خطیب جمعه ملایر:

این همه تلفات کف خیابان برای مدیریت فضای مجازی کافی نیست؟/ بعضی از این اعتراضات، به سوء مدیریت‌ سال‌های گذشته بازمی گردد

خطیب جمعه ملایر گفت: درخواست کشورهای اروپایی برای خروج شهروندان‌شان از ایران آن هم پس از فروکش کردن اغتشاشات، نشان می دهد که این‌ها در زمان اغتشاشات در ایران بودند.

 این همه تلفات کف خیابان برای مدیریت فضای مجازی کافی نیست؟/ بعضی از این اعتراضات، به سوء مدیریت‌ سال‌های گذشته بازمی گردد

حجت الاسلام محمدباقر برقراری ۲۲ مهر ماه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ملایر با اشاره به اعتراضات پراکنده در سطح کشور طی روزهای اخیر اظهار کرد: مطابق بیانات مقام معظم رهبری، حکم همه کسانی که به خیابان آمدند، یکی نیست؛ برخی از این افراد، نوجوانانی بودند که با تاثیر از فیلم‌ها و بازی‌های خشن رایانه‌ای به خیابان‌ها آمدند.

برقراری تصریح کرد: دشمن با استفاده از این بازی‌ها، خشونت گرایی و شهوت رانی را بصورت مدرنیته آموزش می دهد بنابراین اقدام به موقع مجلس و دولت در این زمینه ضروری است.

وی با تاکید بر اهمیت ساماندهی بانک اطلاعات ملی، به آسیب‌های مخرب فضای مجازی اشاره کرد و خطاب به نمایندگان مجلس و مدیران دولت گفت: این همه تلفات کف خیابان، برای مدیریت و ساماندهی فضای مجازی کافی نیست؟

امام جمعه ملایر ادامه داد: بعضی از این اعتراضات به برخی کاستی‌ها، کم کاری‌ها و سوء مدیریت‌ها طی سال‌های گذشته بازمی گردد اما بخش عمده‌ای از این اعتراضاتی که منجر به اغتشاش شد، توسط دشمنان طراحی شده بود.

برقراری ادامه داد: منابع انگلیسی صراحتا اعلام کردند اغتشاشات امروز ایران حاصل چهار ماه برنامه ریزی و مهندسی آمریکا بود که به ایران نیرو فرستادند و لیدرهای اصلی آن‌ها برای هر دقیقه ۲۵ تا ۳۰ میلیون تومان دریافت کردند.

وی به نقش اتحادیه اروپا در اغتشاشات اخیر اشاره و تصریح کرد: درخواست کشورهای اروپایی برای خروج شهروندان‌شان از ایران آن هم پس از فروکش کردن اغتشاشات، نشان می دهد که این‌ها در زمان اغتشاشات در ایران بودند.

برقراری به نقش فضای مجازی و رسانه در اتفاقات اخیر اشاره و اظهار کرد: تنها چیزی که طی این اتفاقات در امپراطوری رسانه‌ای ندیدیم، بیان واقعیات بود؛ طبق رصدهای انجام شده از ۲۳ شهریور تا ۱۶ مهرماه، ۱۷ هزار و ۳۱۲ دروغ توسط رسانه‌های معاند در عرصه بین المللی منتشر شد.

امام جمعه ملایر به شایعات منتشر شده توسط شبکه‌های رسانه‌ای خارجی اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب، بدل خمینی کبیر است و برای ملت ایران همچنان به‌عنوان معمار انقلاب، خار چشم دشمنان و استخوانی در گلوی دشمنان باقی می‌ماند و با یک سخنرانی همه توطئه‌های دشمنان را باطل و خنثی می‌کند.

وی این اتفاقات را به معنای دست و پا زدن دشمن دانست و ادامه داد: دشمن تلاش می‌کند با ایجاد این آشوب‌ها، نظام جمهوری اسلامی را مجبور کند که از موضع ضعف بر سر میز مذاکره بنشیند.

برقراری تاکید کرد: آمریکا تلاش می‌کند با ایجاد اغتشاشات، جمهوری اسلامی کوتاه بیاید اما بداند ما از موضع قدرت مطالبات ملت را دنبال می‌کنیم و توافق‌ها و قید و بندهای آن‌ها را بدون ارائه تضمین، به رسمیت نمی شناسیم.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 26
  • مجید
    2

    بخدا اگه اینستا را هم فیلتر کنن و دست یابی مردم به رسانه آزادرا هم محدود کنن باید همه بیاییم تو خیابان

  • ناشناس
    1

    حاج آقا! شما دقیقه ای چقدر اجرت دریافت می کنی تا قلب واقعیت کنی و مجیزگوی حاکمیت باشی؟!

  • ناشناس
    0

    انکار .دروغ .فریب.فساد.حذف انسان ها.اینها ویژگی های حکومت های دیکتاتوری هستش

  • امین
    0

    یک دلیل بزرگ اعتراضات فقر و بدبختی است

  • ناشناس
    0

    چند نفر از این افراد دستگیر شدن اگر بودن در اغتشاشات که الان میخان برن

  • متفاوت
    1

    ما این حرفها حالیمون نیه‌.به جای این حرفها پیل وده پیل وده صاحبخونه سر برج فقط پیلشه میشناسه.مو هرچی بهش میگوم اقا گفته پیل چرک کف دسته میگه مو ای چیا حالیم نیه.فقط پیل نقد وده.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      9

      پول تو ایران ریخته ....اینکه تو نمیتونی پول دربیاری از عرضه ی خودته ،،،،مطمئن باش هر حکومتی هم که سر کار بیاد اگه عرضه نداشته باشی نمیتونی پول در بیاری.....

    • متفاوت
      1

      پول زیاد ریخته ولی تورم و ناحقی بیشتر ریخته که اصلا پولها توش گمه.

    • 0

      پول تو ایرا ن ریخته اما فقط برا خود فروشهای انگل مفت خور که بتونند شرافتشونا بفروشند .

  • داریوش اقبالی
    0

    برقراری شما راستش را بگو دو سه تا 9 تا جون بچه‌ها

  • ناشناس
    0

    تنها چیزی که از این دولت و دارو دسته اش شنیدیم هرکس هرکاری کرد و هر کندی زدن نیندازند به گردن دولت قبل

  • ناشناس
    1

    فضای مجازی رو ببندین اتفاقا تلفاتتون دو برابر میشه. ملتی که به شعار دادن اکتفا میکردن خراب میشن سرتون

  • رضا
    1

    حاج واما مسئلتن :
    این همه دروغگویی و مفتخوری برا شماها کافی نیست؟

    نظرات شما -
    • 6

      الان خود شما که اینقدر کامنت می‌زاری مفتخور نیستی ؟!
      مگه میشه انسان مشغول کار و تلاش باشه و از اون طرف، شب و روز سرش تو گوشی باشه؟؟؟
      حتما یه پول مفتی در میاری و یا داری که همه اش در حال مفتخوری و وبسایت گردی هستی.....

  • شکرعلی
    1

    این اتفاقات کفن خیابان نتیجه مدیریت شماهاست

  • ناشناس
    0

    حماقت تا ثریا. خوابی یا مثلا خودت رو زرنگ فرض کردی.

  • محسن
    0

    اخه اقا جان همیشه تو این چند سال دشمن دشمن میکنیم بخدا اگر تو ۴۴ سال اگر ده درصد ده درصد عدل علی و دین اسلام رو عمل و اجرا میکردید الان مملکت به این وضع اسفبار نمی افتاد نکته مثبت تو این ۴۴ سال چیه گرانی بیکاری افسردگی جوانان فقر فحشا و‌‌‌..... مردم خسته شدند از این همه بی عدالتی تبعیض رانت و..‌‌‌. دنبال دشمن نباشید دشمن در درون خودتون هست

    نظرات شما -
    • 5

      تا جهان رو کفر نگیره امام زمان ظهور نمی‌کنه
      در آینده نزدیک، مردم ایران دین و مذهب خودشون رو فراموش میکنند و مسلمانان واقعی به تعداد بسیار بسیار اندکی باقی می مانند آنگاه امام زمان ع ظهور می‌کنند
      علت این حال روزهای ایران همین است و این رو پیشگویان پیش‌بینی کرده‌اند نه من
      و این همه به خواست خداوند است....

    • متفاوت
      0

      پدیده های ظهور پیامبران فقط نتیجه جهالت ذهنی عوام و حکامانشان بوده است فقط برای اگاهی وهدایت ازخروج حهل ..مطمئنا پدیده ظهور حجت حق هم جز نتیجه جهالت ذهنی عوام و حکامانشان برای اگاهی نمیتواند باشد.و او جز به حق نمیتواند چیزی بگوید.

  • ناشناس
    0

    مگه شما سال های گذشته جزو مدیرا نبودین.

  • ناشناس
    1

    اغتشاش فروکش نشده، دروغ میگید
    اگه راست میگید اینترنت را عادی کنید
    تا زمانی که اینترنت قطعه ، یعنی شما دروغ میگید

  • 🐜
    0

    امرساندیس خوری جیره خوری میباشدهههههههههه

  • ناشناس
    0

    برمیگرده به اختلاس های میلیاردی وفامیل بازی برای بورسیه وسرکار رفتن و سهمیه شهدا که اکثرشون بیسواد وارد دانشگاهای دولتی شدن وشعل ها ومناسب بالا بهشون دادن البته مشوق اصلی این نظام چون پول خوراندن همینا هستن دوتابعییای بچه لاسخور در خارج ونوه در انگلیس بدنیا بیاد و پولای مملکت رواعراب دادن

  • 0

    مسلمه پول زیاد ریخته پول بی ارزش یه فرعون پ د ببری تو میوه فروشی سه قلم میوه وسبزی میده این است مملکت بی صاحب

  • ناشناس
    0

    آره پهلوی مقصره

  • 0

    نوجوانان حالا چیزی حالیشون نیست وتحت تاثیر بیگانگانند اما اگه خودشونا زیر تانک بندازند خیلی حالیشونه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها