روزنامه اطلاعات درباره اعتراضات روزهای اخیر:

نگذارید نیروهایی که برای سازندگی و رونق تولید باید به کار گرفته شوند راهی خیابان شوند

«نباید مسئولان به گونه‌ای وانمود کنند که همه چیز خوب است و وضع آرام است و کارگزاران نظام همه چیز را با سرانگشت تدبیر دارند حل می‌کنند. به ندای رئیس جمهور گوش فرا دهیم، مردم را به بازی نگیریم، از رأی و نظر نخبگان شخصیت‌های مراجع در جهت حل معضلات بهره‌گیری کنیم.»

نگذارید نیروهایی که برای سازندگی و رونق تولید باید به کار گرفته شوند راهی خیابان شوند

روزنامه اطلاعات نوشت: اگر وضعی در کشور در حال شکل گرفتن باشد که به اعتماد مردم به انقلاب و نظام ضربه بزند و یا دل‌سردی نیروهای جوان جامعه را فراهم آورد بسیار طبیعی است که دل‌سوختگانی که عمری را بر سر انقلاب و استحکام نظام گذاشته‌اند از حکومت بخواهند که با بلوغ بیشتر اوضاع را مدیریت کند.

در سه هفته اخیر ما شاهد وضعی هستیم که اگر مردم را از ماوقع آن مطلع نکنیم به قطع و یقین زیان می‌کنیم و زمینه‌های شایعه و بزرگ‌نمائی و تخریب اعتماد عمومی و رشد نیروهای فرصت‌طلبی را که در کمین باور مردم نشسته‌اند فراهم می‌آوریم. نباید مسئولان به گونه‌ای وانمود کنند که همه چیز خوب است و وضع آرام است و کارگزاران نظام همه چیز را با سرانگشت تدبیر دارند حل می‌کنند. به ندای رئیس جمهور گوش فرا دهیم، مردم را به بازی نگیریم، از رأی و نظر نخبگان شخصیت‌های مراجع در جهت حل معضلات بهره‌گیری کنیم.

آشوب‌طلبان می‌خواهند هر روز فضای کشور را امنیتی کنند و نیروهای حافظ امنیت را به کوچه و خیابان بکشند و در مقابل مردم قرار دهند و آنها را خسته کنند. اگر به شور و هیجان هزاران دختر و پسر جوان را، که مطالبات خود را بیان می‌کنند، طبیعی و حق قانونی آنها بدانیم هیچ تردیدی وجود ندارد که عده کثیری در خارج و عوامل آنها در داخل در اغتنام فرصت نشسته‌اند تا آب را گل‌آلود کنند.

مقابله نیروهای حفظ امنیت با مردم در هر کشوری رخ می‌دهد و اساساً وظیفه اصلی نیروهای انتظامی در کشور برای به میدان آمدن در روز مبادا جهت جلوگیری از اغتشاش و ناامن کردن جامعه است. اما نباید به گونه‌ای عمل شود که جان این نیروها نیز در خطر افتد و هر روز عده‌ای بی‌گناه یا ناآگاه نیز قربانی ندانم‌کاری‌ها شوند.

از قدیم‌الایام بزرگان اخلاق و تدبیر مدن گفته‌اند گره‌ای که به انگشت گشوده می‌شود نباید با دندان باز کرد. مردم که صاحبان انقلاب هستند از دو قطبی و چند قطبی کردن نیروهای جوان کشور در جامعه و دانشگاه و کوچه و بازار تبری می‌جویند.

اگرچه با اتکا به نیروی عظیم ملت می‌توان هر گره‌ای را گشود و هر مانعی را برداشت با این حال کشور ما در آوردگاه جهانی باید نیروهایش را صرف سازندگی کند.

باید آنها را آموزش دهد که با فن‌آوری روز خود را تجهیز کند، قطع اینترنت یکی از ضایعات بزرگ ملی برای کشور است زیرا صدها هزار جوان ما را بیکار می‌کند، نظام سلامت کشور را مختل می‌کند، تجارت خارجی را در مخاطره قرار می‌دهد و از همه بدتر چهره نامناسبی از کشور ما در جهان ترسیم می‌کند.

گره‌ای که با بی‌تدبیری در سه هفته اخیر در کشور پیدا شده با سرانگشت تدبیر قابل گشودن است. نگذاریم این گره کور شود و نیروهایی را که برای سازندگی و رونق تولید در کشور باید به کار گرفته شوند راهی کوچه و خیابان کنیم.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 17
  • ناشناس
    2

    گشت ارشاد داریم طالبان هم داره-- ستاد امر به معروف داریم طالبان هم داره --ما می‌کشیم آنها هم .. ما میزنیم آنها هم میزنند -- ما در اختلاس و دزدی اولیم آنها هم-- ما جمهوری اسلامی هستیم آنها عمارت اسلامی--- هردو مشغول خیانت به دین اسلام و مکتب رسول الله هستیم --- وای بر ما اگر قیامتی باشد

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      قیامت را خوب گفتی،، قیامت خیانتی است که مردم میشود چهل سال با دنیا می جنگیم وهر روز فقیر تر میشویم ولی ندای دروغین پیروزی سر میدهیم قاصب نمی تواند مملکت داری کند

    • ز
      10

      سلام.اون ذهن تو هرروز فقیرتر میشه چون رفقات هم دارن اعتراف می کنند که ایران جز کشورهای پیشرفته تبدیل شده است

    • امیر ب ز
      0

      جناب ز دروغ نگو جیره خوار دولت

  • ناشناس
    0

    اساساً وظیفه اصلی نیروهای انتظامی در کشور برای به میدان آمدن در روز مبادا جهت جلوگیری از اغتشاش و ناامن کردن جامعه است.نه امنیت مردم که شعار میدهند .عملا هم داریم میبینیم دفاع از حاکمیت دزدان .

  • ناشناس
    1

    کدام سازندگی و تولید مشنگ؟ منابع کشور که سی ساله یا صرف مزدورپروری در منطقه میشه، یا صرف کیک زرد درست کردن یا اختلاس و فساد این مدیر و آن مسوول...محیط زیست ویران، اقتصاد ویران، به جای ادبیات و موسیقی و هنر منابع فرهنگی کشور صرف مداحی خرافه و تولید و ارتزاق آخوند میشه...

  • ناشناس
    2

    وقتیکه مردم حداقلی در انتخابات شرکت کردند . مسولان اکثریت مردم را ندیدند و نمی‌خواهند ببینند و به خواسته هایشان بپردازند. مدیران کشور همه رابطه‌ای و باندی هستند و نظر مردم برایشان پشیزی ارزش ندارد. و مثل کبک سرشان را زیر برف کردند.

    نظرات شما -
    • ا
      3

      سلام.شرکت درانتخابات میکردی ورای می دادی

  • ناشناس
    0

    بله آنها باید وارد بازار سواری دادن به شما و اقا زاده هایتان شوند، مهندس شوند و با چند میلیون حقوق امور سازندگی مملکتو بگذرونند تا شما میلیارد یورویی ببرید.

  • ناشناس
    0

    کدام تولید؟!!! وقتی سرمایه گذاری داخلی و خارجی در کشور بدلیل وجود موانع بسیار سرمایه گذاری وجود نداشته باشد کارخانه یا کارگاه تولیدی و خدماتی تأسیس نمی شود! وقتی محصولات تولیدی کارخانجات ما صادرات محور نباشند ارز حاصل از صادرات به دست نمی آید تا رونق و شکوفایی اقتصادی در کشور ایجاد شود! وقتی استخدام نیروی انسانی اعم از موقت و دائم در دستگاههای اجرایی و شرکت های خصوصی کشور ما قانونمند نیست و با پارتی بازی و رانت خواری صورت می پذیرد چطور می توان توقع داشت جوان تحصیلکرده جویای کار طی رقابتی عادلانه از طریق برگزاری آزمون جذب کار گردد؟!!!

  • ناشناس
    0

    کدوم رونق تولید؟ کارخونه ها که همه ورشکسته شدند جز اونهایی که خصولتی هستند، استخدامی ها که همش مال سهمیه ها و پاراتی دارهاست، منی که 9 سال از عمرم رو گذاشتم و این درس لعنتی رو خوندم و سربازی رفتم هر 4 ماه یکبار حداقل حقوق کارگری رو بگیرم، مملکت امام زمانی که همش تبعیضه و رانت و فساده

  • ناشناس
    0

    عجب برده میخواهید

  • متفاوت
    0

    قسم به فرشتگانی که تدابیر امور میکنند , تدابیر اوضاع کشور در رستورانها شکل میگیرد همانجاهایی که مطهرین ، پولهای چاپیده شده ها را خرج امورخود میکنند ولی در جایگاه منسبی خود حرف از طهارت میزنند.همانجاهایی که لبه های قیچی دروغ و راستی بر سر میزهای بهشتگونه در ذهنها به هم میرسند.روزنامه اطلاعات هم به جای روزنامه نگاری و حرافی بهتر است برود در جهاد سازندگی تا دیر نشده تا لا اقل ده کیلو سیب زمینی تولید بکند.این مردم فردا به غذا احتیاج دارند ، ده کیلو هم خودش بهتر از هیچی است.

  • ناشناس
    0

    صدای مردم رابشنوید تا دیرنشده

  • ناشناس
    0

    صدای مردم رابشنویدتا دیرنشده

  • ناشناس
    1

    مردم اگه مهم بودن که این حال و روز مردم چهارمین کشور ثروتمند دنیا نبود...!!!!!!

  • ناشناس
    0

    تفرقه بینداز وحکومت کن...جنگ روانی به پاکن و به دزدیها ادامه بده .مردم رو در مقابل مردم قرار بده و سواری بگیر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها