امام جمعه اهواز:

شال هم حجاب است/ ۸۰ درصد دستگیرشدگان فرزندان طلاق بودند و ۵۰ درصد سابقه اعتیاد به مواد مخدر و الکل داشتند

امام جمعه اهواز گفت: کل شرکت کنندگان در اغتشاشات در سراسر کشور فقط ۹۰ هزار نفر هستند که می‌گوییم مقداری بیشتر است که نسبت به جمعیت ۹۰ میلیون نفری ایران، دو دهم درصد است. یکی از مسائل موجود مغالطه دشمن است. در خصوص تحلیل آماری دستگیرشدگان؛ ۹۵ درصد این افراد مجرد بودند، ۸۰ درصد فرزندان طلاق یا مطلقه بودند، ۵۰ درصد سابقه اعتیاد به مواد مخدر و الکل داشتند و انگیزه این‌ها ۶۵ درصد هیجانی است.

شال هم حجاب است/ ۸۰ درصد دستگیرشدگان فرزندان طلاق بودند و ۵۰ درصد سابقه اعتیاد به مواد مخدر و الکل داشتند

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد نبی موسوی‌فرد امروز (۲۹ مهر) در خطبه های نمازجمعه اهواز اظهار کرد: دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، صداوسیما و رسانه ملی نقش کلیدی دارند. یک جوان می گفت من ۱۸ ساعت را در فضای مجازی می‌گذرانم. مسئولان فرهنگی، هنری و مسئولین نظام حتما باید به این نکات توجه کنند. این اشخاص که برخی از نسل جوان و نوجوان هستند، تبدیل شده اند به یک بشکه باروت که چاشنی و فتیله آن را جریان های دیگر روشن می کنند.

 وی افزود: این اشتباه بزرگی است که تصور کنیم این نسل با مذهب و دین، اهل بیت و قرآن مخالف است یا با ملیت ایرانی و اخلاق و رفتار اهل بیت مخالف باشد؛ اینطوری نیست. نکته درست و صحیح این است که این ها اساسا از نظر فضای ذهنی، از قران، اهل بیت، اخلاق و رفتار، خالی الذهن هستند و چیزی را نمی شناسند. کتاب هایی است که می تواند اعتقادات را تقویت کند اما نسل فعلی اصلا سراغ کتاب خوانی نمی رود و فرهنگ کتاب خواندن مفهوم ندارد.

امور تربیتی در آموزش و پرورش به حاشیه رفته است

امام جمعه اهواز گفت: به طور خاص شناخت درست و دقیقی از ایران قبل و بعد از انقلاب ندارند؛ انقلاب را ندیده اند و بعد از آن نیز متاسفانه دستاوردهای بعد از انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را هم ندیده‌اند. اخلاق دینی و رفتارهای اهل بیت و پیوندهای خانواده و این مسائل برای برخی از این نسل متاسفانه جایی ندارد و شاید می توان گفت به این خاطر است که نسبت به این بعضی از نسل، واکنش و حساسیت جدی نداریم.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد با اشاره به اهمیت تاثیر والدین و معلم بر نسل جدید عنوان کرد: وقتی مقام معظم رهبری می فرمایند حوزه انقلابی یا دانشگاه و آموزش و پرورش انقلابی و اسلامی، منظور آن است که آن کسی که می تواند بستر را فراهم کند معلم است. تمام توجه باید روی معلم باشد. بنابراین دانشگاه فرهنگیان اخیرا توسط رهبری مورد توجه قرار گرفته است و معلم باید از این فیلتر عبور داده و تربیت شود.

وی افزود: در بخش آموزش و پرورش با کمال تاسف در سال‌های اخیر، امور تربیتی آموزش و پرورش به حاشیه رفت. پرورش به معنای واقعی کلمه در آموزش و پرورش به حاشیه رفت. پدر و مادری که برای تامین مایحتاج مادی و تامین شهریه مدرسه، خود را به آب و آتش می زند. پدر و مادری که از پهن شدن دام خطرناک اعتیاد وحشت دارد و در انتخاب دوست فرزند دقت می کند، آیا می داند در فضای مجازی مانند اینستاگرام و تلگرام و... فروش مواد مخدر به شدت فعال است؟ صفحات مجازی مروج فحشا است و شبهات اعتقادی در آن وجود دارد.

۲۵ درصد آن ها بخاطر اشتغال و بیکاری و ۱۰ درصد بخاطر حجاب آمده بودند. ۸۰ تا ۸۵ درصد مردم قائل به حجاب هستند اما حجاب که می گوییم شال هم حجاب است

نظام بنا ندارد فضای مجازی را کاملا حذف کند

نماینده ولی فقیه در خوزستان بیان کرد: آیا فضای مجازی که فحشا در آن موج می زند، محیط مناسبی برای دوست یابی است؟ بازهم عرض می کنم اینکه ما به دنبال حذف مجازی هستیم یا جوانان فکر کنند نظام بنا دارد فضای مجازی را کاملا حذف کند، به هیچ عنوان اینگونه نیست. اسلامی که این قدر ترغیب به علم می کند و فضای مجازی که منافع کثیری دارد اما چاقوی دو لبه است.انسان باید بداند چگونه از این فضا استفاده کند. علم می خواهد ما را به خدای متعال نزدیک کند و آخرت را تامین کند، ارزش علم به موضوع علم است اما همین علم اگر ما را از خدا دور کند به اندازه پشیزی ارزش ندارد.

وی عنوان کرد: از نظر آمریکا، ایران دنبال عامل موثر در کاهش هژمونی این کشور است و ایران را تهدید جدی در منافع غرب می داند. کابوس سه قدرت در منطقه شامل کشورهای غربی، آمریکا و انگلیس و ... از آن جهت است که همگرایی سه قدرت یعنی ایران، روسیه و چین را ملاحظه می کنند و این پیوند در ذهن نظام سلطه تازگی ندارد.

موسوی فرد افزود: در خصوص تحریم تنباکو که با فتوای میرزای شیرازی رقم خورد و دولت انگلیس هدف استعمار داشت، همه رفتند که به میرزای شیرازی تبریک بگویند که دیدند ایشان اشک می ریزند، گفتند چرا؟ گفت تا امروز، استعمار به قدرت مرجعیت پی نبرده بود و الان به این خطر پی بردند. بنابراین برای آن برنامه ریزی می کنند.

وی بیان کرد: هفتاد سال قبل، سال ۱۹۵۲، رییس جمهور آمریکا پس از انتخابش مصاحبه‌ای کرد و گفته بود که گمان نمی کنم منطقه ای مهمتر از ایران روی نقشه جهان وجود داشته باشد. ایران از ذخایر سرشار برخوردار است و در چهار راه مهم جهان واقع است. اگر روزگاری ایران و شوروی در کنار هم قرار گیرند دیگر جای امنی برای غرب نخواهد بود. ایران نباید به گذشته دور خود بازگردد و به قدرت نظامی تبدیل شود، بروید و تاریخ این کشور را بخوانید.

امام جمعه اهواز گفت: تمام تلاش غرب و جبهه صهیونیسم بر این است که اراده خود را به ایران تحمیل کنند که از ۴۳ سال گذشته توفیق نداشتند. بارها شکست های راهبردی خوردند و به حول و قوه الهی از این به بعد به رهبری مقام معظم رهبری و همراهی امت اسلامی، حتی اگر این توطئه‌ها مکرر است، مکرر شکست خواهند خورد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد گفت: آنچه که امروز راه گشا است، جنگ نرم و قدرت نرم هر کشوری است. زنجیره قدرت نرم زنجیره پولادی است. برای کنش موفق در این عرصه، چهار اتفاق مهم باید بیفتد؛ اول، شناخت ماهیت جنگ نرم توسط مردم، معلمان، دانشگاهیان، جوانان و پدران و مادران. دوم شناخت نقشه دشمن در این عرصه، سوم شناسایی کنشگران اصلی عرصه جنگ نرم در جبهه حق که شما مردم هستید و چهارم راهبرد مقابله با جنگ نرم است. جنگ نرم خیلی خطرناک تر از جنگ سخت است. در جنگ سخت جسم ها به خاک و خون کشیده می شود اما در جنگ نرم روح ها به قعر جهنم می روند.

وی عنوان کرد: ما باید ماهیت جنگ نرم را خوب بفهمیم. امروز هزاران توپ‌خانه دشمن برای دروغ پردازی و بزرگ نمایی مشکلات به سمت ملت مشغول شلیک هستند. در فصای مجازی باید مواظب باشیم علیه هویت ما شلیک می شود. آمار بی اساس و دروغ ارایه می دهند و چهره های موفق مردم را تخریب می کنند و دستاوردهای انقلاب را کتمان می‌کنند. ناموفقیت ها و ضعف ها را اگر یکی باشد ضریب می دهند و به هزار می رسانند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در خصوص دستگیرشدگان اتفاقات اخیر، گفت: کل شرکت کنندگان در اغتشاشات در سراسر کشور فقط ۹۰ هزار نفر هستند که می گوییم مقداری بیشتر است که نسبت به جمعیت ۹۰ میلیون نفری ایران، دو دهم درصد است. یکی از مسائل موجود مغالطه دشمن است. در خصوص تحلیل آماری دستگیرشدگان؛ ۹۵ درصد این افراد مجرد بودند، ۸۰ درصد فرزندان طلاق یا مطلقه بودند، ۵۰ درصد سابقه اعتیاد به مواد مخدر و الکل داشتند و انگیزه این ها ۶۵ درصد هیجانی است.

موسوی فرد گفت: همچنین ۸۰ درصد از این افراد دیپلمه و ۲۰ درصد بالای دیپلم بودند. ۶۰ درصد این افراد، ۱۵ تا ۲۰ ساله، ۲۰ درصد ۲۰ تا ۳۰ ساله و ۲۰ درصد بالاتر از ۳۰ سال. همچنین جنسیت آن ها ۸۵ درصد مرد و ۱۵ درصد زن هستند. فقط ۱۵ درصد زن بودند چه می شود که اینقدر مرد دنبال برهنگی زن است. جالب این است که برداشت دستگیرشدگان از ایران این است که کشوری مخروبه است. من چندین بار گفتم اقداماتی که اخیرا حداقل در خوزستان انجام شده مرتبا این ها را بگویید تا نسل جدید ببیند.

وی یادآور شد: ۲۵ درصد آن ها بخاطر اشتغال و بیکاری و ۱۰ درصد بخاطر حجاب آمده بودند. ۸۰ تا ۸۵ درصد مردم قائل به حجاب هستند اما حجاب که می گوییم شال هم حجاب است. مجددا آمار گرفته شده بود و اخیرا هم نظرسنجی شد حدود ۸۰ و خرده ای درصد از مردم قائل به حجاب هستند؛ برخی از این ها نه تنها همت و باکری حتی اسم حاج قاسم را نمی شناسند.

منبع: انتخاب
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 136
  • مش جمعه
    7

    رفراندوم هست که درصدها را نشان خواهد.برای صحت حرفهایت تقاضای رفراندوم کن تا نودهزار به نودمیلیون نرسیده است

    نظرات شما -
    • ناشناس
      6

      این آمارهای دروغین را از کجایتان استخراج می کنید؟! حتماً ۵۰٪ دستگیر شدگان هم بزعم شما فساد اخلاقی داشته اند؟!

    • ناشناس
      4

      خودشان میدانندچه خبراست وشهامتش راندارندبرای همین برای گول زدن خود به هردروغ ومُهملی تن میدهند

    • فقر و اختلاس
      3

      چرا از اختلاس و ثروت های جمع کرده و گرانی های کمرشکن که کمر همه مردهای میهن عزیزمان را خم کرده و بیکاری و فقر مزید بر علت شده حرف نمیزنید بیکاری که شماها بوجود آوردید و باعث فقر مالی بالطبع طلاق شده از اینها حرف میزدید و راهکار میداید نه الان

    • ناشناس
      4

      شما کلاهتان را بگذار بالاتر از این بهشتی که برای ملت مظلوم ساختید چه کسی باید جوابگوی امار طلاق اعتیاد بیکاری بیخانه مانی مهاجرت نخبگان کشور خود کشی بزهکاری فقر و کوچک شدن سفر ملت دین گریزی پناه بردن به فر هنگ غرب و دشمن باشد ایا این نتیجه ندانم کاری وکم کاری خودرای خودبینی غرور تکبر شما مسولین نیست این نتیجه ۴۳ سال کشت و کار شماست که حال درو می کنید

    • نظر نظر نظر
      2

      وی افزود: این اشتباه بزرگی است که تصور کنیم این نسل با مذهب و دین، اهل بیت و قرآن مخالف است یا با ملیت ایرانی و اخلاق و رفتار اهل بیت مخالف باشد؛ اینطوری نیست.//////
      فقط تحلیل جمله بالا و نظرات خوانندگان در پایین رو در نظر بگیریم
      خلاصش اینه
      بله مخالف خدا و دین نیستن
      اما فکر نمیکنین مخالف شما ها باشند و نمیخان شماها باشین دیگه !!؟
      سوال
      اگر کسانی نخان شماها باشین آیا مجرم هستن !؟ نظر کسی مخالف نظر شما باشه مردتد و محاربه !؟

    • 26

      من دوست دارم حکومت کشورم اسلامی باشه ،،بهتر از اینه که فردا مشروبخواران بر کشورم حکمرانی کنند
      اسلامی است وضعمون اینه،، وای به روزی که همین چهارتا اعتقاد هم نباشه

    • سید
      1

      زنده باد وطن و هموطن
      زنده باد شهدای ازادی
      دروود بر جمهوری ایرانی

  • آزادی
    5

    یکی دیگه گفته بود ۲۰۰هزار نفر بودن اول هماهنگ کن بعد حرف بزن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      4

      برای مشروعیت نداشته به هردروغی متوسل میشوند

  • ناشناس
    4

    خداوند شما را به خاطر تهمت وافترا در اتشی جهنم خواهد سوزاند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      جهنم اگر وجود داشت این همه جرم و جنایت نمی کردند که.

  • آشیل
    4

    بیشتر این نسل دین گریز شدن و به عقاید ۵۰ سال پیش شما اعتقاد ندارند خود شما باعث دین گریزی جوانان شدین انکار واقعیت به نفع شما نیست تا زمانی که فرصت دارید از قدرت کناره گیری کنید

  • ناشناس
    4

    برو دروغگو يي بيش نيستي

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      مردم و جوانان از همتان متنفرن متنفرن متنفرن متنفرن متنفرن

  • فرهاد
    6

    خبرفوری بهتر نبود تیتر میزدید توهین سنگین امام جمعه اهواز به بچه های طلاق؟

  • ناشناس
    5

    سئوال رياضي امتحانات نهائي نيم سال اول
    ٩٠ هزار تا ٩٠ ميليون چند درصد مي باشد ؟

  • ناشناس
    3

    واقعا چرا باید بعد از ۴۲ سال اموزش و پرورش اسلامی این همه خانواده طلاق این همه فرزندان طلاق و این همه معتاد و افسرده و ...داشته باشیم؟؟؟؟؟؟

  • ناشناس
    2

    شماها که اسم همت باکری سلیمانی رومیشناسید چرادزدیهای میلیاردی میکنید چراپول ملت روخرج عربهای لخت سوریه ویمن ولبنان فلسطین عراق میکنید چرابچه هاتون دربهترین دانشگاههای اروپا وامریکاتحصیل میکنند چراشماکه میشناسید این چنین هستند فرق شما بامردم چیست

  • ناشناس
    3

    به هر حال برای توجیه اعتراضات باید یک انگ و اتهامی به دیگران بزنید!! پس هر کسی به کوچکترین اشکال و ایرادی در کشور ایراد بگیرد معتاد به الکل است یا فرزند طلاق!! عجب !!
    البته بازداشت شدگان را هم مجبور می کنید به دروغ این موارد را بیان کنند. آخوند روباه

  • 3

    دستاوردهای انقلاب دقیقا چه مواردی هستند ؟؟؟؟

  • 3

    مگر کشور مخروبه نیست ؟؟؟؟. چند نمونه از پیشرفت هایتان را بیان کنید ؟؟

  • ناشناس
    3

    این همه آدم فرزند طلاق و یا معتاد به الکل هستند ؟؟؟ عجب روباه مکاری هستد شماها!!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      10

      کسی که گلوی پلیس رو میبره، حتماً الکل مصرف کرده وگرنه آیا یک انسان در حالت عادی می‌تونه این کار رو بکنه؟؟؟؟

    • به ناشناس شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ ۱۱:۱۶:۴۶
      1

      شما بفرمائید کسی به کودکان مردم تجاوز میکنه چی مصرف کرده

    • ناشناس
      0

      اگر راست باشه چه بسا اون هم چیزی مصرف کرده باشه به هر حال فرقی نداره مردم یا پلیس.....
      ما انسان هستیم و باید به مقام انسانیت احترام بگذاریم

  • ناشناس
    3

    این هایی که میگی نمونه ای از کل جامعه ایرانی بودن و اگه راست بگی که وای به حال ما

  • فرشید
    4

    عجب!!!
    پس همه لش و لوش بودن !!!
    عجب آدمایی هستید که همچین انگهای کثیفی میزنید و به به بچه های طلاق توهین میکنید
    چرا پای بچه های طلاقو میکشی وسط و میزاری کنار دائم الخمرها؟
    درضمن همه کسانی که اومدن بیرون بهترینها بودن

  • ناشناس
    3

    خدا وکیلی بچه های خودتان زیر بار حرف زور می‌روند که همه در رفاه هستند که توقع از مردم که خیری از شما ندیدنددارید که هر چی شما میگویید چشم بسته قبول کنند

    نظرات شما -
    • من
      3

      بابا بچه های یه عده از مسیولین باباهاشونو ادم حساب نمیکنن وگرنه تو مملکت اداره شونده بابا هاشون می مونن

  • رابی
    3

    حاجی این آمار را کجات درآوردی؟
    دیروز اعلام کردید معترضان کلا ۲۰۰هزار نفر بوده اند!
    امروز تخفیف ویژه دادی شد ۹۰ هزار نفر؟
    دو هفته دیگه بگذره اصلا منکر اعتراضات میشی.
    معترضان را هم که از تمام اقشار جامعه از استاد دانشگاه و دانشجو و دانش آموز و فرهنگی و کارگر و غیره در آن وجود دارد فرزند طلاق و معتاد و الکلی معرفی کردی!

    بعدا اگر اینهمه معتاد و فرزند طلاق در ایران وجود دارد نتیجه مدیرت صحیح امثال شما در اداره کشور است.

    نظرات شما -
    • دوست
      1

      را بی جان ناراحت نشو ،منظور آنهایی که زندانی شده اند را میگوید !!!شاید هم فقط در اهواز عزیز را میگوید

  • ناشناس
    2

    حاج اقا علت طلاق والدین اینها را هم پرسیدید چرا والدینشان از هم جدا شده اند ؟، چرا معتاد شده اند ، یا شاید همه زباله گردها بودند ،، حاج اقا حرف را باید سنجیده زد

  • ناشناس
    2

    آقای به اصطلاح امام جمعه .هرگزازخودت پرسیدی چه عواملی درحکومت اسلامی که شمامسوولین آن هستیدباعث شده طلاق زیادباشدوفرزندان طلاق درجامعه به قول شمابه خیابان بیایندآیامدعی نبودیدبایک رادیووپول خمس وزکات ونفت مملکت رامدینه فاضله میکنیدپس چه شد.

  • مهران
    2

    این ها چه دلخوشی دارند .؟ چی میزنه ؟ یخورده هم به ما بده دلمان خوش شود

    نظرات شما -
    • فری
      1

      فقط لایک و دیس لایک ها رو نگاه کنید،دقیقا یک به ده هستیم،بعد میگن از صدمیلیون جمعیت ایران سی هزار نفر اعتراض داشتن و گول خوردن و گوگولی و طرفدار نظامن در اصل😂😂😂خدا بگم چکارتون نکنه،این که دروغگو کم حافظه میشه و حرفاتون باهم فرق میکنه خیلی خنده داره،من جدیدا خدابه سر شاهده جوک نمیخونم و حرفای مسئولینو میخونم روده هام میبُره😃😝😁😂

    • ناشناس
      1

      جدا ؟؟؟؟
      در فضای مجازی که نام دیگرش فضای دروغین است شاید شما زیاد باشید
      ولی در کوچه و خیابان و در واقعیت می‌بینید که مردم مشغول زندگی خود هستند و از تظاهرات خبری نیست....
      گاهی عده‌ای گوشه ای خرابکاری می‌کنند و دیگر هیچ.....
      به نظرت اگر مردم آنقدر که شما میگویید مشکل داشتند و در فشار و تنگناه قرار داشتند سکوت می‌کردند؟؟؟؟؟
      من بعید میدانم.....

  • ناشناس
    3

    دروغگویی که حلال است ،،،چرا لباس پیامبر پوشیده ای

    نظرات شما -
    • ناشناس
      3

      این لباسی که بر تن کرده اند لباس پیامبر نبوده ونیست و از حدود صد سال پیش برای خود ساخته اند.
      در ضمن مگر اسلام را باید در لباس جست؟
      چه کسی گفته هر کسی عبا و عمامه و نعلین بپوشد آیت الله است و بقیه آیت شیطان ؟
      آنچه که انسان با ایمان دارد خدا پرستی و خداترسی و ظلم نکردن به خلق و اخلاق و خوی انسانی و بی توجهی به مال دنیا ... است.

    • 0

      تاریخ را مطالعه کنید، لباس پیامبر اسلام. لباس کشورهای هاشیه خلیج فارس هستش نه لباس آخوند ها .

  • آلن
    2

    خب اگه دو دهم درصد هستند چرا از رفراندم می ترسید!
    دروغگو تر از آخوند نداریم

  • ایرانی
    1

    اگه خبری نیست پس چرا اینترنت را وصل نمیکنید؟

  • ناشناس
    1

    ببينيد در ٤٤ سال چه گندي رده ايد كه اينقدر آمار طلاق و اعتياد بالا رفته!

  • داریوش اقبالی
    1

    امان از راه بی راهه امان از سرو افتاده امان از این همه رهزن امان از ناتمام ما امان از روز بی روزن امان از شام مرگ آوا امان از ......خداوند ایران ما را از دروغ و ریا و نیرنگ قحطی آفت زدگی نجاتم ده که از این مسلخ نجاتم ده بیا و .....

  • موسولینی
    2

    این بچه هااگرمیدونستن که پدرانشون باعث ازدست رفتن چه نعمتهایی شدن که پیش ازانقلاب وجودداشت ؛شدندبرعلیه پدرانشون می شوریدن

  • ابوالهول
    1

    فرمانده نیروی انتظامی میگه ۲۰۰ هزارنفراین میگه ۸۰ هزارنفر!! کدوم درست میگن؟؟ اونوقت این تعداد؛اینهمه بقول شماخرابی به باراوردن؟؟؟خخخخخخخخخخخخخ۷خخخخخخخخخخ

    نظرات شما -
    • من
      2

      خخخ خدامیدونه امار واقعیو

  • اسکندرمقدونی
    1

    یعنی ۸۰هزارنفرباعث این همه مشکلات شدن؟ باعث قطع اینترنت؛ واتس اپ ؛اینستاوباقی قضایاشدن؟؟؟ واقعاعجب قدرتی داشتن!!!!!!

  • ناشناس
    2

    وَلَوْ شَاءَ رَبُّكَ لَآمَنَ مَنْ فِي الْأَرْضِ كُلُّهُمْ جَمِيعًا أَفَأَنْتَ تُكْرِهُ النَّاسَ حَتَّى يَكُونُوا مُؤْمِنِينَ ﴿۹۹﴾
    ایه ۹۹ سوره یونس

  • ناشناس
    2

    پس خاک تو سر اون متولیانی که اینهمه فرزند طلاق و معتاد تحویل جامعه دادند.

  • علی
    3

    در شان یک امام جمعه نیست از این حرف ها بزند

    نظرات شما -
    • 0

      میشه بفرمایید شان امام جمعه چیه ؟

  • ناشناس
    1

    چقدر دروغ میگید خوب به نظر شما چرا باید اعتیاددزیاد باشه

  • علی
    1

    سرتون رو مثل کبک کردید زیر برف

  • ناشناس
    1

    اگر مسئولین نظام صحبتهای ایشان مورد واکاوی و بررسی قرار دهند و نتیجه ان را هم اعلان نمایند برای جامعه بد نیست 1__ علت این همه طلاق در جامعه چیست ؟؟ 2__ علت این همه معتاد آنهم قشر جوان در جامعه چیست همین دو مورد را بررسی کنند

  • ناشناس
    2

    پس طی ۴۳ سال مملکتی ساخته اید که زنان و مردان زیادی خانواده را ترک کرده و طلاق گرفته اند و کلی زنان و فرزندان بی سرپرست وجود دارد . همچنین اعتیاد در بین جوانان موج میزند.
    پس شما مسئولین و عالمین چه غلطی میکردید؟
    مگر خمینی نگفت ما نه تنها دنیا بلکه آخرتتان را هم درست میکنیم . این بود نتیجه درست کردن دنیای این مردم ؟
    دنیا یشان را که به گند کشیدید وای به حال آخرتشان .
    شما فقط بدنبال منافع خودتانید.

  • ناشناس
    1

    برو اول دهندو آب بکش که تهمت به بچه های طلاق نکنی گیرم بچه طلاقی یا بچه های معتاد هستن اونم مقصرا شما هستید بچه طلاقها خیلی با شرف تر از شما هستن بچه طلاقی میشناسم با شاگرد ممتاز مدرسه نمونه دولتی آون وقت باید پشت کنکور چند سال بمونه چون سهمیه نداره آون وقت آقازاده های شما با پول بیت آلمان تو آمریکا بهترین دانشگاه درس میخونند

  • 1

    پس از یه مشت بچه طلاق و معتادان بدبخت ترسیدید همه چیز فیلتر کردید دورغ گو بچه ما هم آگه اختلاس میکردند می رفتن آون ور خوش گذرانی میکردن

  • ناشناس
    1

    از یک کشور ۸۵ میلیکنی طبق آمار خودتان ۶۵ میلیون فقر در مطلق هستند کشوری ثروتمند که مورد چپاول شما آخوندها قرار گرفته ننگ بر شما جیره خواران

  • ناشناس
    1

    نگویید بچه طلاقی یا محتا بگو بچه های که سهمیه قبولی دانشگاه رو ندارم بهترین معدل نمونه دولتی درس بخواند آون وقت چون سهمیه ندارند باید چند سال پشت کنکور بمونه بد افسردگی بگیره ولی یه مشت آدم بیسواد مث امسال تو هیچ دروغ ببافه

  • ناشناس
    1

    مرکز دروغگو گو از لباست شدم کن

  • ناشناس
    1

    از خودت پرسیدی این همه طلاق چرا اتفاق افتاده؟؟ و در ثانی این فرزندان طلاق ایرانی هستند یا نه ؟؟ حق و حقوق دارند یا ندارند ؟ این همه طلاق و معتاد حاصل گزینش و انتصاب افراد بی خاصیت در راس امور کشور نیست ؟؟

  • غریبه
    1

    اون آماری که گفتی آمار بچه های حرامزاده مسئولین خدوم بود که در بلاد کفر مشغول سرمایه گذاری وجوهات ارسالی پدران ریاکار و ربا خوار و حرام خوار شان هستند .. تو که ادعای انقلابی بودن میکنی ساکت باش تا جامعه ارام شود

  • مهرداد سربندی
    1

    کل شرکت کنندگان در اغتشاشات در سراسر کشور فقط ۹۰ هزار نفر هستند که می‌گوییم مقداری بیشتر است که نسبت به جمعیت ۹۰ میلیون نفری ایران، دو دهم درصد است. یکی از مسائل موجود مغالطه دشمن است. در خصوص تحلیل آماری دستگیرشدگان؛ ۹۵ درصد این افراد مجرد بودند، ۸۰ درصد فرزندان طلاق یا مطلقه بودند، ۵۰ درصد سابقه اعتیاد به مواد مخدر و الکل داشتند و انگیزه این‌ها ۶۵ درصد هیجانی است.
    95% مجرد
    80% فرزند طلاق
    50% معتاد
    65% هیجانی
    40% رمانتیک
    35% مو قشنگ
    30% ترانس
    20% تو خواب راه می رفتند
    10% مجهول الهویه
    خلاصه هیچکدام در ارتباط با خارج نبودند. جالب اینه که رئیس پلیس میگه 200 هزار نفر را دستگیر کرده اند. نمیدونم چرا وقتی 95 هزار نفر شرکت کننده در اغتشاشات داشتیم بیخودی 200 هزار نفر را بازداشت کرده اند. یعنی مردمی هم که تو خونه بودند بازداشت کرده اند؟

  • ناشناس
    1

    ی ذره فکر کنید ببینید چرا این همه طلاق ؟ تا شاید ثواب 70 سال عبادت عابد زاهد ببری حاج اقا
    الان زمان شاه بود خودتون ... میدادین ک فساد حکومت باعث طلاق و ... شد.

  • 1

    مواد مخدر رو هم ک اشرف پهلوی قاچاق میکرد الان 43 سال کب جاش گرفته حاجی

  • غلام داغون
    2

    امام جمعه فقط کامنتهای همین جا و مثبت منفی ها رو ببین . خواستم بگم حرف و منطقت و تفکراتت صرفا" همینقدر خریدار داره!

  • زمان
    1

    ٨٠درصد با٥٠درصد مشود ١٣٠در صد دستكىر شدگان مگه همچون چيزي ميشه!!!!!

  • ناشناس
    1

    عجب دستاوردهایی داشته ایدطلاق اعتیاد به الکل وغیره

  • ===
    0

    نابغه هر چی هستند محصول 4 دهه حکومت غیر مشروع و غیر مقبول و غیر کارمد آخوندهای مفت خور هستند . اگر شعور حکمرانی داشتسد که این همه معتاد و طلاق و تنش و ناهنجاری نبود .

  • عبداله
    0

    مگه نماز خواندن پشت سر دروغگویان موجب بطلان نماز نیست؟ این آمار را از کجا آورده که اینقدر با اطمینان عدد و رقم میدهند حاج آقا

  • ایران
    0

    باز جای شکرش باقیست دروغگوی حرامزاده نیستند.

  • ناشناس
    0

    امام جمعه محترم چرا از حقیقت فرار میکنید آمار واقعی آن ۵۲ درصدی هستند که در انتخابات شرکت نکردند و از ۴۸ درصدی هم که شرکت کردند آنهایی که رای سفید دادند را حساب کنید ببینید معترضین چقدر از جمعیت ۸۰ میلیونی را شامل میشوند.

  • بیطرف
    0

    از افتخارات شما در این ۴۵ سال.کسب این نتایج است.

  • درصد
    0

    25 درصد بخاطر اشتغال و بیکاری و 10 درصد بخاطر حجاب... بقیه اش رو نگفتی که 65 درصد بقیه برای چی بوده؟

    نظرات شما -
    • حزب الله
      0

      شما در جریان تیستید،آن شصت و پنج درصد آنهایی هستند که فریب آمریکای شیطان و اسرائیل داغان را خورده اند و ما افع کردیم و سخن نگفتیم از آنها
      لطفا گیر ندهید که خدا با ماست و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و دشمنان لبنان خواهیم زد

  • ناشناس
    0

    قول میدیم دفعه بعدی بیشتر در تظاهرات شرکت کنیم.

  • ناشناس
    0

    زمان ۵۷ هم ۹۰ در صد باز داشتی ها فرزندان این تیپ بددن

  • Amir
    0

    ای کاش شماکه چنین سوادی درآمارواطلاعات دارید،آماری هم ازفقر ونداری مردم،آماری از ازهم پاشیدن خانواده ها ،آماری هم ازبیکاری وزباله گردی و.....می‌دادید

  • ناشناس
    0

    گفت شيخا، هر آنچه گويي هستم
    اما تو خود آنچه مي نمايي هستي؟

  • رامین
    0

    بابا جان با این آمار که خودتون رو میبرید زیر سوال ، این نسل چقدر طلاق و معتاد دارد؟ پس کو دستاوردهایتان

  • آرشان
    0

    رفراندم با حضور سازمان ملل

  • محمد
    0

    اخر فیلم مختار و قسمت های که شیون و زاری می کردند که چرا حسبن را تنها گذاشتن را ماها بزرگترها هزار بار دیگر باید ببینیم .شد حال روز مردم ایران

  • ناشناس
    0

    هر کی تریبون دستشه یه انگ به مردم معترض میزنه .راست میگید یروز بگید بیان اعتراض کنید بدون ترس از پلیس و بازداشت و کشتنشون .

  • بابا لنگ کوتاه
    0

    حاجی اصلا هر چی بگی قبول فقط جون مادرت یه جارو برقی وقت کردی بگیر رو ریشات،گوشی موبایلم احساس میکنم شپشو شده از وقتی عکستو دیدم :| حمومم برو ثواب داره :|

  • ناشناس
    0

    مگه بچه های طلاق تو سرشماری شما نیستن مگه معتادین در آمار شما نیستن وقتی اخلاقیات در جامعه ای کمرنگ میشه آسیب های اجتماعی هم باهاش می آد منظورم به دین نیست پایبندی مسئولین و مردم به اخلاق ،درسته که همه طلاقها دلیل اقتصادی نداره اما نداری و فقر پایه ی خیلی چیزاست مخصوصا یه عده که به هر دلیلی صاحب ثروت شدن چون بلحاظ فرهنگی رشد نکردن ندیدبدید بازی در مئ آرن وچشم و هم چشمی هم بماند از خداشونه یه مناسبتی گیرشون بیاد و خودشون رو به رخ دیگران بکش مسئولیت با اونائیه که از طریق رانت و سهمیه و هزار کوفت و زهرمار یه سری تازه به دوران رسیده رو پدید آوردن که قدم به قدم اخلاق رو در جامعه کم رنگ کردن خانواده ها از هم پاشیدن تعهد از بین رفت جوانانمون رو به اعتیاد کشیدن الان هم جزو سرشماری نیستن معلومه اونایی که آدم حساب می شن الان تو گشت و گذار و گشتن تو کشورهای دیگه و ویلاهای لاکچری مگه مغز خر خوردن این همه نعمت که براشون سرازیر شده از دست بدن

    نظرات شما -
    • ک.دک مظلوم غزه:(
      0

      نخیر قریان،همه ملت ایران باید حزب اللهی و به به گویان باشند و معتادین و بچه های طلاق و مشروب خوران از همان سی هزار نفر اغتشاشگرانند
      همین است که هست،فقط به فکر کودکان کرانه باختری و غزه و فلسطین و سوریه باشیم
      این اصل نظام است

  • ناشناس
    0

    30 در صد مازاد را از کجا آورده

  • ناصر
    0

    برفرض اگر حرف شما است هم باشد که نیست بچه های طلاق ثمره ۴۳سال حکومت بدون تدبیرشماها است که نه سیاست بادین نه ازاقتصادوتامل با دنیا چیزی میدانید فقط تهمت والکی حرف زدن شماست

  • ناشناس
    0

    مشکلات از آنجا است که کشور با خرد جمعی اداره نمی شود و نظرات و عقاید مردم رد صلاحیت می شود. اداره کشور با خرد گروه خاص نتیجه آن جز وابستگی به روسیه و فقر اقتصادی و اعتقادی و لیست سیاه و نارضایتی چیز دیگری نیست.

  • رضا
    0

    اگر این آمار درست باشد مایه ننگتان است نه افتخار... چرا که نشاند دهنده عملکرد بیش از 40 سال حکومتتان است....

  • مهدیه بارانی
    0

    با سلام خدا پدر و مادر شما را بیامرزد احسنت با این آمار
    چرا این آمار بوجود آمد

  • ناشناس
    0

    دمت گرم به به به این آمار 80درصد و 50درصد و 65درصد و ......بنازم به این آمار ها -دستتون درد نکنه لطفا خود جنابعالی از این درصد ها خجالت بکش ببین چه مملکتی درست کردی .

  • ناشناس
    0

    عجب فامیلی برای خود درست کردی عراقی
    عجب ایرانی درست کردید چهل و سه ساله

  • رضا حکم ابادی
    0

    خوب تقریباً نیمی از ازدواج ها منجر به طلاق است این جوانان ایران هستند تف بر مدیریت غلط که جامعه را به انحطاط کشاند ه است

  • ناشناس
    0

    حالا که اینقدر مطمینی یک لطفی بکن و فتوا یا دستور بده اوناییکه تو راس نشستن و توله هاشون را با غارت بیت المال اونور آب فرستادن و با اختلاس جیب حرومزاده هاشون را پر پول کردنو اونجا دارن لهو لعب میکنن و به بهانه ای روی ماشین های مدل بالاشون شامپاین باز میکنن اونا را به کشور گل و بلبل برگردونن و دسته جمعی این مملکت را گلستان کنیم و اسلام را زنده نگه داریم . ایرادی که نداره ححححااااج آااقا.

  • ناشناس
    0

    اینا همه کار آمریکا هستش خوانندگان محترم ببخشید حاج آقا یادش رفته بود این کلمه را بگه با اجازشون من اشاره کردم تا مطالبش کامل و هدفمند باشد ...

  • عادل
    0

    از هر طرف حرفت حساب کنی تا خجالتش برای حکومت هست اگر اینقدر طلاق بوده مقصرش خوتان هستیید و اعتیاد هم باعثش شما هستتید

  • مریم
    0

    ای مسلمانان از تعداد اندک خودتان در مقابل انبوه کفار نهراسید که خداوند با شما هست و شما را یاری خواهد نمود
    ای مردان مومن از اسلحه ها و قدرت نظامی و تعداد انبوه دشمنان نهراسید که خداوند یار و یاورتان هست
    به تعداد اندک نیست
    اگر خدا بخواهد پیروز مبشوند

  • شبنم
    0

    خدایا پولی برسان تا ازین جهنم خلاص بشیم

  • فتح الله احمدیان
    0

    تاحالامیشدحدث زد ای حاجی (نبی)بابقیه فرق داره،
    حالابااین حرفا مسجل شد همشون سروته یک کرباسن،جمعیت چند میلیونی رومیگی ۹۰هزار،
    اونم باچه آمارهای مسخره ای،،،،
    انگارحاجی دکترای آماره.....

  • شهریار
    0

    انصافا وجدانا به شرفت قسم بخور که به صحت حرفت اعتقاد داری ؟یانه
    این داستان سرایی ها تمام شده است
    مردم آگاه هستند
    خیلی سعی کردید باسوادها را بفرستید دورترین نقاط دنیا و همه را معتاد و جیره خور کنید ولی نتوانستید
    و نمی توانید
    بخاطر این هم تمام سرمایه هاتون با اسامی جعلی در خارج سرمایه گذاری کردید چونکه به فرداتون هم هیچ امیدی ندارید
    می دوانید که با مردم چی کردید
    از حسابرسی وحشت دارید
    سرنوشت صدام ، قذافی ، و........ را دیده اید ولی عیرت نگرفتید

  • ناشناس
    0

    با سلام بی نهایت متاسفم برای نظر این بزرگوار که فرمودند 80 درصد دستگیر شده‌گان فرزندان طلاق هستند فرزندان طلاق بی نهایت خوب تربیت میشوند و فرقی با مابقی ندارند من به عنوان مادری که فرزند طلاق را بزرگ کردم درخواست عذرخواهی ایشان را دارم و باید به محاکمه شکایت شود 80 درصد به اضافه 50 درصد ؟؟؟؟؟؟؟؟/

  • 0

    جناب به افتخاراتتون اینو اصافه کنید که از برکت جمهوری اسلامی که شما ساختین تو هر خانواده ایرانی موردی برای طلاق و موردی برای مواد مخدر هست... پس شاید این بار امار شما استثنا درست باشه

  • فتح الله احمدیان
    0

    حاجی،اگر یک روز فقط یکروز مردم آزادباشن،میبینی بیش از۸۰میلیون میان توخیابان.

  • ناشناس
    0

    خداراشکر هیچ کدام سابقه اختلاس واقا زادگی وانقلابی جهادی روحانی نداشته اند که مایه ابرو ریزی باشد .

  • 0

    بچه طلاق سگش شرف دارد به بچه الاغ

  • رزمنده 8 سال دفاع مقدس
    0

    لطفا آمار ما رزمندگان جنگ تحمیلی که حالا منتفد سیاستها و عملکرد دروغین و ریاکارانه شما و پشیمان از گذشته خودمان هستیم را از قلم نیانداز . واگر میخواهی آمار واقعی باشد پس رجوع کنید به همه پرسی آنوقت خواهید دید که آمار 98% رای مردم به جمهوری اسلامی در سال 58 دقیقا معکوس خواهد شد . وفتی ملاهای منبری دوزاری صاحب مناصب حکومتی شدند وضع از این بهتر نمیشه تمام .

  • ناشناس
    0

    شما امان جمعه درهمه زمینه ها آگاهی ،تخصص وعلم لدنلی دارید ازکجات آمار درآوردی حاجی خرفرض نکن مردمو

  • ناشناس
    0

    عجب آمار با حالی!! 95 درصد مجرد ، 80 درصد فرزند طلاق و مطلقه .... واقعا صداقت در گفته های ایشان موج می زند

  • Majid Hesampour
    0

    خیلی خوبه تو‌همین سایت زده دست کم ۲۰۰۰۰ نفر دستگیر شدن یعنی از هر چهار نفر یه نفر رو هم بردند

  • ساجد
    0

    با سلام
    دوستان شما 80 با 50 جمع کنید ببینید میشه چند از 100 درصد کم کنید اون 30 درصد کیا هستن

  • ناشناس
    0

    عزيز دل اول برو تقسيم 90 هزار به 90 ميليون درست محاسبه كن ( دو دهم درصد!!!!!!) اگر دوم دبستانو پاس كردي بعد بيا ببينم چي مي گي
    مشكل ايران اينه كه توي بيشتر ادوار مردمش خيلي باسوادتر از مسئولينش بودند و هستن

  • ناشناس
    0

    فقط یکی از این دست آوردهای هشت سال جنگ را نام ببرید و آیا غرامت گرفتیم ،؟؟جایی را تصرف کردیم ؟؟؟دنیا با ما رفیق شد یا دشمنی بیشتر شد ؟؟مردم به آرامش رسیدند ؟؟دزدی و اختلاس و اخلاص ربا و فقر کم شد ؟؟پول چه چیزی سر سفره مردم آمد ؟؟!!بجز ساخت موشک و پهباد های نقطه زن چیزی که به درد مردم بخورد و ارزان باشد ساختید ؟؟؟آیا حجاب اجباری شد یا اختیاری ؟؟!!خنده و خنداندن و رقص و پایکوبی آزاد شد ؟؟یا گریه و عزاداری !!! سوال زیاده یکی از اینها را جواب بدهید خوبه

  • ناشناس
    0

    آمریکا بخاطر قدرت شاه هفتاد سال قبل از ایران میترسید و در سال 57 به هدفش رسید الان برای چی باید بترسه حاج آقااااااا

  • ناشناس
    0

    چررررررت

  • نیما
    0

    فقط رفراندوم
    خسته شدیم انقدر شما آخوندها آمار تو تریبون به ما دادین

  • م
    0

    تو که راست میگی هواپیمای اوکراین چی میگه

  • ناشناس
    1

    هفتاد سال قبل، سال ۱۹۵۲، رییس جمهور آمریکا پس از انتخابش مصاحبه‌ای کرد و گفته بود که گمان نمی کنم منطقه ای مهمتر از ایران روی نقشه جهان وجود داشته باشد. ایران از ذخایر سرشار برخوردار است و در چهار راه مهم جهان واقع است. اگر روزگاری ایران و شوروی در کنار هم قرار گیرند دیگر جای امنی برای غرب نخواهد بود. ایران نباید به گذشته دور خود بازگردد و به قدرت نظامی تبدیل شود، بروید و تاریخ این کشور را بخوانید.

  • ناشناس
    0

    این که شد 130درصد بیسواد
    احتمالا پیش حداد درس خونده

  • ناشناس
    0

    همه مردم دروغ میکن همه عالم دروغ میکن فقط فقط شماها راست میکین مردم باوزتان ندارن بس دیکه هرچه دروغ بار مردم کردین و زندگی مردم را گرفتین

  • ناشناس
    0

    ۹۰درصد مسئولین پیر و منفعل ۸۰درصد مسئولین فقط مدرک دارن نه سواد ونه تخصصی ،۷۰درصد مسئولین با رانت و ۱۰۰درصد دراین دوره حذبی اند و این میشه نتیجه اش، طلاق بالا در جامعه به خاطر بیکاری و فقر وفرار مغزها فرار سرمایه .

  • حمید خرازی
    0

    راستگویی را باید پینو کیو از بابات می آموخت خخخخخ

  • سید
    0

    150%هم دژمن 😂😂😂😂

  • حمید خرازی
    0

    80 بعلاوه 50 که میشه 130 درصد بلد نیستی حرف نزن خخخخخ

  • حمید
    0

    پسر میر سلیم و محسن رضایی جزو کدام دسته هستند....!!!!؟؟؟؟

  • سلامتیان
    0

    اگر ا
    ینها کمتر حرف میزدند این وقایع پیش نمی امد

  • ناشناس
    0

    یعنی ۱۳۰ درصدشون مشکل داربوده اند؟

  • ناشناس
    0

    يعني واقعا به خاطر 2 دهم درصد اينترنت 90ميليون نفر بستين !!!!!!! شما ها حرف نزنيد به نفعتون

  • ناشناس
    0

    فقط همه پرسی
    انتخابات مجلس ملاک نیست چونکه عمدا انتخابات شورا ها را همزمان کرده اید تا از بحث رقابت طایفه و قوم مردم سو نهایت استفاده را می کنید یک همه پرسی مستقل بزارید تا مشخص شود مردم واقعی چند درصد هستند و مردم حکومتی چند درصد ؟

  • رضا
    0

    پس چرا رفراندوم نمی گذارید تکلیف درصد مخالف و موافق معلوم بشه!
    خودتی آخوند بیسواد خخخخخخ

  • ناشناس
    0

    کاش تو اون حوزه علمیه حرف زدن وامار هم یادت میدادن اولا فرزند طلاق حرمت داره اون بچه مظلوم ترین ادم روی زمین هستش که باعثش بیشتر سیاست کثیف نظام هست که خانواده ها از هم میپاشند دوما بازم خوشا به غیرتش که حداقل دنبال حقوق از دست رفته ش هست سوما کشوری با این همه ثروت وبقول خودتون صلح طلب غلط زیادی میکنه بره دنبال ساخت سلاح هسته ای که مردمش این طور زندگی کنند اسلامی که شما میگید کی گفته از سفره مردم دزدی کنید وبرید خرج سوریه ولبنان وفلسطین وعراق ویمن کنید

  • امید
    0

    بعید نیست. چون شمار زندانیان بزه کار ده برابر دوران شاه فقید شده. و نتیجه اینکه چهل و سه سال ارشاد اسلامی توسط نهادهای تبلیغ دین که هزاران میلیارد از بودجه ی مملکت را میبلعند, عملا هیچ کارایی نداشته. گل به خودی زدی آخوند مفتخور

  • ناشناس
    0

    قابل توجه آقایونی که به زور می خواهید جوان ها ازدواج کنند که جمعیت زیاد بشه تحویل بگیرید.
    شما همه را هول کردید ازدواج کنند و چون محاسبه درست نبود طلاق شد و این هم نتیجه
    اگر شما به جای الزام ازدواج و فزندآوری زوری با محرومیت از مسکن و وام و... ، زیرساخت و اقتصاد را درست می کردید تا مردم در زندگی آرامش داشته باشد این فاجعه رخ نمی داد.
    اون دستگاه هایی که مواد مخدر را پاسکاری می کنند به هم و می گویند بودجه نداریم ، تحویل بگیرید چند برابر بودجه که باید خرج مبارزه با اعتیاد می کردید باید خسارت بدهید.

  • ناشناس
    0

    درصدهای جعلی و الکی، مثل امارهای فیک و جعلی که به خورد مردم میدهید. ایران رتبه 5 پیشرفت علمی در دنیا است!!!!!!!!!. کو ،کجا،؟؟؟؟ بر ادم دروغگو لعنت و نفرین باد

  • ناشناس
    0

    تفکر فسیل زده بعضی از آقایان در اداره کشور باعث ففر و گرانی و نابسامانی های اجتماعی،فرهنگی،سیاسی و اقتصادی شده است.دنیای امروز در حال پیشرفت و رشد علمی و فرهنگی است ولی متاسفانه این قشری که اداره نهادهای حکومتی را بعهده گرفته اند در میان رسوب های فکری و عقلی خود مانده اند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها