیری متأسفانه پنج نفر از مرزبانان دلیر، به درجه شهادت نائل و تروریست‌ها با تحمل تلفات از صحنه درگیری متواری شدند. این اقدام ناجوانمردانه حتماً بی پاسخ نخواهد ماند".

جانشین فرماندهی انتظامی کشور به همراه فرمانده مرزبانی فراجا برای بررسی موضوع از ساعاتی پیش در منطقه درگیری حضور پیدا کردند.

گفته می‌شود حال ۲ نفر از مرزبانان دیگر وخیم است.

تعداد شهدای سراوان به ۶ نفر رسید

مرکز اطلاع‌رسانی فراجا اعلا کرد: تعداد شهدای حادثه برجک «مزه‌سر» هنگ مرزی سراوان به ۶ نفر افزایش یافت.

گروهبان‌یکم شهید «حسین بادامکی»، گروهبان‌یکم شهید «علی غنی باتدبیر»، گروهبان‌یکم شهید «رضا برجی»، سرباز وظیفه شهید «محمد جمال‌زاده»، سرباز وظیفه شهید «یونس سیفی‌نژاد»، سرباز وظیفه شهید «ناصر حیدری» شهدای این حادثه هستند.

تصاویر ۵ تن از شهدای حمله تروریستی برجک "مزه سر"

photo_2023-05-21_11-00-42

یک مرزبان در عملیات احیا به زندگی بازگشت

گروهبان یکم "رضا برجی" که اعلام شده بود در حادثه تروریستی برجک "مزه سر" هنگ مرزی سراوان به شهادت رسیده، طی عملیات احیاء مجددا به لطف خدا به زندگی بازگشت.

این خبر بروزرسانی شده است.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها