به ايران قسم حصر را تمام كنيد

سید محمد علی ابطحی در کانال تلگرام خود نوشت: به پير، به پيغمبر، به تاريخ، به ايران قسم حصر را تمام كنيد.

به ايران قسم حصر را تمام كنيد

ابطحی نوشت: "امروز تلفن كردم به دختر مهندس موسوي تا فوت مادر بزرگ را به خودش و از طريق او به مادر آزاده اش خانم رهنورد و پدر سرافرازش مهندس موسوي تسليت بگويم.
نسل امروز يادش نيست. وقتي در دهه شصت مهندس موسوي مي خواست نخست وزير شود، بعضي ها او را با عنوان همسر خانم رهنورد معرفي مي كردند. خانم رهنوردمفسر قرآن، هنرمند و دانشمند بزرگي است.
كتابهايش نزد جوانان پرشور قبل انقلاب با اسم مستعار دست به دست مي شد.
٨ سال است در كنارش شوهر مظلومش در حصر به سر مي برد.
امروز در همان حصر خبر درگذشت مادرش را شنيده است.
به خانم رهنورد، به مهندس موسوي، به ساير فرزندان وخانواده مرحومه احترام السادات نواب صفوي تسليت عميق ميگويم.
به پير، به پيغمبر، به تاريخ، به ايران قسم حصر را تمام كنيد."

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    اگر سران ایرانی متهم به راه اندازی فتنه انتخابات سال 88 در ایران از آمریکا و سایر قلدرهای استعمار گر مداخله گر علنا اعلام برائت نکنند و از همسو شدن با فتنه گران بیگانه و درونی بیزاری نجویند وبرای اثبات وفاداری خود به نظام اسلامی ایران و به اصول قانون اساسی کشور سوگند مجدد یاد نکنند چاره ای نیست بجز محکوم کردن آنان به مجازات سرکردگی این فتنه ی شوم. همه ی امور کشور با قاطعیت ضابطه مند قانون بر محور عدل و داد و قسط و برابری باید اداره شوند و در غیر این صورت با سوء استفاده دشمنان چپاولگر رو بوسی و تعارف ، بجز ریشه دار ساختن هرج و مرج خانمان بر افکن بازده دیگری برای کشور نخواهد داشت .

  • علیرضا لایقخواه
    0

    با سلام و احترام من هم خواستار رفع هرچه سریعتر حصر بوده، با اظهارات جناب ابتحی در این خصوص کاملا موافقم. در ضمن درگذشت مادر گرامی خانم زهرا رهنورد رو به فرزند قرآن پژوهشون و مهندس میرحسین موسوی و خانمها زهرا، کوکب و نرگس موسوی و سایر بستگان محترمشون در این روز عزیز تسلیت عرض میکنم و از خداوند متعال برای بازماندگان آرامش و صبر مسئلت دارم با سپاس فراوان.

  • داود
    0

    حق ما مردم را بده تا ازاد بشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها