یک فعال سیاسی ملی مذهبی:

شرط استقبال مردم از شورای میانه‌روها حرکت علیه راست افراطی است

یک فعال سیاسی ملی مذهبی درباره‌ تشکیل شورای میانه‌روها می‌گوید که هر جمعی از هر تفکری علیه این راست افراطی حرکت کند، خوب است.

 شرط استقبال مردم از شورای میانه‌روها حرکت علیه راست افراطی است

تشکیل شورای میانه‌روها، خبر و پیشنهادی بود که خبر و تحلیل‌های حول آن ماه گذشته فضای گسترده‌ای از تحلیل‌های سیاسی را به خود اختصاص داد. احتمال تشکیل شورایی با حضور: سید محمد خاتمی، سیدحسن خمینی، علی اکبر ناطق نوری، حسن روحانی و علی لاریجانی که تحلیل‌هایی مثبت و منفی را از سوی فعالان سیاسی و تحلیلگران شاهد بود.

لطف الله میثمی، از فعالان سیاسی ملی مذهبی، در پاسخ به این سوال که نظرش درمورد تشکیل شورای میانه‌روها برای اثرگذاری بر انتخابات آینده چیست، می‌گوید: هر جمعی از هر تفکری بلند شود و علیه این راست افراطی حرکت کند خوب است.

او در پاسخ به این دو سوال که آیا خود ایشان هم به چنین ایده‌ای امیدوار هستند یا خیر و یا امید دارند که مردم هم از چنین شورایی حمایت کنند یا خیر باز هم همان پاسخ را داد و اینطور توضیح داد که: شرط امید من و استقبال مردم همین است که علیه راست افراطی حرکت کند.

میثمی در پایان درباره‌ی این تحلیل و باور عده‌ای از تحلیلگران که «مردم دیگر به هیچ صراطی مستقیم نیستند و با هیچ یک از افراد منتسب به این حکومت تحت هیچ شرایطی کنار نخواهند آمد» گفت: این‌ها جامعه را نمی‌شناسند. جامعه‌ی ما خیلی عمیق و قوی است.

منبع: انصاف نیوز
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها