یک تحلیلگر مسائل سیاسی:

تکذیب نامه ۲۲۷ نماینده مجلس بعد از سخنان مولوی عبدالحمید اتفاق افتاد

یک تحلیلگر مسائل سیاسی به تکذیب نامه نمایندگان مجلس درباره اعتراضات واکنش نشان داد.

تکذیب نامه ۲۲۷ نماینده مجلس بعد از سخنان مولوی عبدالحمید اتفاق افتاد

عباس عبدی در واکنش به تکذیب نامه جنجالی نمایندگان مجلس نوشت: «نمایندگان پیشتر تکذیب نکردند به این دلیل که فکر می‌کردند حتما بجایشان امضا کرده‌اند و آنان نباید تکذیب کنند! و حالا بعد از پنج روز و پس از سخنان مولوی عبدالحمید تکذیب می‌کنند. 

روز گذشته سایت خانه ملت متعلق به مجلس شورای اسلامی نامه جنجالی منسوب به نمایندگان مجلس درباره اعتراضات اخیر را تکذیب کرد و نوشت:  «در چند ساعت اخیر، نامه‌ای در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی با امضای ۲۲۷ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی منتشر شده است که در این نامه خطاب به حجت الاسلام والمسلمین اژه‌ای، ریاست محترم قوه قضائیه خواسته شده است تا پرونده افراد دستگیر شده و معاند در زمره پرونده‌های محاربه دسته‌بندی شود که ماهیت این نامه از اساس جعلی و دروغ است.»

این تکذیبیه دیر هنگام سایتِ مجلس با واکنش تند عباس عبدی تحلیلگر سیاسی روبه رو شد. 

1376319_925

واکنش تند عباس عبدی به تکذیب نامه ۲۲۷ نماینده مجلسعباس عبدی در توییتر نوشت: «نمایندگانی که خواهان اعدام معترضین شدند رفتارشان غیر منتظره نبود. نماینده استصوابی با رای بسیار پایین، چرا نباید خواهان اعدام افراد مزاحم نمایندگی خود شود؟اگر چنین درخواستی نکنند، خلاف وظیفه عمل کرده و عجیب و غیر منتظره است.»

عبدی در ادامه نوشت: «پس از ۵ روز از انتشار این خبر را تکذیب کردند. پیش از آن هم هیچ‌کدام از افرادی که نامشان ذیل نامه بوده آن را تکذیب نکردند. چرا؟ به این دلیل که فکر می‌کردند حتما بجایشان امضا کرده‌اند و آنان نباید تکذیب کنند و تکذیب، برایشان سنگین تمام می‌شود.این بدتر از آن است که امضا کرده باشند.»

این تحلیل‌گر سیاسی در پایان رشته توییت خود نوشت: «جالب این که در تکذیبیه نوشته‌اند نامه در ساعات اخیر منتشر شده. در حالی که خبر مربوط به ۵ روز پیش است. حالا بعد از سخنان مولوی عبدالحمید متوجه زشتی آن شده و تکذیب کردند. قطعا از همان اول بیشتر نمایندگان از انتشارش مطلع شده‌اند و اگر امضا نکرده بودند باید بلافاصله تکذیب می‌کردند.»

منبع: فرارو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها