برگزاری تجمعات اعتراضی به عملکرد گشت ارشاد/ ویدئو

تعدادی از شهروندان تهرانی در اعتراض به عملکرد گشت‌ ارشاد و مرگ مهسا امینی تجمعی را در خیابان حجاب برگزار کردند.

برگزاری تجمعات اعتراضی به عملکرد گشت ارشاد/ ویدئو

در این تجمع که بدون مجوز برگزار شد و با انتقاد نسبت به نوع عملکرد برخی گشت های ارشاد همراه بود ، از سوی برخی تجمع کنندگان شعارهای ساختار شکنانه سر داده شد .

مهسا امینی دختر ۲۲ساله‌ای بود که چهارشنبه هفته گذشته از سوی نیروهای گشت ارشاد بازداشت شد و به دنبال آن همان روز دستگیری در بازداشتگاه وزرای تهران سکته کرد.  او که در حالت کما در بیمارستان کسری بستری بود بعد از ظهر جمعه درگذشت.

پلیس تهران روز پنج شنبه سکته قلبی مهسا امینی پس از دستگیری توسط یکی از گشت‌های پلیس را تائید کرد و توضیح داد: «خانمی برای توجیه و آموزش به یکی از بخش‌های پلیس تهران بزرگ هدایت شده بود که ناگهان در جمع سایر افراد هدایت شده به طور ناگهانی دچارعارضه قلبی شد.»

رئیس جمهور که برای شرکت در اجلاس سران شانگهای در ازبکستان به سر می برد به وزیر کشور برای بررسی حادثه تلخ پیش آمده برای "مهسا امینی" دستور پی گیری و بررسی صادر کرد. حادثه مرگ وی هنوز علت آن از  سوی مراجع ذی صلاح در حال بررسی است.

رئیس جمهور همچنین روز یکشنبه در تماسی تلفنی با خانواده مرحومه مهسا امینی، به آنها اطمینان داد که این موضوع را از دستگاه های مسئول مطالبه خواهد کرد تا ابعاد آن روشن شود.

رئیس جمهور در این تماس با تأکید بر اینکه همه دختران ایران را همچون فرزندان خود می‌داند، گفت: دختر شما همچون دختر خود من است و احساس من این است که این حادثه برای یکی از عزیزان خود من پیش آمده است. اینجانب را در مصیبت خود شریک، و همدرد غم و اندوهتان بدانید.

پیکر مهسا امینی در سقز به خاک سپرده شد. در آیین تشییع پیکر و خاکسپاری وی، علاوه بر خانواده و بستگان مرحومه، جمع زیادی از مردم و تعدادی از مسئولان شهرستان سقز نیز حضور داشتند.

گفتنی ست، تصاویری از برگزاری تجمعات مشابه در مشهد، رشت و دیوان‌دره نیز منتشر شده که در بعضی مناطق همراه با درگیری بوده است.

1401062820070783226118134

تجمع محدود در بلوار کشاورز تهران در اعتراض به درگذشت مهسا امینی

ده‌ها نفر از مردم غروب امروز در بلوار کشاورز تهران در اعتراض به درگذشت خانم مهسا امینی تجمع کرده و شعارهای اعتراضی سر دادند.

این تجمع حدود یک ساعت به طول انجامید و نهایتاً با حضور پلیس مردم متفرق شدند. برخی گزارشها حاکیست که تجمع مشابهی در مشهد نیز انجام شده است.

درگذشت خانم مهسا امینی موجب تاثر مردم شده است. مردم انتظار دارند که به این موضوع به دقت رسیدگی و علت درگذشت به صورت شفاف شود.

علیرغم آنکه رسانه‌های ضدانقلاب درصدد گسترده کردن این تجمعات و رادیکال کردن آنها و فراتر بردن اعتراضات از موضوع خانم امینی هستند، اما این رویکرد غیرمنطقی با استقبال عموم مردم مواجه نشده است.

مسولان مختلف از جمله رییس جمهور، وزیر کشور، معاونت زنان و امور خانواده رییس جمهور، قوه قضاییه و ... تاکید کرده اند که به این مساله به صورت شفاف رسیدگی خواهند کرد.

پزشکی قانونی نیز تاکید کرده است که بر اساس رسالت پزشکی خود، تحقیقات خود را فارغ از حاشیه‌ها و به دقت انجام و نتیجه را طی دو تا سه هفته اعلام خواهد کرد.

 گزارش خبرنگار فارس از تجمع اعتراضی در خیابان حجاب تهران

درپی فراخوان ضدانقلاب و شبکه‌های ماهواره‌ای عصر امروز تجمعی در محدوده خیابان حجاب و بلوارکشاورز تهران برگزار شد. 

هسته مرکزی این تجمع از ساعت ۵ بعدازظهر با حدود ۵۰ نفر در تقاطع خیابان وصال آغاز شد. این افراد بعضا کشف حجاب کرده و شعارهایی علیه جمهوری اسلامی و مسئولان سردادند. 

خبرنگار فارس از آتش زدن چند سطل زباله و سنگ‌پرانی به ماشین پلیس توسط تجمع‌کنندگان گزارش می‌دهد. با گذشت حدود یک ساعت از حضور این افراد که منجر به ترافیک سنگین در محدوده بلوار کشاورز شده بود، یگان ویژه با گشت موتوری وارد صحنه شد و با استفاده از باتوم و گاز اشک‌آور افراد را متفرق کرد.

 جمعیت معترضان را در ساعت ۱۹ حداکثر بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفر در دسته‌های ۳۰ تا ۴۰ نفره تخمین می‌زنند. پلیس چندنفر را بازداشت کرده و اینترنت موبایل در این محدوده ضعیف شده و ترافیک بسیارسنگین است.

به مرور برخی نیروهای لباس شخصی هم وارد صحنه شدند، به نحوی که تعداد نیروهای پلیس و لباس شخصی‌ها و مردمی که نظاره‌گر هستند، چندین برابر تجمع‌کنندگان است.

منابع خبری از دستگیری چند لیدر اغتشاشات وابسته به گروه‌های تروریستی در تهران توسط نیرو های امنیتی خبر می‌دهند/دختران جوان را هدف گرفته‌اند!

براساس اطلاعات به دست آمده ۶ نفر از لیدر های اصلی اغتشاشات تهران که عضو گروه های تروریستی بوده اند طی عملیات اطلاعاتی نیروهای امنیتی دستگیر شده اند.

همراه این تروریست ها چندین قبضه اسلحه کمری جهت شلیک به سمت مردم و اجرای پروژه کشته سازی  و ایجاد آشوب داخلی ضبط شده است.

 بر اساس اعترافات این افراد، لیدرهای اغتشاشات برای داغ شدن آشوب‌ها دستوراتی مبنی بر کشته سازی از افراد جوان حاضر در صحنه اغتشاشات دارند.

سیاست آنها دقیقا مشابه فتنه‌های قبلی و سواستفاده از غیرت مردم نسبت به بانوان کشور است؛ بر این اساس افراد مسلح در پی کشتن چند دختر زیبا و جوان بوده‌اند تا احساسات مردم را به شدت جریحه‌دار کنند. هدف آنها مشخصا اصل نظام است.

گزارش خبرگزاری دولت از برپایی تجمع اعتراضی در برخی نقاط تهران/بازگشت آرامش به معابر شهری

ایرنا نوشت: جمعی از مردم تهران عصر دوشنبه در برخی خیابان‌های پایتخت در اعتراض به درگذشت مهسا امینی دست به تجمع زدند.

 این تجمعات ۲۰۰ - ۳۰۰ نفره در محدوده خیابان‌های بلوار کشاورز، وصال و میدان ولی عصر برگزار و سبب ترافیک در حرکت خودروهای عبوری شد.

تعدادی از تجمع کنندگان شعارهای ساختارشکنانه سر دادند و برخی افراد حاضر در این تجمع نیز دست به تخریب اموال عمومی زده و به خودرو نیروهای پلیس فراجا حمله کردند که باعث صدمه به این خودروها شدند.

نیروهای فراجا نیز در واکنش به این رفتار ساختارشکنانه برخی معترضان، با کمترین درگیری، به متفرق کردن تجمع کنندگان پرداختند.

در حال حاضر اوضاع در همه نقاط پایتخت آرام است.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 79
  • ناشناس
    13

    اوضاع خیطه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      109

      اینها خیلی بخوان آشوب درست کنند مردم می آیند جمعشان می کنند مانند قبل ها شما نگران نباش و برو رو فاز دو قطبی سازی که قرار هست جریمه اعمال شود که دیگر نه تنها دو قطبی سازی نمی توانید بکنید هیچ بی حجابی در خیابان هم تمام می شود و این ها دیگر جرات نمی کنند بی حجاب بیایند خخخخخه
      یعنی ضرر در ضرر کردید خخخخه

    • هه
      6

      از تیترتون خوشم اومد اعتراض به عملکرد گشت ارشاد نه خود گشت ارشاد نه ایجاد کنندگان گشت ارشاد و نه دولت و نه حکومت و نه نظام حاکمه فقط و فقط عملکرد گشت ارشاد. راستی شما چند میگیرید تیتر سازی کنید

    • ناشناس
      2

      اخبار ۲۰و۳۰:یک فلسطینی در الخلیل مصدوم شد!!!!!

    • محسن
      6

      جناب ناشناس ۲۰:۴۹:۱۳..(منظورت از مردم این ها را جمع می کنند) نیروهای لباس شخصی و جوانان پای کار و نیروی انتظامی و یگان ویژه هست دیگه ..بله؟؟

    • ناشناس
      2

      در جواب محسن. نخیر آقا شما فکر کردی عددی هستید. شما لشکر عظیم شهرستانی ها را فراموش کردید که اگر خدایی نکرده پا رو زیاد از گلیم خودتان درازتر کردید مثل سیل در تهران حاضر و قانون شکنان را به ناکجا آباد فراری خواهد داد

    • رضا
      1

      آقای ناشناس آوردن نیروی سرکوب با لباس شخصی و بزرگنمائی هنر نیست فکر بعدش را بکن که مردم ناراضی به طرفدارهای رژیم حمله میکنند اصولا مردم را در مقابل مردم قرار دادن عملی شنیع هست شما فکر میکنید اکثریت هستید خوب رفراندوم بگذارید

  • ناشناس
    126

    یک نفر هم از این معترضین بخاطر دلسوزی برای این مرحوم به خیابان نیامده اند .
    همه خودشان مشکل دارن و یا یک چیزشان میشه.

    نظرات شما -
    • .
      14

      خب پس قبول داری همه زخم خورده هستند؟

    • بادصبا
      13

      شما چطور داخل خونه نشستی و از نیت بقیه خبر داری ؟

    • امیر ب ناشناس
      19

      جناب ناشناس جیره خوار دولت

    • ناشناس
      13

      راهپیمایی کردن و تجمع کردن مگر جرم است؟! فکر کن هموطنان شما در راهپیمایی روز قدس یا ۲۲ بهمن شرکت کرده اند! اصل ۲۷ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران: تشکیل اجتماعات و تجمعات بدون حمل سلاح به شرط آنکه مخل مبانی اسلام نباشد آزاد است.

    • فندک
      51

      ناشناس ، اینها همه آلبانی نشین هستند😂😂😂😂

    • ناشناس
      53

      اینقدر فراخوان دادید از آلبانی و لندن مزدورانتون همین قدر شدن؟؟؟ 😄😄😄

    • ناشناس
      3

      احمدی نژاد قبلاً خوب جوابی به اینگونه تجمعات داد. ای تجمعان قانون شکنانه مثل خس و خاشاکی است در مقابل سیل بنیان کن مردم.

    • ناشناس
      0

      باد صبا اگه مثل شما هم زیاد بیرون تشریف ببرین توهم زیادی مرد بودن به آدم دست میده . مررررررد اون کسی است که سنگ زیرین آسیاب باشد . نه به ظاهر مرد ولی از زن هم کمتر باشد

  • ناشناس
    14

    خون مظلوم و بی گناه یقه تون میگیره

  • ناشناس
    12

    خجالت آوره به خاطر شلوار و مو...........

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      به خاطر یه شلوار و مو...؟ آقا به خاطر قانون شکنی. همه ملزم به رعایت قانون هستند تا در اون جامعه بشه زندگی کرد.در همان ماشین پلیس گشت اجتماعی به چند نفر دیگه هم تذکر قانونی دادند و آنها هم اصلاح کردند و رفتند دنبال کارشان .

  • فبندر
    18

    خون این دختر بیگناه پایمال نخواهد شد حکومت باید پاسخگو باشه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      76

      مگر خونی ریخته شد؟ چی میزنی

    • محسن
      3

      اعراب جاهل هم فرزندان خود را زنده به گور می کردند تا پول خون بها به گردنشان نیفتد..آیا در آن جا هم خونی ریخته می شد ..جنابی که ظاهرا چیزی نمیزنید..

    • محسن
      3

      اعراب جاهل هم با زنده به گور کردن دختران، خونی نمی ریختند..شما چه میزنید؟ دم از دینی با خرقه وارونه ؟

    • ناشناس
      1

      محسن بدان که عرب جاهلی از ترس اینکه دخترانشان در جنگ ها به دست نامحرم نیفته تا آبروی عشیره شان در خطر نباشد دخترانشان را زنده به گور می کردن . اونها نمی دونستن روزی میاد که دخترها خودشان با تبلیغ آزادی زن تیشه به ریشه آبروی خود می زنند. آنجایی که مردان از آزادی زن حرف می زنند و بلکه بیشتر امثال شما سینه چاک میدهند برای این است که خودشان بتوانند از زنها بیشتر استفاده کنند.

  • ناشناس
    14

    از محل کارم به طرف خانه میامدم مردم را دیدم واقعا مورد فورث ماژور است این مسئله از موضوعاتی نیست که همه منتظر مراجعت ریاست جمهوری باشند تا تصمیم گرفته شود رئیس جمهور معاون اول دارند در غیاب ایشان اختیارات کامل هم دارند از همه مهمتر مقام معظم رهبری هستند که دیگر به حضور ریاست جمهوری اصلا نیست نباید گذاشت این دمل چرکین روز به روز بیشتر چرکین شود باید برای ارامش مردم سریعا رسیدگی عاجل بعمل اورند مردم فکر میکنند دولت و مسئولین رده بالا انهارا با وعده و وعید فریب دادند اگر تصمیم به انحلال امر به معروف و نهی از منکر هست و مسببین تنبیه شوند باید تا مانند سال 88 نشده سریعا اقدامات موثر صورت بگیرد .

    نظرات شما -
    • دنی
      36

      فقط برو بخواب
      دمل چرکی خودتی با این اراجيف چرت

    • ناشناس
      0

      جناب ناشناس قصه نخور. نیروهای امنیتی کارشان رو خوب بلدن. این گونه موارد مثل سوپاپ اطمینان است. در این گونه موارد معاندین و منافقین(نه گول خورده های وطنی) و سلطنت طلبهایی که مدتی خودشون رو مخفی کرده بودن ظاهر شده و .........

    • ناشناس
      1

      دنی ناشناس اشتباه کرده ایشان را ببخش شما دمل چرکی هم نیستی به قول رئیس جمهور اسبق اینها در مقابل سیل عظیم مردم مسلمان مثل خس و خاشاک روی آب هم نیستند

  • ناشناس
    20

    به اندازه تک تک ما گلوله و فشنگ دارن

    نظرات شما -
    • سیادیز
      9

      آماده مردن هستیم بالاتر از سیاهی رنگی نیست

    • ناشناس
      0

      به اندازه یک به صد شما آدم معتقد در جامعه هست تا شما را سر جاش بنشاند منتها اونها عقل دارن و به همین راحتی کف جامعه قانون شکنی نمیکنند.

    • علی
      0

      امیر به نظر من خیره خواری بهتر از عروسک خیمه شب بازی و خمیر بازی در دست دیگران بودن است.

  • علی
    83

    اینها ستون پنجم غرب هستند وگرنه دلشون به حال هیچ کس نسوخته آقای جهانگیری که باعث بدبختی ملت شد و با اون دلار ش گند زد به اقتصاد مملکت حالا زبون درآورده ؟

    نظرات شما -
    • به
      33

      نه داداش اینها همه از آلبانی آمده اند 😀😀😀

    • امیر ب علی
      8

      علی جان ساکت شو جیره خوار دولت

    • 6

      مرتیکه
      تو هنوز میخایی از دولت بی اختیار قبلی مابه بذاری

    • ناشناس
      0

      فکر کنم جیره خوار باشی بهتره از پستونک خوار .

    • ناشناس
      1

      ما متوجه نشدیم دولت قبل اختیار نداشته ولی دولت فعلی داره. خوب شما رو سیاه کردن . هر وقت یه اصلاح طلب رای میاره میره دنبال باند بازی و با روح و روان مردم بازی میکنه و بی عرضگیش رو آخر دولت می اندازه گردن نداشتن اختیار و شما هم مثل کبک سر در زیر برف کرده یا باور می کنید یا خودتون رو به باور کردن می زنید .اگر می دانید اختیار ندارید غلط می کنید باره و بارها در انتخابات شرکت و وقت مردم رو می گیرید.

    • شناس
      0

      جیره خواری از پاچه خواری که بهتره

    • ۸ ا
      0

      معلومه ساندیس خوری خودت تیماری

  • ناشناس
    40

    یکی از نتایج ریزش مخاطبین صدا و سیما، بدست خاءنین و یکه تازی ماهواره ها، همین است که مردم گوش به فرمان انها بیرون می ریزند.

    نظرات شما -
    • جاری
      28

      چرا نگرانی اینها همه امشب بلیت آلبانی دارند برمی گردند😀😀

    • ناشناس
      2

      ناشناس غصه نخور هر کس هر کاری که میکنه داره دفتر اعمال خودش رو پر میکنه. خلایق هر چه لایق . اتفاقاً باید چنین مسائلی پیش بیاد تا موضع هر کس مشخص بشه . بعضیها فکر میکنند وقتی که مردی ازش سوال میکنند شمر به حق بود یا امام حسین.غافل از این که از این گونه مسائل جاری از آدم سوال میکنند که البته بعضی(اینها بسیار اندک هستن فقط سر و صداشون زیاده چون عمو سام آمپیلی فایر اینها است) دوست دارن تا ته چاه ویل سقوط کنند.

  • ناشناس
    3

    خون جوانان وطن ،توسط هم وطن ننگ است

  • ناشناس
    1

    اگه بنا باشه برای هر اعتراضی مجوز گرفته شود که مسئولین هیچوقت مجوز نمیدن.چون همیشه احساس خطر میکن.در واقع مملکت استبدادی است به نام دین و ازادی، ازادی را از مردم گرفتن

  • ناشناس
    0

    بخشی قیام مستاجرین است ذله شدن

  • ...
    68

    حالا چند نفر بودن؟؟؟؟
    خخخخخخ.
    فرصت طلبهای بی ریشه.

    نظرات شما -
    • محسن
      2

      ریشه شما در کجاست؟ در چاکر مسلکی عده ای که این فجایع را به بار می آورند؟ هر چند نفر بودند،شرافت تک تک آنها از بیش از شماست..

    • محسن
      3

      شرافت تک تک آن ها از شما که مدافع بانیان از بین رفتن دختری بی گناه که تنها جرمش یک مانتو کمی مدل دار است بیش از شماست که نان از گرو مظلمه میخورید..

    • به محسن
      0

      باید دیگه خیلی خوب بدونی ریشه اینها تو لبنان و عراقه نه تنها ثابت شده که اعتراف هم کردند چندتاشون گفتند افتخار میکنیم متولد عراقیم!!!

  • نریمان
    3

    درود بر ملت شجاع ایران ، اینها اینقدر پررو و وقیح هستند که حاضر نیستند از خطای خود چشم پوشی کنند الان میان میگن هرچی کارشناسان بگن من هم قبول دارم !

  • ناشناس
    4

    پیش بینی من اینست به درگیری
    مسلحانه کشیده میشه تا فرصت است خواسته
    مردمو قبول کنید

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      بزنید مادر ساندیس خورها مزدوج کنید

  • ناشناس
    57

    4 تا بی حیا و طرفدار اباحه گری آمدن آن هم برای چی هیچی این که یک نفر خودش مرد

  • ایرج
    41

    راه به جایی نمی‌برند.
    مردم ما فهمیده تر هستند کار دشمن داخلی و خارجی راه به جایی نمیبره

  • محسن
    3

    شما همه شعار ها رو گوش کردید؟؟ مطمئنید که فقط علیه گشت ارشاد بود؟؟

  • رضا
    0

    خشم مردم فقط روسری و حجاب نیست این خشم خفته ملت از بی عدالتی، اختلاس، رانت خواری، فقر و بیکاری است که حالا فرصت اعتراض یافتند حالا ساندیس خورها بیان چرت و پرت بگن ولی ادامه این وضع یعنی خداحافظ ساندیس

    نظرات شما -
    • کاکو
      16

      برو قرص بخور بخواب

    • ناشناس
      4

      اینقدر ملت ملت نکن اینها یک هزاره ملت مسلمان ایران هم نیستند

  • ناشناس
    28

    مردم نخواهند گذاشت مشتی کرکس خارج نشین و دارندگان گرین کارت و دو تابعیتی داخلی، جان و مال مردم را به هم بریزند نیروی انتظامی برخورد نکند خود مردم به طور خودجوش وارد خواهند شد

    نظرات شما -
    • ناشناس
      4

      انشاالله به اونجا نمیکشه ولی اگر روزی به اونجا برسه که ندای این عمار بلند شود ما مردم آنها را همچون پهن گاو کف زمین له خواهیم کرد. اینها مثل بز دلها یه گوشه جمع میشن و چهار تا شعاری که اربابشان برایشان انشاء فرمودن میدن و زود در میرن.

  • شیرازی
    13

    سلام به همه خدا بدادبرسه بخاطر یک دختر دنیایه آخر برسه مرگ حقه مردم به فکربدبختی سفره هایشان باشند بهتره هست

    نظرات شما -
    • محسن
      3

      سفره های مردم را همین کسانی کوچک کردند که به جای اندیشه ورزی برای رفاه اقتصادی مردم، به دنبال این قبیل فرعیات ظاهری هستند که از دل آن، این فجایع هم رخ می دهد..

    • .
      5

      پس بیا پیش من زود تر حقتو بدم. مرگ حقه ولی مضلومانه ، غریبی ، بی سرپناه کشته شدن جرمه، پس امام حسینم این جور شهید شدن حقش بود؟ هر دوتاشون به کدوم گناه؟

  • 34

    اگر در غرب اینطور وقایعی پیش می آمد طوری آشوبگران رو دستگیر می کردند که درس عبرتی براشون باشه متاسفانه در کشور ما قانون نیست جان و مال مردم به راحتی توسط آشوبگران بخطر می افتد

    نظرات شما -
    • محسن
      4

      اگر در غرب این فجایع اتفاق می افتاد، گروهی از مسئولین استعفا می دادند و در قانون بازنگری می کردند..به گوش شما چه خواندند که دنیا را برعکس می بینید؟

    • محسن
      6

      اگر در غرب چنین مشکلی پیش می آمد چندین مسئول حکومتی یک جا استعفا می دادند و برای تغییر قانون در آن زمینه اقدام می کردند..

    • ناشناس
      0

      در غرب جان مردم ارزش داره...خطایی هم کنند سریع اصلاح می کنند...یک اشتباه رو ۴۳ سال تکرار نمی کنند

    • 0

      غرب شما ها روسیه و چین و سوریه هستش .

    • ناشناس
      2

      فکر کنم محسن توی بورکینا فاسو زندگی میکنه و هنوز نفهمیده توی غرب چه خبره . آقا جان هر وقت اومدی شهر یه سری هم که شده به یه دکه روزنامه فروشی هم که شده بزن البته اکه نگی دکه چیه.

  • ناشناس
    1

    خاک بر سر هر که به دعوت اونور آب می‌ره تو خیابان و آتیش میزنه..و اعتراض کن با آرامش و آرام ...فقط آشوب میاندازی و بلوا

  • 1

    اینقدر پلیس و ضعیف نکنید ..دنبال قانون گذار باشید پلیس که قانون تصویب نمی کنه استادها....چرا شلوغ میکنید .چرا آتش میزنید چرا به دعوت بیگانه و دشمن تسلیم میشوید

  • حاج حاجی مرتضی مداح
    0

    سرداراشتری چشمت روشن.کلاهت رابالاتربذار.

  • بر کنار
    0

    برگزاری تجمعات و اعتراضات اصلا نیازی به مجوز قانونی نداره . مردم دوس دارن برای هر دلیلی که از اون ناراحت میشن اعتراض کنن . بیاییند در خیابانهای کشور خودشون . شما دوس نداری و تحمل نداری مسئولیت رو کنار بزار کسی نامه فدایت شوم برایت ننوشته . دوس نداری بر کنار

  • ناشناس
    0

    هر کسی که نگران اعتراضات مردم غیور و شجاع هستش صد در صد از جیره خواران نظامه و وجود این رژیم براش سود و منفعت داره که نگرانه از دست دادن منفعت مالیشه. ✌✌✌✌

  • فاطمه
    0

    هرگز و ابدا، تا جان در بدن دارم از زنان بی‌حجاب و بی عفت که درست در مقابل دین من قرار گرفته‌اند دفاع نخواهم کرد....
    در مسیر این راه جانکاه فریب نخواهم خورد و بیراهه نخواهم رفت چرا که خداوند مسیر راه مرا روشن کرده است...

  • سنا
    0

    باید با خودمون روراست باشیم ما ایرانیا خیلی بیغیرت شدیم که این بلاها سرمون میاد

  • شکر خدا امیری شیرانی
    3

    این تروریست ها چندین قبضه اسلحه کمری جهت شلیک به سمت مردم و اجرای پروژه کشته سازی و ایجاد آشوب داخلی ضبط شده است.(دقیقا خودشونو داره توصیف میکنه)

  • ناشناس
    1

    مگر مجوز میدن که کسی بگیرد .؟هر موضوعی شعار بر ضد نظام است و اینها گوشهای خود را بستند تا روزی که سیل کامل بیاد .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها