فعال سیاسی اصولگرا درباره فوت مهسا امینی:

سکته احتمالی اختلاس‌‌گران موقع کشف را هم بیاندازیم گردن نیروی انتظامی؟/ خانم‌ها حجاب و قوانین را رعایت کنند تا فراخوانده نشوند/ وقتی بابت حجاب تذکر می‌گیرند، مقاومت نکنند

سیاستمدار اصولگرا در واکنش به ماجرای مهسا امینی، می‌گوید که سکته او باعث تاسف است. اما مگر گشت ارشاد چه برخوردی کرده است؟ گفته است که بفرمایید سوار ماشین شوید، به اداره پلیس بیایید و آنجا هم تاریخ داده که در کلاس اخلاق شرکت کنند تا عوارض منفی بدحجابی را بدانند؛ اینکه خیلی هم خوب است، اشکالش چیست؟ مگر اینکه یک عده‌ای آن را بهانه کنند و بگویند به طور کل گشت ارشاد نباشد که در این صورت باید بگوییم نیروی انتظامی، پلیس ترافیک، زندان، مبارزه با اختلاس و دزدی نباشد، این که منطقی نیست.

سکته احتمالی اختلاس‌‌گران موقع کشف را هم بیاندازیم گردن نیروی انتظامی؟/ خانم‌ها حجاب و قوانین را رعایت کنند تا فراخوانده نشوند/ وقتی بابت حجاب تذکر می‌گیرند، مقاومت نکنند

در ادامه متن کامل گفتگو با محمدحسن قدیری ابیانه در زیر می آید:

*آقای قدیری ابیانه! نظر شما در مورد ماجرای مهسا امینی و گشت ارشاد چیست ؟

سکته خانم مهسا امینی باعث تاسف است. اساتیدی که موقع تدریس سکته می‌کنند، روحانیونی که موقع وعظ سکته می‌‌کنند ، مریض‌هایی که در آمبولانس و پیش از رسیدن به بیمارستان سکته می‌کنند یا اختلاس‌‌گرانی که موقع کشف اختلاس سکته می‌کنند، همه و همه باعث تاسف است ولی اینکه سکته آنان را بیاندازیم گردن نیروی انتظامی، بی‌انصافی است. قانون می‌گوید که خانم‌ها باید حجاب را رعایت کنند. وقتی راجع به حجاب ‌شان تذکر می‌گیرند، دست‌کم رعایت کنند و مقاومت نکنند. نیروی انتظامی کار خیلی خوبی کرده و برای آنان کلاس گذاشته است تا آثار منفی حرکت خود را بدانند.

ما کسانی را داریم که در زندان سکته می‌کنند، اعدامی‌ هایی داریم که پیش از رفتن به پای چوبه‌ دار سکته می ‌کنند، آدم‌ هایی هستند که پای نماز سکته کرده‌ا ند ، اینها را که نمی‌توانیم گردن نیروی انتظامی بیاندازیم. بگوییم چون گشت ارشاد او [مهسا امینی] را به آنجا برد، سکته کرد و اصلا پلیس را جمع کنیم. افرادی به دلیل جریمه شدن توسط پلیس سکته می‌کنند ، آیا باید به طور کل نیروی انتظامی را برچینیم؟ یکی از خانم‌های اقوام ما سکته زد و در آمبولانس و پیش از رسیدن به بیمارستان فوت کرد، الان باید بگوییم آمبولانس نباشد؟ خیر، این حرف‌ها معقول نیست.

گشت ارشاد مگر چه برخوردی کرده است؟ گفته است که بفرمایید سوار ماشین شوید، به اداره پلیس بیایید و آنجا هم تاریخ داده که در کلاس اخلاق شرکت کنند تا عوارض منفی بدحجابی را بدانند؛ اینکه خیلی هم خوب است، اشکالش چیست؟ مگر اینکه یک عده‌ ای بخواهند بهانه کنند و بگویند به طور کل گشت ارشاد نباشد که در این صورت باید بگوییم نیروی انتظامی، پلیس ترافیک، زندان، مبارزه با اختلاس و دزدی نباشد، این که منطقی نیست. من معتقدم که راه جلوگیری از برخوردها این است که خانم‌ها حجاب و قوانین را رعایت کنند تا فراخوانده نشوند.

*مقایسه‌هایی که شما در صحبت‌های‌تان انجام دادید، مقایسه‌های درستی نیست.

آثار ضرب و شتم نیست و  فیلمی هم که از لحظه سکته کردن او توسط نیروی انتظامی منتشر شد نشان می‌دهد که سکته او ربطی به پلیس نداشته است. تعداد زیادی از زنان در جلسه توجیحی حضور داشتند. اگر برخورد پلیس باعث سکته شده باید بقیه هم سکته می‌کردند. اینها همه تبلیغات سوء است و گرنه بعضی‌ها سر کنکور هم سکته می‌‌زنند و ترس دارند، اینکه دلیل نمی‌شود که کنکور را حذف کنیم . اگر اختلاس ‌گرانی دستگیر می‌شوند و سکته می‌کنند، ما باید بگوییم که مبارزه با فساد را کنار بگذاریم؟ حتی گزارشاتی شده مبنی بر اینکه کسانی که می‌خواهند اعدام ‌ شوند، قبل از به دار آویختن سکته زده‌اند. برخورد نیروی انتظامی با مسئله بدحجابی یا بی‌‌حجابی برخورد خوبی است و برایشان کلاس می‌گذارند. اینکه خوب است چه اشکالی دارد؟ حالا اگر آنجا سکته نمی‌زد، ممکن بود شب در خواب سکته کند. بنابراین فقط به خاطر ترس هم نیست. یکی ممکن است ناراحتی قلبی داشته باشد؛ کمااینکه در اختلاس ‌‌گران هم داریم. حال باید بگوییم مبارزه با اختلاس‌گران را بر بیاندازیم یا آمبولانس و اورژانس را تعطیل کنیم؟

اگر کسی خواست برهنه به خیابان برود باید با آن برخورد شود یا نه؟ بعد بگوید این بدن من است و به شما مربوط نیست و دلم می‌خواهد برهنه بروم، معلوم است که باید با آن برخورد کرد. پس گشت ارشاد لازم هست یا نیست؟ 

 

*البته اختلاس‌گران ما بیشتر از کشور فرار می‌کنند ...

اتفاقا عامل اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی که خیلی‌ ها فکر می ‌کنند خاوری است، شخص دیگری‌ست. خاوری 3 میلیون دلار رشوه گرفت ولی عامل اصلی که رئیس شرکت امیر منصور آریا بود، دستگیر شد و محاکمه‌اش کردند و به اعدام محکوم شد. شنیده‌‌ها حاکی از این است که پیش از اعدام در زندان سکته زده است، حالا بیایند و با اختلاس‌‌گران برخورد نکنند؟ این همه اختلاس‌‌گر در زندان داریم. کشورهای غربی سیاست‌شان این است که هر کسی که در ایران جرمی مرتکب می‌‌شود، اعم از ترور، انفجار، اختلاس، دزدی و... پایش را که از مرز بیرون می‌گذارد، به او امان می‌دهند تا از این طریق برای تخلف احساس امنیت کنند و باعث افزایش جرم و دزدی در ایران شوند، این چیزی است که دشمن می‌خواهد. حال ما بگوییم با اختلاس‌‌گر برخورد نمی‌کنیم چون ممکن است سکته بزند؟ هیچ بداخلاقی با خانم مهسا امینی صورت نگرفته است. لذا این‌ها ادعاهای ضد انقلاب است که بی ‌خود و غیر مستند است.

*تاکنون فیلم‌های زیادی از برخوردهای گشت ارشاد منتشر شده ....

فیلم گشت ارشاد و این خانم فرق دارد. همچنین وقتی پلیس می‌‌گوید سوار ماشین شوید ، باید سوار شوند و مقاومت نکند. همه جای دنیا همین است و می‌گویند بفرمایید تا به اداره پلیس برویم. حالا ممکن است اشتباهی رخ داده باشد که در مرکز پلیس بررسی می‌کنند. اگر مقاومت نکنند، مشکلی پیش نمی‌آید. اصلا مقاومت در برابر پلیس، در همه جای دنیا جرم سنگینی است. فرض کنید ماشینی با سرعت غیرمجاز می ‌رود و پلیس می‌گوید که باید ماشین توقیف شود، حال راننده هم مقاومت ‌کند، در این صورت چه کار باید کرد؟ بهتر این است که ما افراد را دعوت کنیم که حتی اگر اعتقادی به حجاب و قانون، در زمینه‌‌های مختلف ندارند، ولی باید آن را رعایت کنند. مثل این می‌ماند که بگوییم به نظر من اینجا چراغ قرمز نباید باشد، ولی چراغ قرمز تا هست، شما هم باید آن را رعایت کنید، در غیر اینصورت جریمه می‌شوید. ما کسانی را داریم که تخلف رانندگی کرده‌اند و بعد از جریمه سکته زده‌اند، خب تخلف نکنید، به همین راحتی . قوانین را رعایت کنید.

اگر کسی خواست برهنه به خیابان برود باید با آن برخورد شود یا نه؟ بعد بگوید این بدن من است و به شما مربوط نیست و دلم می‌خواهد برهنه بروم، معلوم است که باید با آن برخورد کرد. پس گشت ارشاد لازم هست یا نیست؟ باید با آن برخورد کرد دیگر، الان هم دارند همین کار را می‌کنند. الان آن‌هایی که معتقد به حجاب آزاد هستند، منظورشان فقط روسری است یا بیشتر از آن؟ تعیین حدود و آزادی پوشش چیست و با چه کی است؟ خودش قرار است تعیین کند که ملاک و اندازه‌اش چه باشد؟ الان همین ایرانی‌‌هایی که در اروپا زندگی می‌کنند، قوانین آنجا را رعایت می‌کنند یا نه؟ قوانین کشور ما هم این است باید آن را رعایت کنند. نظام با خلوت خودشان کاری ندارد ولی وقتی به خیابان می‌آیند، باید رعایت کنند. آمدیم و دو نفر در ملا عمومی روابط نامشروع انجام دادند، بگوییم آزاد هستند و مشکلی ندارد؟ بنابراین این آزادی پوشش حد و مرز ندارد. اتفاقا تا آنجایی که من دیدم، گشت ارشاد سعی می‌کند خیلی محترمانه برخورد کند. اما وقتی به شخصی می‌گوید سوار ماشین گشت شود و آن شخص مقاومت می‌کند، باید با او چه برخوردی داشته باشند؟ یا وقتی به فردی تذکر رعایت حجاب می‌دهند و او به پلیس هم می‌گوید که به شما ربطی ندارد، چه باید بکنند؟ شما رسانه‌ها باید کمک کنید تا افراد بفهمند که باید قانون را رعایت کنند ، حتی اگر آن را قبول ندار ند. قرار نیست هرکسی قانونی را قبول ندارد، آن را رعایت نکند.

منبع: انتخاب
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 84
  • ناشناس
    11

    تو احتیاجی نداری حرف بزنی، چون صورتت سیرتت رو نشون میده

    نظرات شما -
    • امیر اسپروز
      4

      عجب زبان نفهمیه این

    • رهگذر
      16

      افراد و رسانه هایی که دنبال حذف گشت ارشادند عیاشانی هستند که مایلند برای لذت جنسی، زنان برهنه در جامعه باشند و همانند جوامع غربی همچون برده در ویترین مغازه ها خرید و فروش شوند اما وقتی نوبت به نوامیس خودشان شود به شدت غیرتی متعصب و مذهبی می شوند. تف بر ذات این افراد پلید و منافق

    • .
      2

      مثل آدميزاد متمدن با حيا و با عفت و معمولي در انظار عمومي ظاهر شويد كسي بهتون كار نداره .

  • داروغه ناتینگهام
    10

    بعد از آخوند دوزاری حالا رسیدیم به ماله‌کشه دوزاری

    نظرات شما -
    • ناشناس
      77

      جواب داری بده وگرنه معلوم می شود با منطق حرف زده

    • داروغه ناتینگهام
      7

      تو ساندیس بنوش

    • 5

      البته منطق از نوع ساندیسیش

    • 3

      مشکل از تو نیست لقمه ات حروم بوده

    • ...
      6

      جواب به 15:59:58
      دروغ اصلی این آقا اینه:
      پلیس "گفته است که بفرمایید سوار ماشین شوید، به اداره پلیس بیایید و آنجا هم تاریخ داده که در کلاس اخلاق شرکت کنند تا عوارض منفی بدحجابی را بدانند".

    • ناشناس
      5

      خوب مشخص شد ساندیس خوران جوابی ندارند

    • ناشناس
      3

      اینها تئوریسین جمهوری اسلامی اند وگند کاریهای انها را راس وریس میکنند. وخبر از نه سفره مردم دارند ونه خبر از کشته شدن مردم وبچه هایشان .اینها پول میگیرند که از حکومت وکارهای غیر قانونیشان دفاع کنند.

    • ناشناس
      2

      تویی که مثبت دادی به نظرم که گفتم ساندیس خوران جوابی ندارن من همانی هستم که گفتم اگر جواب دارید بدهید وگرنه معلوم می شود با منطق حرف زد و منفی دادی
      نکند اسم ساندیس آمد مثبت دادی؟!!!!

  • مش جمعه
    5

    تو سر پیازی یا ته پیاز،که در خصوص همه مسائل نظر می‌دهی. اینقدر خودخواه و خودسر شده اید که تابع هیچ قانونی نیستید.متاسفانه همگی شما هم سبک سر هستید

  • ناله
    7

    مردم ازنفاق شما اصولگرایان بی محتوا نالا نند شما سربازان رجوی ها هستید که با نفاق درحکومت مانده اید از خدا طلب نابودیتان را داریم.......

  • ناشناس
    0

    اشکالش اینست مردم عادی از هر شخص سخن حق بشنوند از مزدور و مغرض جماعت هیچ گونه حرف بی ربط و ناحقی نخواهند شنید!

  • ببب
    2

    از روز رستاخیز بترس

    نظرات شما -
    • دایی سوباسا
      16

      بزارید خانم ها لخت باشن ،از قیامت بترسید

    • ناشناس
      1

      سوباساجون با منطق شما آقایون همیشه لختند مگه اینکه دستار داشته باشند و خانمها هم که تو خونه شما موهاشون معلومه لابد لختند!!!

    • ناشناس
      0

      به دایی سوباسا ...
      اشتباه نکن اون عموی سوبا بود که در نبود پدرش شبها میومد خونشون تا چند هفته مهمون مامان میشد خخخخخ

    • 2

      بروید به فکر زندگی خودتون باشید این داستان تموم شد

  • 3

    ادمهای هیز و لات و لوت عقد ه ای را سازماندهی کرد ه اید تا بر زن و بچه مردم مسلط شوند و به مردم توصیه می کنی مقاومت نکنند.

  • ناشناس
    6

    به خدا قسم که دیگه حجاب نمیکنم

    نظرات شما -
    • ناشناس
      28

      به یه.... م

    • سیزده
      34

      یعنی فقط شورت می پوشی ،؟ اووف

    • ناشناس
      14

      چه حالی می کنه این شورتی خخخه حالا بدون شورت باشه دیه....! خخخه

    • 0

      سیزده جون روسری و شلوار تو خانواده شما یک حکم دارند؟ تو خونت که کسی روسری نداره مثل اینه که با شورته؟

    • امیر اسپروز
      1

      جواب به...به یه...م
      اونم نداری بی وجود

  • 0

    اختلاس و سکته!! برادران اختلاس گر که در زمانهای اقامت در سوییتهایشان در هتل اوین پذیرایی شا هانه می شوند . با ادم کشهایتان مانند نجفی هم رییس کلانتری با چای و شیرینی استقبال کرد. چرا سکته کنند؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      شما نگران نباش کل زندان برای تمامی مجرمین هتل هست

  • ناشناس
    4

    واقعا جای تاسف داره که اینا دارن اینچنین ادبیاتی بکار می برند آقای محترم اگر فیلم صدا و سیما رو دیده باشید مهسا مانتوی بلند به تن داره شلوار بلند پوشیده مگر برهنه بوده از اینکه چنین اظهار نظرهایی می بینیم تعجب می کنیم از اینکه این دختر خانم هیچگونه اشکالی دررپوشش نداشته کار گشت ارشاد اشتباه بوده باید گناه خودشون رو بپذیرن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      57

      اولا شما حجاب سرش را ندیدی؟ گردنش پیدا بود ندیدی؟ آستین کوتاهش را ندیدی؟ اصلا این ها به کنار مامور گفت بیا برو کلانتری اصلا نباید نه بگوید باید برود و مشکلی نبود آزاد می شود

    • عدل
      1

      جواب به ۱۶:۰۳:۵۵:
      از انگ های شما سکته کرد... ندیدی؟

  • ناشناس
    1

    برو هر چه میتونی بخور نه بگو آزادی هستی عادت داری.

  • پیشگو
    3

    همون سطر اولو خوندم، نخونده میگم غلط میکنی

  • ناشناس
    4

    مقاومت نکنند وگرنه کشته می شوند! این را می خواستی بگویی مردک داعشی ؟؟

  • ناشناس
    18

    دقیقا زدی وسط خال دمت گرم این جماعت دنبال خیلی پررو هستند و دنبال حیا زدایی

  • ناشناس
    1

    کدام اختلاسگر دستگیر شده که سکته کند یا نه ....همه پست های بالاتری گرفته اند .همه معاون ‌رییس شده اند

    نظرات شما -
    • .
      0

      و خود رییس

  • متفاوت
    18

    ایشان درست میگویند و وقتی قانونی درهرموردی شکل میگیرد باید هرکسی خودش رابا ان قانون مطابقت دهد، درغیر اینصورت باید با اصل و ریشه ان ، که مجلس و نظام است مقابله کند نه مجریان قانون.این ساختار نامش اسلامی است و غیر از این و بدتر از این هم نباید از ان انتظار داشت.مثل این است که ملتی از ساختار یک نظام کمونیستی انتظار داشته باشند هر روز صبح از رادیو ، قران تلاوت شود.!!!!وقتی شما یک جارو برقی درست میکنید ایا انتظار دارید به عنوان پنکه هم از ان استفاده کنید؟

  • ناشناس
    1

    بیوگرافی گشت ارشاد رو در بیارن خودشون کین با پول بیت المال بچه های مردم رو پرپر می کنن پولو بهشون بدید اما نزارید از خونه بیرون بیان بچه های مردم رو زیر خاک کنن

  • ناشناس
    1

    ای بیشرف دستوررسید که دفاع کنید .برهمه امواتت لعنت انشاالله بد ترش سر عزیزت بیاد.

  • محمدی
    0

    کاش ازالاغ زاده هاهم میگفتی

  • میلاد
    0

    سگ تو شرافتت

  • ناشناس
    0

    چرا باید دختری را که حجابی بهتر از مامور گشت ارشاد است را ببرند کلاس ،،،،،،

    بجای همدردی با خانواده این مرحومه یاوه میگویی

  • ناشناس
    2

    این حرومزاده حروم لقممه چه اصراری داره که نمک به زخم مردم ایران بپاشه خدا لعنتت مرتیکه بی پدر مادر آشغال خدا کنه که سر بچه اش بیاد نانی که این جماعت میخورند عینا مثل زدن نون توی خونه مردم

  • ناشناس
    0

    ای کاش اون شب پدر و مادرت هم سکته میکردن....ما گردن نیروی انتظامی نمینداختیم

  • ناشناس
    1

    خدا لعنتت کنه مغزم سوت کشید از این خزعبلات که به هم بافتی

  • ناشناس
    1

    موضوع اینه که شما ب ظاهر با مردم این چنین حرف می‌زنید .در خلوتگاه کاری با اشخاص میکنید که از جنایت پلیس آمریکا با سیاه پوستان هم بدتره .بعد انتظار دارید برجام برای شما امضا بشه .بس کنید این صحبت های مفتو دلقک

  • ناشناس
    0

    این ع.....ن کیه چند روز فعل شده و سخنوری می کنه؟!

    اختلاس گرها که خود شماها هستید که آلوده به هر نوع فساد هستید انقدرم که همتون گو.....هی شدید و گردنتون کلفت شده و بی شرم و حیا هستید که نه تنها سکته نمی زنید بلکه با باج خواهی و تهدید ترفیع درجه هم می گیرید!!!

  • عبادی
    0

    اقای سازنده داستان تخیلی دنیلی : یک بار شده از خود سوال کنی که سالانه ۱۵ الی ۲۰ میلیارد دلار کالای قاچاق چگونه از جلوی چشم پلیس وارد کشور می شود ؟ پاسخ اش را نمی دانی ؟ برو از شوتی هاو سردسته باندهای بزرگ قاچاق کالا سوال کن ؟ معصیت ها بزرگ و بی کفایتی و بی لیاقتی های کلان را نمی بینید ولی دو تار موی یک خانم اگر بیرون بود صدای وای اسلام شمارا در می اورد !؟ عجب زمانه ای شده !؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      قانون برای بدبت بیچاره هاست

  • عوام
    0

    تو که کاسه داغ تر از اش پسر خزعلی بودی نمیتونی دهانتو ببندی طبق قوانین حقوق بشر همون اختلاس گر و قاتل هم حق و حقوق داره اگر سکته کنه اون ضابط قضایی باید به جامعه و مردم و قانون پاسخگو باشه

  • محمدایمان
    21

    وجدانن حرف حق میگه تنها دلیلی که یه خانم بخواد شکمش یا ساق پا و هرجای دیگش و نشون بده اینه که محتاج نگاه هستش یا بخواد تحریک کنه

    صدسال هم بشینید فکرکنید جوابی پیدا نمیکنید که چرا باید مثلا حجاب نداشته باشند و بدنشون و نشون بدن.نمیگم حجاب یعنی چادر اما اینکه بلوز تا بالای ناف میپوشه دختر هیجده ساله این دیگه نامردیه.پسرای ساده و گول میزنه آخرم میگه غلط کردی نگاه میکنی مگه میشه ادم نبینه که چرا چون اون دلش میخاد لخت باشه
    حرف حق و من میزنم اما متاسفانه شماها میگید اشتباه میگم

  • قربان
    0

    نماین جانبده ای که با ده درصد آرا انتخاب شده نه حق قانون گذاری دارد و نه باید به قانونی که گذاشته اعتنا کرد و نه حق اظهار نظر در مورد رعایت و عدم رعایت قانون از سوی ملت را دارد بروید قانون اساسی را بخوانیددر مورد حقوق ملت ببینید ایا با قوانینی که شما گذاشبید یکسانند؟ اصلا در ایران نهادهایی وجود دارند که مجلس را کنار گذاشته و به وضع قانون می گردازند شما ها اگر قدرتی دارید بروید از حقوق خود دفاع کنید به شورای انقلاب فرهنکی اعتراض کنی به شورای فضای مجازی اعتراض کنید شما نماینده مردم نیستید لطفا ساکت باشید

  • ناشناس
    0

    واقعا مظلوم کش هستید اگر مهسا سوار ماشین شاسی بلند بود و حتی روسری به سر نداشت یقه اش رو نمی گرفتید مهسا و امثال مهساها رو گیر می آرید که با مترو رفت و آمد می کنن خدا ازتون نگذره

  • ناشناس
    0

    امروز معنی ولدالزنا فهمیدم به کیا باید گفت ولدالزنا هستند

  • کوروش
    1

    قانون زورکی و غلط باطل هست و نباید اجرا شود. امام حسین هم با قانون باطل اموی جنگید و شهید شد

  • ناشناس
    1

    فقط جریمه نقدی مثل راهنمایی ورانندگی البته قبل از ورود به مکانهای عمومی باید آئین نامه های شبیه به آئین نامه های رانندگی را یاد بگیرند همانطوریکه یک فرد نابلد اجازه رانندگی را ندارد ومجاز نیست بقیه را بکشتن بدهد بنابراین محجبه شدن راههای اصولی میخواهد وتحول ازدرون افراد وعاشق رانندگی وبرابر ضوابط هم فراگیری نحوه رانندگی -گشت ارشاد معایب فراوانی دارد واینطور جز هزینه کرد مشکلی را حل نمیکند. خاطرم هست که بیگانگان برای حجاب قانون درغرب مینویسند تا کسی برسرکلاس درس محجبه نباشد ویا اگر ته سیگارش را درخیابان انداخت جریمه میشود چرا ما جریمه منظور نکنیم اینهم پاسخ مستدل به کسانیکه کاسه از آش داغ ترند

  • خون جیگر
    0

    شماها لطفا خفه شید

  • ناشناس
    0

    خفه شو جانی

  • ناشناس
    1

    قوانین متناسب با عرف جامعه باید مورد پذیرش باشه.
    شماهایی که 43 سال پیش تمام قوانین رو زیر پا گذاشتین و امنیت ملی رو از بین بردین، حالا قانون مدار شدین؟
    به گفته خودتون 1000 میلیارد دلار خسارت جنگ بوده، شماها باعث و بانی این خسارت بودین و از شهدا هم برای حکومت خودتون سوء استفاده کردید.
    پیشنهاد می‌کنم مصاحبه ناخدا هوشنگ صمدی رو به دقت ببینید تا مشخص بشه چه بلای به سر ملت آوردین.

  • ناشناس
    0

    نه به حجاب اجباری ازادی اجتماعی حق هر ایرانی است بهشت باشه برا شما خودتون هم خوب میدونید این قوانین پوسیده فقط برای حفظ شما در قدرت هست و گرنه خدا داند در خلوت خود چه شناگران ماهری هستید داغ اون خانواده گریبان امثال شما و فرزندانتون رو بگیره اون روز دیر نباشد

  • 0

    هر قانونی لایق اطاعت نیست برداداری هم قانون بود و علیه آن شوریدند تا محکومش کردند. خودتان خوب میدانید که اکثریت اجتماع حجاب اجباری نمیخواهد که اگر بود گشت ارشاد مضحک شما وارد عمل نمیشد این قوانین فقط برای حفظ بقای قدرتتان است که مردم را به خاک سیاه نشاندید ایران رو نابود کردید و مردم را محتاج نان

  • جلیل
    0

    خواهر مادر نداری حتما که دقدقه مردن دختر مردم نداری بی بوته

  • ناشناس
    0

    اقای اصولگرا شما برو بمیر وقتی که نمی توانی ترس و وحشت یک دختر بی کس و تنها و غریب در مقرهای نظامیتان را درک کنید !!!!!!؟؟؟؟؟؟نتیجه استرس و فشار عصبی است اگر نزده باشند بالاخره اونایی که تو ون لجن شما بودند یا تو ساختمان جانکیرتان تعریف خواهند کرد

  • کمال
    0

    دردرس اخلاق حضرت آیت الله مظاهری شنیدم که فرمود روزقیامت هرکسی به صورت آنچه ساخته است محشورمیشود یعنی کسی که انسانیت ودیانت داشته بصورت انسان وکسی که بداخلاق بوده بصورت سگ کسی که متکبربوده به صورت حشره وکسی که بی بند وباربوده بصورت میمون وکسی که دزد بوده بصورت................................................................................................................................

  • هموطن
    0

    ببخشید که ما زنده ایم ، باعث بزحمت افتادن شماها شدیم ، کشور ارثیه پدری شماست ، ما هم که رعیت

  • عارف
    0

    استاد؛، چرا مفسد با احترام میبرین! اعلام اسم نمیشه! حفظ آبرو!!
    اینکه دختری در بازار بازداشت بشه آبرو ریزی نیست!! آبروی مومن از مسحد هم بالاتر هست!
    حجاب منکر شخصی هست و فرد میداند با هدای خودش!!
    فساد بیت المال منکر حق الناس هست و خداوند هم نمیگذره!
    این قانون حجاب اجباری رو با قوانین دیگه رانتدگی مقایصه میکنی!!
    حجاب برابر کدوم قانون رانتدگی هست! هر جرمش مشخص میشه!
    از دست پوچ مغزان
    روحت شاد دختر مظلوم ایران من 😢

  • علی
    1

    الان واقعا چرا برای خودش فحش می خره؟ بعدش بهشون حق حساب می دن به احتمال زیاد

  • قاسم
    0

    به این آدم غیر محترم بفرمائید که کلاس دین و اخلاق از کلاس اول ابتدایی تا دکترا به مردم آموزش میدهند شما بروید اصول غیر اخلاقی و انسانی خود را اصلاح کنید که زن و بچه مردم تعرض نکنید.

  • تیر شیش
    0

    ابیانه جمع کن بع محمود میگم پته اا را بریزه بیرون. یک سال دزدان حداقلی با چوب و چماق اومدید چه غلطی کردید

  • ناشناس
    0

    آخه درد اینه که ایشون بدحجابم نبوده مانتوی بلند مشکی

  • میلاد
    0

    واقعا برای این قوم فلک زده متاسفم
    لعنت بر شاه اسماعیل صفوی که این دین رو برای ما زنده نگه داشت که این مفسدان بی اخلاق همه کار میکنند و به اسم این دین پای همه چیز میزارند
    دنبال خدایید؟ مردم دنیا خدا ندارند و فقط شما بی دینان دین داری میکنید؟
    تمام مملکت رو غارت کردید با این افکارتون

  • ناشناس
    0

    این جمله ابیانه خیلی جالبه،میگه"گشت ارشاد مگر چکار میکنه به خانم ها میگه بفرمائید سوار شید ودر کمال احترام اونها رو میبرند و یک نامه میدهند که فلان روز تشریف بیاورند به کلاس"

  • ناشناس
    0

    مردم قوانین شما را قبول ندارند قانون باید موردقبول مردم باشد

  • ممد
    0

    تو اگه نمی گ..... ی کسی نمی گفت لالی، تا حالا چندتا اختلاسگر رفته زندان؟

  • ناشناس
    0

    کاش دقیقا یکی می گفت این گردن کلفت برای چی از بیت المال حقوق می گیره و چه کارست؟!!!

  • بی نام
    1

    یکی بگه پوشش خانم مهسا چه مشکلی داشت والا ما تو فیلم بی حجابی از این خانوم ندیدیم مشکل از باغ نیست از باغبانه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      مشکلش اینه که خوشگل و قد بلنده.
      این خانوم ها و آقایون گشت ارشاد، چشم دیدن زیبایی رو ندارن

  • ناشناس
    0

    در جنگ و بمباران هوایی عراق علیه مراکز مسکونی ایران- بسیاری از مردم بعلت ترس و هول ناشی از صدای بمباران و موشکباران دچار سکته و کودکان دچار عوارض جبران ناپذیر روحی و جسمی شدند و پیران و سالخوردگان هم دچار ترس و بیماریهای روحی و روانی شدند.اینها قربانی هستند و کسی که جوابگو هست از صدام ملعون گرفته تا خود خلبان ان هواپیما- حالا در گشت ارشاد هم قصد ارشاد و راهنمایی هست ولی در این بین اگر کسی مستعد سکته و بیماری و سنکوپ ریه و کلیه و عوارض روانی باشد چی؟ایا مسئول اقدامات انها ارشاد نیست؟حتما در کلاسهای توجیهی به اینها شیوه برخورد و نصیحت را یاد دادندو برخورد روانشناسانه توام با مهربانی و رافت اسلامی- با این کار هم چهره نظام و هم ناجا و هم خودتان را زیر سئوال بردید.

  • عادل
    0

    دختران مسواین تو کاندا لخت میگردن هیچ خبری از ارشاد نیست شاید بکی بگه اونجا خارج از کشور ه ایا توکه یعنی مسلمانی دخترت کاندا لخت مبگرده سالم برمیگرد ه بیشتر دختران مسولین عکس لختش همه دبدن برو اگر مردی جلو اونارا بگیر لعنتی داغ مردم تازتر نکن

  • ناشناس
    0

    ان شالله چنین بلایی سر خودت و خانوادت بیاد تا بفهمی سر خون مظلوم ماله کشی نکنی

  • ناشناس
    1

    از خبر فوری خواهش میکنم که دست به تفرقه مردم نزنه این کار باعث تفرقه بین مردم نوع دوست وطنمون و سوء استفاده اونور آبی هایی میشه که کلمه کلمه دارند از اربابشون پول میگیرن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها