ابوالفضل پورعرب: باید جوانانی را که به هر دلیل به جشنواره نیامدند ببخشید/ تکلیف ما با حاتمی‌کیا روشن است

بازیگر پیشکسوت سینما که برای اهدای جایزه بازیگری نقش اول زن در کنار هیات داوران جشنواره فیلم فجر حاضر شده بود، از همگان خواست تا یکدیگر را ببخشیم.

ابوالفضل پورعرب: باید جوانانی را که به هر دلیل به جشنواره نیامدند ببخشید/ تکلیف ما با حاتمی‌کیا روشن است

ابوالفضل پورعرب گفت: من امیدوارم و آرزو دارم شما هم مثل من با اتفاقات خوبی که در این سالن افتاده، خوشحال باشید. خوشحالم که در سطح جامعه یک همدلی می‌بینیم که به مردم عزیز و هنرمندانی که جشنواره را داوری کردند و مسئولانی که در شرایط سخت آن را برگزار کردند، دیده می‌شود. آنها با این همدلی باعث شدند که دشمنان ما موفق نشوند به ما بخندند.

او با اشاره به غیبت یکسری از سینماگران در جشنواره امسال، اضافه کرد: بچه‌هایی که به هر دلیلی به جشنواره نیامدند جوان هستند. ما هم روزگاری جوان بودیم و از این اشتباهات مرتکب شدیم. اما حالا که من ۶۱ ساله شده‌ام و میانسالی را گذرانده‌ام، می‌دانم که باید بخشش را یاد بگیریم و باید جوانانی را که به هر دلیل به جشنواره نیامدند ببخشید.

او خطاب به داوران "خسته نباشید" گفت و اضافه کرد: این داوران را سال‌هاست که می‌شناسم. هنرمندی مانند آقای حاتمی‌کیا که یک روزی در برابر همه گفت من دولتی هستم، تکلیف ما با او روشن است و از او نمی‌ترسیم.

پورعرب در پایان اضافه کرد: داوران امسال خیلی محبت کردند در این شرایط سخت داوری را پذیرفتند. از همه هنرمندان حاضر تشکر می‌کنم و امیدوارم کسانی که امسال نیامدند را سال آینده با بخشش در جشنواره ببینیم.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ابرانی اصیل
    0

    سو استفاده از فضای کاری که هنرمندان دارند درست نیس اینا همان هایی هستند که مالیات نمیدن .بادیگارد دارن سفرهای خارجی می رن زندگی لاکچری دارن خوب واضحه که دیگه کشورشون رو تحویل نگیرن .

  • ابرانی اصیل
    0

    سو استفاده از فضای کاری هنرمندان درست نیس اینها مالیات نمی دن سفرهای خارجی می رن بادیگارد دارن زندگی لاکچری دارن خوب طبیعیه که دیگه کشورشون رو تحویل نگیرن .ما هترمند متعهد می خواهیم متعهد نه مرفه بی ورد.

  • ناشناس
    0

    جالبه همیشه بدهکارا حق بخشش را برای خود محفوظ میدارند !!!!

  • ناشناس
    0

    انهایی که نیامدند نیاز به بخشش شماها که امدید ندارند انها مرد بودند اما شما به هر دو نعل و میخ زدید

  • ناشناس
    0

    ایرانی الاصل دمت گرم بسیار زیبا گفتی ماهم نباید اونا رو تحویل بگیریم البته این بدبختا اون ور دنیا هم که برند بازم با اسم ایران ولو مخالف نون درمیارند پس باید حیا کنند جانم فدای ایران

  • ح
    0

    این که تعداد کثیری از چهره ها ، امسال درین جشنواره شرکت نکردند ، یعنی از یه چیزی ناراحتن،، حکومت بجای فرافکنی و انگ و اتهام باید بره ازینا بپرسه که آقا چتونه؟ از چی ناراحتی ک نیومدین،، همین یعنی شروع یک نقطه عطف ، نقطه عطف رابطه ملت و حکومت، جمهوری اسلامی اگه نتونه این شکاف رو پر کنه قطعا مضمحل خواهد شد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها