در تجمع امروز مدرسه فیضیه

آیت الله اراکی: افتخار می کنیم آمریکا دشمن ما باشد و ما هم دشمن آنها

عضو شورای عالی حوزه های علمیه گفت: افتخار می کنیم آمریکا دشمن ما باشد و ما هم دشمن آمریکا باشیم و این را دلیل بر حقانیت خود می دانیم.

آیت الله اراکی: افتخار می کنیم آمریکا دشمن ما باشد و ما هم دشمن آنها

متن سخنان آیت الله محسن اراکی در تجمع امروز مدرسه فیضیه که از سوی مرکز خبر حوزه منتشر شده به شرح زیر است:

«امروز در این مکان مقدس مرکز علم و شهادت و قیام که خلاصه اش عشق است حوزویان، علما و اساتید و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و همه فضلا و سربازان آماده شهادت و خدمت به حضرت ولی عصر(عج) گرد آمده اند تا با رهبر معظم انقلاب، پرچم دار عزت و آزادی ملت، پرچم دار اسلام و هویت ملی اعلام بیعت مجدد کنند.

وی ادامه داد: ما سربازان حضرت ولی عصر (عج) هستیم و از آن روز که پا در حوزه گذاشتیم خدمت و شهادت در راه اهل بیت علیهم السلام را را سرلوحه خود قرار داده ایم و در این راه ما همچنان پاینده و پایداریم و هر چه دشمنان توطئه کنند و لشکر دشمن بسیج گردد پایدار خواهیم بود.

وی تصریح کرد: امروز که می بینیم لشکر دشمن علیه دین و قرآن ما، علیه رهبر و موجودیت ملت ما یکپارچه متحد و بسیج شده اند لذا بیش از گذشته حقانیت راه خود را یافته ایم و بر آن پایداری خواهیم کرد.

وی افزود: امروز برای ما بیش از هر زمان روشن شد که راه انقلاب که امام (ره) برای ملت باز کرد حق است، بهترین دلیل بر حقانیت جمهوری اسلامی و رهبر انقلاب و حقانیت هویت ملی و دین ما این است که همه اشرار عالم علیه این انقلاب و موجودیت این ملت این چنین بسیج شده اند.

وی با بیان این که افتخار می کنیم آمریکا دشمن ما باشد و ما هم دشمن آمریکا باشیم و این را دلیل بر حقانیت خود می دانیم، اضافه کرد: این که «تفاله های» آمریکا درون کشور بخواهند علیه هویت ملی این انقلاب و علیه دین و راه ما این چنین توطئه کنند دلیلی جز بر حقانیت راه ما نیست.

وی بیان کرد: در این اجتماع بزرگ اولین گفته‌ی ما این است که با رهبری و انقلاب بیعتی دوباره می کنیم و خدمت رهبر انقلاب می گوییم که ما سربازان و فداکاران راه تو در این راه پایداریم و از دادن جان دریغ نمی کنیم و بیعت شهادت و ایستادگی تا پای جان برای پیروزی این ملت و تداوم انقلاب و دستیابی به آرمان های بزرگ امام امت و پیاده کردن آرمان های رهبر را برای خود مژده می دانیم و تا پای جان ایستاده‌ایم.

آقای اراکی با اشاره به حوادث هفته های اخیر گفت: این فتنه ها چیز تازه ای نیست و در واقع جریان های نهفته ای که از قبل بوده خودنمایی کرده اند که صبر نیروهای نظامی و امنیتی و انتظامی آن ها را به غلط انداخته که می توانند خودنمایی کنند در حالی که این صبر، نشانه تدبیر و قدرت ماست که نیروهای امنیتی توانسته اند سرشبکه های آنان را کشف و با تحویل به مراجع قضایی مجازات خواهند شد.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی، نظام رأفت و عدل است گفت: رأفت نظام، توطئه گران را به غلط نیاندازد.

وی از نیروهای امنیتی و دستگاه قضایی خواست، با اقتدار و قاطعیت با همه سرشبکه ها و کسانی که دستشان به خون افراد بی‌گناه آلوده شده با قاطعیت برخورد کنند.

وی همچنین خطاب به سردمداران آمریکا گفت: قصاص قاتلان شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس یک جریان حتمی است و در آینده نزدیک سزای آن را خواهند دید.

وی با تشکر از نیروهای انتظامی، بسیج و دستگاه امنیتی، با قدردانی از مردم در حمایت از نظام و انقلاب اسلامی، گفت: وفاداری این ملت به اسلام، کشور و انقلاب و رهبری ثابت شده است و از ملت می خواهیم نهادهای قانونی و نیروهای امنیتی را در اجرای قانون حمایت بیشتر کنند.

وی با اشاره به توطئه های دشمنان در خصوص هدف قرار دادن هویت زنان ایرانی افزود: حجاب زنان ما نشان هویت، استقلال و آزادگی ملت ماست و زن ایرانی وابسته به نظام غرب و شهوت رانی های آن نظام نخواهند بود و حجاب آن، پرچم استقلال و پاکیزگی است.

وی افزود: کسانی که در این راه اغفال شدند برگردند و به قانون عمل کنند و این ملت تا اجرای کامل قانون از پای نخواهد ایستاد.

وی در ادامه با تشکر از تلاش ها، تدابیر و خدمات دولت گفت: برای اشتغال، ازدواج، گرانی و مسکن تدبیر شده اما ملت انتظار دارند رسیدگی به گرانی و مشکلات جوانان سریع تر و مقتدرانه تر اقدام شود.

وی در ادامه با اشاره به ۱۶ آذر و تکریم شهدای دانشجو گفت: حوزه دست در دست دانشگاه برای دفاع از آرمان ها، ارزش های انقلاب و اسلام آمادگی کامل دارد.

وی افزود: دانشگاه از ابتدای آغاز حرکت انقلاب حمایت از ارزش ها، دین، هویت ملی ایرانیان، هویت قرآنی، هویت حسینی و هویت فاطمی را از اولویت های خود دانسته و ما همگی تا پای جان در یک صف برای دفاع از این آرمان ها و اسلام پای کار هستیم و استقامت می کنیم.»

منبع: شفقنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها